LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ervaring Hudson Reed

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
leilinde

Re: ervaring Hudson Reed

Ongelezen bericht door leilinde »

Wij hebben sedert Januari 2008 een nostalgische douchekraan van Hudson Reed met 1 handsbediening. Na ca. 1 maand begon de temparatuur te verlopen (kouder) en na ca. 3 maanden werd de douche niet meer warm. We hebben dit probleem voorgelegd en kregen na veel onbeantwoorde e-mails een nieuwe kraan. Deze vertoonde exact hetzelfde probleem. De gheschiedenis herhaalde zich en nu hebben we sedert oktober 2008 een derde (!) kraan die... u raad het al. We hebben de eerste twee kranen laten demonteren door een loodgieter en die constateerde dat een paar verchroomde ringen in het mechanisme beschadigd waren. Waarschijnlijk een inferieure verchroming welke niet bestand is tegen de hardheid van ons water en in Groot Brittannië geen problemen geeft. We hebben geen trek in opnieuw dezelfde procedure en willen nu ons geld terug vragen.

ADVIES: ABSOLUUT NIET KOPEN !!!!!!!!

leilinde

Ongelezen bericht door leilinde »

De onderstaande mail hebben wij zojuist verzonden aan Hudson Reed:
Product referentie: A3091DEU

Wij hebben in december 2007 een traditionele douchekraan gekocht van het type A3091DEU. Deze kraan had als probleem dat de watertemperatuur na een paar weken ging verlopen. We hebben uiteindelijk een nieuwe kraan van u gehad maar die vertoonde dezelfde klachten. In april 2008 hebben wij een derde kraan van u ontvangen. Ook deze vertoonde naar verloop van tijd dezelfde klachten. Op het forum van een bekend nederlands consumentenprogramma blijkt dat er veel meer mensen zijn met deze klachten. We hebben de douchekranen laten onderzoeken door een loodgieter en die constateerde dat de vergroomde ringen in de kraan die voor de warmwaterregulatie zorgen beschadigd waren. Het chroom was op diverse plekken losgelaten. Dit is waarschijnlijk door een combinatie van slechte kwaliteit verchroming en de hardheid van het water in deze regio van nederland. Ik vraag u nu om een goede oplossing van het probleem: een nieuwe kraan die past bij de nostalgische doucheset met regendouche waarbij dit probleem is opgelost of ons geld terug. Een kopie van deze mail hebben wij naar de Nederlandse Consumentenorganisatie RADAR verzonden. Graag uw spoedige reactie

Dubi

Ongelezen bericht door Dubi »

Na het plaatsen van de regendouche in december, (heb ook een artikel hier geplaatst op 24 december 2008) ook geen warm water. Na lang heen en weer mailen van doe dat doe zo werkt de mengkraan niet, water wordt niet warm wat zo veel mensen hebben ondervonden. Zij vertellen mij dat de waterdruk gelijk moet zijn van warm en koud maar dat is in Nederland niet zo warm is altijd minder dan koud, en dat weten hun, dus zal nooit werken. Na lang overleg mocht ik de douche retour sturen en het aankoopbedrag zal retour gestuurd worden.....ja,ja ik wacht nu al 4 weken op mijn geld, op internet zijn mijn vragen bij de klantenservice verwijdert en op een nieuwe klacht wordt niet gereageerd. Dus ga daar nooit wat kopen, leveren doen zij snel maar de aftersales service, wat in mijn ogen het belangrijkste is werkt geheel niet. Ben bang dat ik naar mijn geld kan fluiten.

r.marijnissen

Ongelezen bericht door r.marijnissen »

Ik heb deze gekocht:

http://nl.hudsonreed.com/product/Hudson ... 11/38.html

Thuis ontvangen beschadigd door slechte verpakking vermeld en de nieuwe komt weer slecht verpakt:

http://img230.imageshack.us/my.php?imag ... 071fx9.jpg
http://img50.imageshack.us/my.php?image=bild0074zk8.jpg

Maar oke nu was alleen een knop beschadigd.
Weer een nieuwe die er hetzelfde uitziet maar van de douche ipv de kraan:
Afbeelding

Zoals je ziet ander binnenwerk, dus ik vraag de juiste.

Weer gemaild.

EN TOEN WERD HET STIL.

Elke mail wordt niet beantwoord. of het nu een mail is via de site of een los mail adres
Hun mail verzamel plaats op hun eigen service verwijderd gewoon mijn vraag.

Er staat dan plots kan geen gegevens terug vinden.

Ofwel ze verwijderen mijn mails en doen of ze gek zijn.
Dus ik moet maar een beschadigde knop erop zetten ofzo.

Ik wacht nog even af en daarna ga ik er mee naar de politie en mijn advocaat.

Het begint me een princiepe kwestie te worden.

Jootje888

Ongelezen bericht door Jootje888 »

Ook ik heb al mijn kranen besteld bij Hudson Reed. Bij de levering ging het mis, doos was beschadigd en je kon duidelijk zien dat erop gestaan was(was ook erg knullig verpakt). Ook 2 dozen met kranen waren beschadigd en de inhoud dus ook. Degene die kwam afleveren heeft er nog een notitie van gemaakt. Ik heb toen meteen een mailtje gestuurd naar Hudson Reed, maar helaas geen reactie en toen ik na een week weer keek, was mijn klacht verdwenen. Ik heb nu weer een mail gestuurd, maar als ik alle verhalen op Internet lees, kan ik een reactie denk ik wel vergeten. Ik lees nu ook dat de kwaliteit ook super slecht is....We zijn nu bezig met de badkamer em kan ze helaas nog niet aansluiten, maar ik hou mijn hart nu al vast..... Hoop echt dat goedkoop geen duurkoop wordt.
Wat kunnen we hier nou aan doen??? (zoveel mensen met klachten en dat bedrijf kan hier maar mee door gaan, zonder consequenties???) :shock:

vrej

Ongelezen bericht door vrej »

Het zijn dieven.
Ik kocht bij Hudson Reed, maar door een storing kregen zij 2x betaald. Nu ben ik al 3 maanden bezig mijn geld terug te krijgen. Ze reageren nergens op en doen of ze gek zijn . ik heb geschreven, gebeld en gemaild, maar krijg gewoon geen reactie.
let dus goed op met dit bedrijf!!!!

Lilette

Ongelezen bericht door Lilette »

Wij hebben een Hudson Reed douche gekocht via internet; helaas waarschijnlijk niet goed door de aannemer geinstalleerd. Nu is de aannemer failliet en vragen we een loodgieter de douche te maken. Deze kent Hudson Reed niet en wil de douche niet eens bekijken maar adviseert (bij hem) een nieuwe te kopen. Weet iemand een loodgieter in de buurt van Naarden die bekend is met Hudson Reed dan wel daar niet moeilijk over doet?

r.marijnissen

Ik snap hem wel.
Spul is onbekend en als het niet goed is is het zijn verantwoordelijkheid.
Zeker als het al is aangesloten maar niet goed.

Wat is er niet goed aan dan?
Zoveel kan je er nu ook weer niet fout aan doen.

Spul is verder hetzelfde als wat overal verkocht wordt kwa aansluitingen.
Dus elke beetje loodgieter kan ermee overweg.

Die kerel wil waarschijnlijk gewoon wat verkopen en geen geklooi van een ander.

jobo1972

Ongelezen bericht door jobo1972 »

Hallo,

Wij zijn op zoek naar een wollen vloerkleed. Nu kwam ik op internet de site tegen van Hudson reed. De kleden zijn daar een stuk goedkoper dan hier in Nederland. Heeft iemand ervaringen met het bestellen van een vloerkleed bij Hudson reed. Zo ja ik hoor ze graag. Hoe is de kwaliteit van de vloerkleden?

Alvast bedankt voor de reakties

r.marijnissen

Ik heb vandaag voor mijn beschadigde badknop 2 nieuwe gekregen.

1 is er beschadigd maar ik krijg er twee.

Waarom?
Nou deze zijn niet vierkant maar half rond.
Waarschijnlijk dachten ze we sturen er twee af dan hebben ze 2 dezelfde.

Maar ja alles is vierkant.....

jomi1

Ongelezen bericht door jomi1 »

Wij staan op het punt om een douchepaneel te bestellen. Nu is deze ruim 700 euro. Ik lees wel reactes van de kranen, maar niet veel van de douchepanelen.
Heeft iemand ervaring met de douchepanelen. :lol:

Alvast bedankt.

yvonne steltenpool

Ongelezen bericht door yvonne steltenpool »

ik heb bij hudson reed een bestelling gedaan een radiator olie gevuld voor in het toilet.
met 5 dagen was er een pakket van hudson reed aangekomen wel is waar in een ander dorp 5 km verder lang verhaal maar uiteindelijk toch nog goed aangekomen . eenmaal thuis met het pakket gauw open maken en tot onze grootste verbazing 6 hele mooie dure artikelen maar geen radiator. gelijk met hudson reed gemailt maar geen reactie dus met hudson reed gebelt een nummer in engeland.de medewerkster vroeg mij om nogmaals alles in een mail te melden en dan kwam het wel goed.
ik heb ondertussen zo'n 12 mails verstuurd naar alle afdelingen van hudson reed maar totaal geen reactie.vandaag ook weer 3 maal een poging gedaan om te bellen een fijn muziekje op de achtergrond maar geen contact, in de gang staat nog steeds de verkeerde order waar iemand ook op wacht diegene heeft alles besteld voor een badkamer zit natuurlijk ook te wachten, wij geen radiator geen contact en nu?
groetjes yvonne

yvonne steltenpool

natasja steen schreef:Wij hebben eind november een wandkraan besteld bij Hudson Reed. Direct geld overgemaakt, maar je voelt hem al aankomen: Geen kraan te bekennen.
Meermaals contact per e-mail en telefoon. Steeds hetzelfde antwoord: wordt doorgegeven aan de boekhouding. Daarna wordt het heel stil.
Wie heeft er ervaring met dit bedrijf en wellicht ook al eens zoiets aan de hand gehad? Tips zijn welkom.
ik heb bij hudson reed een bestelling gedaan een radiator olie gevuld voor in het toilet.
met 5 dagen was er een pakket van hudson reed aangekomen wel is waar in een ander dorp 5 km verder lang verhaal maar uiteindelijk toch nog goed aangekomen . eenmaal thuis met het pakket gauw open maken en tot onze grootste verbazing 6 hele mooie dure artikelen maar geen radiator. gelijk met hudson reed gemailt maar geen reactie dus met hudson reed gebelt een nummer in engeland.de medewerkster vroeg mij om nogmaals alles in een mail te melden en dan kwam het wel goed.
ik heb ondertussen zo'n 12 mails verstuurd naar alle afdelingen van hudson reed maar totaal geen reactie.vandaag ook weer 3 maal een poging gedaan om te bellen een fijn muziekje op de achtergrond maar geen contact, in de gang staat nog steeds de verkeerde order waar iemand ook op wacht diegene heeft alles besteld voor een badkamer zit natuurlijk ook te wachten, wij geen radiator geen contact en nu?
groetjes yvonne

yvonne steltenpool

Jootje888 schreef:Ook ik heb al mijn kranen besteld bij Hudson Reed. Bij de levering ging het mis, doos was beschadigd en je kon duidelijk zien dat erop gestaan was(was ook erg knullig verpakt). Ook 2 dozen met kranen waren beschadigd en de inhoud dus ook. Degene die kwam afleveren heeft er nog een notitie van gemaakt. Ik heb toen meteen een mailtje gestuurd naar Hudson Reed, maar helaas geen reactie en toen ik na een week weer keek, was mijn klacht verdwenen. Ik heb nu weer een mail gestuurd, maar als ik alle verhalen op Internet lees, kan ik een reactie denk ik wel vergeten. Ik lees nu ook dat de kwaliteit ook super slecht is....We zijn nu bezig met de badkamer em kan ze helaas nog niet aansluiten, maar ik hou mijn hart nu al vast..... Hoop echt dat goedkoop geen duurkoop wordt.
Wat kunnen we hier nou aan doen??? (zoveel mensen met klachten en dat bedrijf kan hier maar mee door gaan, zonder consequenties???) :shock:
ik heb ondertussen zo'n 12 mails verstuurd naar alle afdelingen van hudson reed maar totaal geen reactie.vandaag ook weer 3 maal een poging gedaan om te bellen een fijn muziekje op de achtergrond maar geen contact, in de gang staat nog steeds de verkeerde order waar iemand ook op wacht diegene heeft alles besteld voor een badkamer zit natuurlijk ook te wachten, wij geen radiator geen contact en nu? wie heeft er een idee of soort gelijke ervaring?
groetjes yvonne

Fotoderoodt

Ongelezen bericht door Fotoderoodt »

Ik kreeg deze reactie;

De 'Hudson Reed Dubbelpaneel 'Revive' Witte Design Radiator 1800mm x 354mm - 2200 Watt', product referentie HL326 komt met 10 jaar garantie.

De garantie details van dit product is al veranderd, als je de product beschrijving goed lees kan je 10 jaar zien.

Als je problemen met je radiator heeft moet je contact opnemen met onze klantenservice (je kunt hun en email stuuren op onze website, of bellen - ze spreken alleen Engels). Ze zullen je voor een foto vragen als bewijs dat de radiator beschadigd of defect is, zodra wij bewijs hebben dat de product defect is zullen wij jullie een nieuwe radiator gratis stuuren. De beschadigde radiator hoef je daarna niet terug te sturen, die mag je weggooien.

k hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, indien je nog vragen heeft beantwoord ik ze graag.

Mvg,
Hudson Reed

W1t

Ongelezen bericht door W1t »

Ik heb vandaag mijn Hudson Reed thermostatische douchekraan op een betrekkelijk simpele manier geschikt gemaakt voor gebruik in Nederland. Eigenlijk zou ik aan iedereen een tientje moeten vragen voor de oplossing :shock: hehe, maar hier komt-ie....

Al met al bleek een restrictie van de koud-waterflow voldoende om het evenwicht binnen de kraan te herstellen. Ik heb hiervoor een ingekorte plastic kurk gebruikt - met daaruit een klein wigje gesneden. Een standaard restrictor (een zgn. water-besparingsring) paste niet, vanwege het afwijkende formaat van de kraan.

Na even experimenteren lijk ik de ideale restrictor te hebben gevonden. Blij toe, want
  • die kraan ziet er echt super uit, voor weinig geld
  • er steken inmiddels twee pijpjes van 22mm diameter uit mijn douchemuur, i.p.v. een standaard halfduims muurplaat. Een gewone kraan past dus echt niet meer.
Al met al ben ik nu prima tevreden, hoewel een waarschuwing EN handleiding voor Nederlands gebruik op de website van HR niet zou misstaan :)

gwelgraven

Ongelezen bericht door gwelgraven »

Hallo,

Wijzijn van plan een douchepaneel te bestellen bij Hudson
heeft iemand hier ervaring mee, is alles goe dverlopen?
en voldoet de douchepaneel aan de verwachtingen?

Graag reactie
G.Welgraven
[email protected]

gwelgraven

Ongelezen bericht door gwelgraven »

Toch in april een douchepaneel besteld bij Hudson Reeds,
werd binnen 1 week geleverd, en hij is super
werkt perfect

SanneErvaring

Ongelezen bericht door SanneErvaring »

Beste mensen,

Ik heb al mijn badkamer spullen bij Hudson Reed besteld binnen 4 werkdagen waren ze binnen mooie looks en goed verpakt en optijd binnen.

2 radiatoren
2 badmeubel kranen
1 badkraan
1 complete douche set Rainshower

Mijn eerste ervaring ervan is goed! :mrgreen:

Ik hou jullie op de hoogte zodra het geinstalleerd is.

P.s. ik had met ideal betaald.

Met vriendelijke groet,

Sanne Weeren

silver178

Ongelezen bericht door silver178 »

dames en heren, kijk uit voor Hudson Reed. ze leveren slecht materiaal, chromium is slecht, veel uitslag, ben nu ruim 5 mnd bezig om mijn geld terug te krijgen of nieuwe artikelen, ( weer voor drie jaar!")
ze geven alleen feedback dat ik verkeerd schoonmaakspul gebruik, de binnenzijde van de kranen werken zeer maar dan ook zeer slecht. badkraan is zelfs afgebroken! zelfde antwoord, kijk maar eens naar onderstaande antwoorden van de club van Hudson.
eerst hun antwoord, en na een paar mailtjhes spreken ze je gewoon met je voornaam aan alsof je op sgool met hun hebt gezetun!
Beste Peter,
Bedankt voor uw bericht. We hebben zeker niet overal maling aan. Ik heb uw probleem voorgelegd aan onze productmanager van de Nederlandse Hudson Reed website en ook hij is het ermee eens dat uw problemen worden veroorzaakt door kalkaanslag. U dient de producten regelmatig schoon te maken met een anti-kalkoplossing of met een mild schoonmaakmiddel en water.
Met vriendelijke groet,
Het Hudson Reed Team

deze mail heb ik ontvangen na veel berichten over en weer.
hallo Hudsonteam, teleurstelling! ik ben boos, erg boos....jullie blijven bezig met vreemde antwoorden, als jullie een agent hebben in NL, wil ik hem verzoeken om eens langs te komen om de situatie persoonlijk op te nemen, en als klap op de vuurpijl wil ik weten waar ik mijn negatieve beoordelingen kwijt kan, je kunt mij niet vertellen dat ik de enige ben in heel europa met deze problemen.
alsnog reken ik op een coulanceregeling en vervanging van al mijn kranen en douche aangelegenheden!!!!

en deze!

Bedankt voor uw nogal vreemd antwoord. Nogmaals wijs ik Hudson erop dat wij met twee personen hier wonen, en de boel in een topconditie houden onze badkamer koste meer dan 20.ooo euro ! . Wij maken sinds plaatsing schoon met alle door Hudson voorgeschreven middelen en toch is het een zeer slecht product. Ik blijf bij mijn standpunt en zal derden in gaan schakelen, om mijn gelijk te krijgen, lees alle mail nog eens door die gestuurd is, en dan kunt u maar 1 conclusie trekken, en dat is een coulanceregeling van uw kant, het fijne Hudsonteam, om een flink bedrag van de destijds geldende prijs op mijn rekening te boeken, En voor de goede orde wens ik op een normale manier aangesproken te worden en in dit geval zeker niet bij mijn voornaam !!
Hr. Schotman.

daar gaan we weer, hoe vaak moet ik nu uitleggen dat we maar met zijn twee hier aanwezig zijn, een net huis hebben, geen gekke dingen doen , en elke dag normaal douchen of in bad, ik wil
coulance, en de mogelijkheid om op juillie site ook mijn negatieve verhaal kwijt te kunnen.!
nogmaals het materiaal is van slechte kwaliteit, ziet er in de doos goed uit tot je het gaat gebruiken, op de foto's is te zien dat het " weer' in de spiegel zit, is niet normaal, ook alle oxidatie is niet normaal, en kom niet aan met verkeerd gebruik, of agressieve middelen, wij gebruiken gewoon net als iedere NL, ajax, sorbo, of groene zeep in een flinke verdunning en met veel water afspoelen, moet jullie spul tegen kunnen. niets geks aan geen agressieve middelen, en toch is het helemaal knudde met jullie materialen, ook in de bijlage een spoor van oxidatie bij de thermostaat die gewoon lekt ! en jullie blijven beweren dat het door mijn gebruik komt !!! nogmaals wijs ik jullie op normaal gebruik, en wil duidelijkheid en vergoeding in dezes..... stuur aub een onafhankelijk expert langs, die een degelijke opleiding heeft gehad om dit te beoordelen en niets afdoen met verkeerd gebruik....

dus wil je foto's hoe het " mooie" materiaal eruitziet,
stuur een email naar :evil: [email protected], en je zal verbaasd staan.!

Gesloten