| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Luctor Smart Simple
Re: Luctor Smart Simple
Smart-simple is inderdaad een zeer malafide organisatie die niet levert, maar wel het geld opstrijkt. Kortom: het zijn oplichters. Koop hier niet. Ze zijn bovendien bij geen enkele branche organisatie aangesloten, zodat je nergens je verhaal kunt halen. Dat geldt ook voor de betalingen: weg=weg. Kutclub !!!!!!!!!!
Het is niet te geloven, ook ik ben er ingetrapt.
Stom stom stom, nooit eerst op deze site gekeken zo vol van vertrouwen waren wij.
of we de Luctor candle lights ooit nog krijg?
Niet leveren, dan ga ik aangifte doen wegens oplichting.
Meneer van Boxtel is nog niet van ons af.
G.
Stom stom stom, nooit eerst op deze site gekeken zo vol van vertrouwen waren wij.
of we de Luctor candle lights ooit nog krijg?
Niet leveren, dan ga ik aangifte doen wegens oplichting.
Meneer van Boxtel is nog niet van ons af.
G.
In november heb ik een bestelling geplaatst bij deze firma en tot op heden niets ontvangen. Wel tussentijds als reactie op mijn vraag waar mijn bestelling bleef en zielig verhaal over ziekte en allerlei pech,m aar hij werd nu door vrienden geholpen. Of ik geduld kon hebben tot eind februari dan zouden ze alles weer op de rit hebben, heb nog niets ontvangen en ga aangifte doen. Wie heeft interesse om dit gezamelijk te doen?
ook ik ben er ingetrapt met aardig wat geld !!
baal er nog van ; ik koop al jaren online en dit is echt de eerste keer dat het fout gaat
snap niet dat zón bedrijf bestaansrecht heeft in NEDERLAND
baal er nog van ; ik koop al jaren online en dit is echt de eerste keer dat het fout gaat
snap niet dat zón bedrijf bestaansrecht heeft in NEDERLAND
potverdikkie zeg ; ik ben NU in alle staten !!!!
ZIJN DE GASTEN LEVENS MOE OFZO !!! ???¿¿¿¿
ZIJN DE GASTEN LEVENS MOE OFZO !!! ???¿¿¿¿
ALLE BELOFTES daargelaten, ik denk dat me voornemen is om in 2010 ; es ff een tripje tegaan maken naar BRABANT !
Ik hadook geld van hem tegoed. Ik heb gelukkig zijn telefoonnummer. Mail me als je die wil hebben: [email protected]
-
gilbert2000
Hallo,
Ik heb hier eerder gepost over een bestelling van 165 euro.
Na een jaar en veel mailtjes, een klacht bij de europese consumentenbond (ik woon in belgie) en nog wat dingen later heb ik 60 euro teruggestort gekregen.
Ik stuurde net nog maar eens een mail voor de resterend 105 euro, maar krijg een foutmelding op het adres [email protected]. 'Box over quota'.
Heeft iemand andere contactgegevens?
mvg,
gijs
Ik heb hier eerder gepost over een bestelling van 165 euro.
Na een jaar en veel mailtjes, een klacht bij de europese consumentenbond (ik woon in belgie) en nog wat dingen later heb ik 60 euro teruggestort gekregen.
Ik stuurde net nog maar eens een mail voor de resterend 105 euro, maar krijg een foutmelding op het adres [email protected]. 'Box over quota'.
Heeft iemand andere contactgegevens?
mvg,
gijs
Hallo, en ik maar denken dat ik er diep in zat; ja breda daar moet je heen ; verder weet ik het ook niet
-
gilbert2000
Vandaag lijkt zijn mailadres alweer te werken. Een werkend telefoonnummer heb ik nog niet gevonden, en een aangetekende brief van mijn kant is ook al een keer teruggekomen.
Hij hoort alleszins nog van me. Wat een knoeier. Schande dat zo een bedrijf blijft bestaan...
mvg,
gijs
Hij hoort alleszins nog van me. Wat een knoeier. Schande dat zo een bedrijf blijft bestaan...
mvg,
gijs
haha, laten we daar maar op hopen dan ; ik w8 nmlk al bijna een jaar
:(
-
gilbert2000
ik ook, ik heb besteld op 17/12/08.
mvg,
gijs
mvg,
gijs
Luctor Smart Simpel ; simpel idd ; simpel meneer z'n bankrekening vol stortten met onze zuur verdiende centen ,......
die gasten die er8terzitten zijn nog niet JARIG !!!!
ik ga a aangifte doen
en B ,....... laat ik ff in t midden . [ denk aan aanslag ] !!!
ik ben t nu helemaal ZAT. al die loze berichtjes ; ik wil gwoon me zuurverdiende centjes trug !!
die gasten die er8terzitten zijn nog niet JARIG !!!!
ik ga a aangifte doen
en B ,....... laat ik ff in t midden . [ denk aan aanslag ] !!!
ik ben t nu helemaal ZAT. al die loze berichtjes ; ik wil gwoon me zuurverdiende centjes trug !!
-
gilbert2000
Mijn steun heb je Klappie, al is het dan vanuit BE
groet
groet