LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] R.S.N rijbewijs service nederland

Discussieer hier over (auto-)rijscholen.
oudleerling

Re: R.S.N rijbewijs service nederland

Ongelezen bericht door oudleerling »

'Examinator" probeert de heer linders en RSN wel erg overduidelijk te dekken, maar ik ben een oude leerling van rsn, heb alles betaalt en ben ook geslaagd, alleen mijn oude instructeur krijgt zijn geld niet uitbetaalt door RSN. Sorry hoor maar het ligt echt aan de heer Linders en
RSN. Ik had van mijn instructeur begrepen dat RSN financiële problemen hadden, maar dit op een latere stadium het aan de instructeurs door hadden gegeven, maar toen was het al te laat.

Examinator

Ongelezen bericht door Examinator »

Ik pleit de heer Linders zeker niet vrij. Hij heeft zijn reserves niet aangelegd en zichzelf daarmee in grote problemen gebracht. Maar willen mensen hun geld terug dan hebben zij meer kans bij hun instructeur aan te kloppen. Allebei aanpakken in dit geval als het je om de miskoop van je leven gaat waar je instructeur gewoon bij betrokken is geweest.

Zullen we dit topic over RSN gebruiken in plaats van onze berichten op alle 5 te plaatsen? Scheelt een boel kopieerwerk :lol:

turkish072

Ongelezen bericht door turkish072 »

`Beste Mensen ,

Ik heb rsn , in totaal maar 71euro betaalt dat is niks vergeleken de bedragen die ik boven mij zie , ik heb het geld betaalt voor een rijtest , maar had dezelfde dag van mijn transactie nog terug gebelt dat ik het ergens anders zou doen, en of zij het bedrag terug konden storten dat werd me belooft en kreeg een brief thuis gestuurd dat dat zo snel mogelijk zou gebeuren die brieg heb ik gekregen op 22 januari , eindstand ik heb nu nog steeds geen geld , ik ben 19 jaar en 71euro is altijd lekker weet er wel wat leuks mee als je begrijpt wat ik bedoel , het is vervelend dat mensen zo worden opgelicht en ik vind dat er wat aan gedaan moet worden want als het aan mij ligt was ik al in haarlem langs gegaan me moeder houd me tegen omdat ze weet dat ik ravache aan ga richten , er word gevraaagt of je met spoed kan betalen dat doe je dan verwacht je ook dat het met spoed word terug betaalt , ik zou erg graag willen dat radar ofso iets via de tv kan doen zodat al de mensen die opgelicht zijn tegemoet gekomen worden want ik vind het schandalig , mijn ecxuus voor mijn uitlatingen

mvg

kane

Ongelezen bericht door kane »

hey jongens,kan iemand mij het telnummer van die curator geven???Of een internet site?
AlvAST BEDANKT...

Examinator

Ongelezen bericht door Examinator »

www.tanger.nl. Curator mr. Moeijes

nathalie en alex

Ongelezen bericht door nathalie en alex »

hallo.
ik ben ik februari 2007 bij de rsn gekomen.
en ben in mei gestopt met rijlessen had er ongeveer al 20 gehad.
heb daarna tot nu toe niet meer gereden maar alles is wel betaald,

hoe kan ik nu stappen ondernemen,
iedereen schrijft hier van alles door elkaar je kan er geen touw aan vast knopen.
iemand die mij kan helpen om mijn geld terug te kunnen krijgen.
welke stappen ik kan ondernemen.

groetjes nathalie

samwiej

Ongelezen bericht door samwiej »

hallo ik wilde ook een rijtest ondernemen maar op de dag dat ik zou beginnen is hij gewoon niet op komen dagen omdat ze het zogenaamd niet hadden geactiveerd. Ik opbellen en gezegd dat ik het nogal onbeschoft vond. Dit zou niet meer gebeuren en ze zouden mij terug bellen ze hebben me al helemaal niet meer terug gebeld. later had me vader terug gebeld omdat ik ook met mijn stage bezig was dus kon ook niet bellen want waneer ik klaar was zaten hun er niet meer. maar goed.. me vader had dus gezegd dat het geld terug gestord moest worden want we zoeken wel iemand anders op. Ik heb een brief gekregen dat ik mijn 71 euro ook weer terug zou krijgen en het is nu nog steeds niet terug gestord. ik vind dit echt schandalig we zitten nu in april en heb in januari die 71 euro gestord. Het is niet een groot bedrag maar het is wel mijn geld dat hun inpikken voor niks. lekker makkelijk geld verdienen. ik hoop ook dat niemand met hun in zee gaat en dat er wat aan gedaan wordt.

groeten sammy

Gesloten