LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
@Jennifer30
Effe Googelen:
Mischien:
http://www.polsterservice.de/nl/kontakt/index.htm ?? in Leeuwarden.
En/of:
Lees verder het commentaar op volgende link
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 5f6011c1bf
Effe Googelen:
Mischien:
http://www.polsterservice.de/nl/kontakt/index.htm ?? in Leeuwarden.
En/of:
Lees verder het commentaar op volgende link
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php ... 5f6011c1bf
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
No comment
Laatst gewijzigd door Klantenserviceman op 16 apr 2009 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
@klantenserviceman
Jouw link is similair aan mijn eerste.....toch ??
Met een verschil: Voor jou is het een weet, voor mij wàs het een vraag.
Informatie is niet alleen een recht, maar tegenwoordig des te meer een plicht, ten opzichte van jezelf en anderen.
Jouw link is similair aan mijn eerste.....toch ??
Met een verschil: Voor jou is het een weet, voor mij wàs het een vraag.
Informatie is niet alleen een recht, maar tegenwoordig des te meer een plicht, ten opzichte van jezelf en anderen.
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
op:
http://www.polsterservice.de/nl/geschae ... teller.htm
valt te lezen:
Onafhankelijkheid? ......Wie betaalt POS in deze?
Ik zou hier niet mee instemmen en voor geschillencommissie gaan.
Als je je poot stijf houdt, krijg je meer dan POS je aanbiedt:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=15851
zie ook:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=55185
http://www.polsterservice.de/nl/geschae ... teller.htm
valt te lezen:
Voor mij is dit gewoon jargon voor: "waar mogelijk wordt de consument een oor aangenaaid!"Verkoopsbelangen van de opdrachtnemers worden vanzelfsprekend zorgvuldig behartigd.
Onafhankelijkheid? ......Wie betaalt POS in deze?
Met een "expert" op de proppen komen die je als bedrijf zelf betaalt , om vervolgens de consument rechten te ontnemen voor een 2nd opinion! Komt op mij over als een zeer merkwaardig (verdacht!) voorstel.Hij stelt voor dat het oordeel dan ook bindend zal zijn
Ik zou hier niet mee instemmen en voor geschillencommissie gaan.
Als je je poot stijf houdt, krijg je meer dan POS je aanbiedt:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=15851
zie ook:
http://forum.trosradar.nl/viewtopic.php?t=55185
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 05 mar 2009 17:22
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Bedankt voor alle reacties! ik heb er toch elke keer een hoop aan! POS is toch niet zo'n goed bedrijf als werd voorgedaan door meneer van den berg, ik had al mijn twijfels, zeker omdat hij wordt betaald door montel!! Hoe onafhankelijk ben je dan he?
En het feit dat ze me er daar alleen nog maar hebben geprobeerd om me erin te luizen, heeft er voor gezorgd dat ik nu zo wantrouwend ben. Ik heb zelden een bedrijf meegemaakt waar de mensen zo klantonvriendelijk zijn. Bovendien hebben ze me alleen maar geprobeerd af te wimpelen of met een kluitje in het riet gestuurd. Zelfs stiiekem dingen zetten op de formulieren zetten die niet besproken zijn. Dit iis in de winkel gebeurd door de verkopen. Maar ook de meubelman zet stiekem op het formulier klacht ongegrond (niet besproken, lees ik pas later in de kleine lettertjes) Dus als dat bedrijf pos komt, ik teken helemaal niks. Want als het oordeel me niet aanstaat ga ik alsnog naar de geschillencommissie.
Want na wat ik nu heb gelezen (bedankt sideliner!) heb ik ook mijn twijfels bij POS. Dus ik wacht even af wat ze zeggen, maar anders wordt het een gevalletje geschillencommissie. Ik wil namelijk het liefst af van die rotbank. Hij heeft me alleen maar ergernis gebracht! Ik houd jullie op de hoogte!
En het feit dat ze me er daar alleen nog maar hebben geprobeerd om me erin te luizen, heeft er voor gezorgd dat ik nu zo wantrouwend ben. Ik heb zelden een bedrijf meegemaakt waar de mensen zo klantonvriendelijk zijn. Bovendien hebben ze me alleen maar geprobeerd af te wimpelen of met een kluitje in het riet gestuurd. Zelfs stiiekem dingen zetten op de formulieren zetten die niet besproken zijn. Dit iis in de winkel gebeurd door de verkopen. Maar ook de meubelman zet stiekem op het formulier klacht ongegrond (niet besproken, lees ik pas later in de kleine lettertjes) Dus als dat bedrijf pos komt, ik teken helemaal niks. Want als het oordeel me niet aanstaat ga ik alsnog naar de geschillencommissie.
Want na wat ik nu heb gelezen (bedankt sideliner!) heb ik ook mijn twijfels bij POS. Dus ik wacht even af wat ze zeggen, maar anders wordt het een gevalletje geschillencommissie. Ik wil namelijk het liefst af van die rotbank. Hij heeft me alleen maar ergernis gebracht! Ik houd jullie op de hoogte!
-
- Berichten: 15
- Lid geworden op: 18 feb 2009 14:42
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
idd gewoon proberen is het niet naar je zin verder gaan...dan heb je ook al het mogelijke gedaan...
maar mijn vertouwen in het bedrijf en neven bedrijfjes is ook helemaal weg
maar mijn vertouwen in het bedrijf en neven bedrijfjes is ook helemaal weg
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Hallo,
Nadat ik nog iemand over herkenbare klachten bij zitbank model hilton heb gevonden nu ons verhaal.
Op 14.02.08 hadden we bij Montel Nijmegen de ideale zithoek gevonden: u-vormige opstelling in de brique-kleurig uitvoering zoals op de site, mooie strakke vorm.
De verkoper liet zien dat er op zit-, rug- en sierkussens ritsen waren, makkelijk om te wassen dus. Maar omdat vooral op de zitkussen gauw met koffie etc. werd geknoeid adviseerde de verkoper een behandeling met protexx, waar we op ingingen.
Na een paar weken waren vooral de zitkussens niet meer strak. Ik ben naar de verkoper gegaan en heb hem daarop aangesproken. Hij zei dat dit probleem na nog een paar weken vanzelf over zou zijn.
Maar na weer een paar weken staken er regelmatig veren uit de kussens, waren nog zit- nog rugkissens strak, begon de stof duidelijk te pillen en trokken vooral de rugkussens scheef.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld en er kwam een man, die zei dat bij dat soort moderne strakke bankstellen de kussens nooit strak bleven, je deze kussens net als een dekbed (tenslotte zaten daar ook veren in) elke dag moest uitkloppen en dat een protexx-behandeling nooit tegen vlekken beschermd.
Sinds een maand of twee ziet de stof op twee plekken waar iedereen het liefst zit duidelijk fletser uit, het pillen wordt steeds erger en de rugkussens zijn zo vervormd dat je ze ook met uitkloppen niet meer in hun oorspronkelijke vorm terugkrijgt.
De zitkussens zien er alleen nog strak uit als je er niet op gaat zitten.
Toen ik overwoog om de kussens te wassen, zag ik op het waslabel dat je deze stof op geen enkele manier kunt/mag reinigen.
Ik heb weer een klachtenformulier ingevuld, want de verkoper had juist uitgelegd dat je deze stof kon wassen. Ik werd door iemand van de meubelman opgebeld die zei dat de verkoper dit nooit gezegd kan hebben omdat hij weet dat deze stof niet te reinigen is. Bovendien kon je een stof met protexx-behandeling al helemaal nooit meer reinigen.
De bank ziet na 10 maanden gewoon gebruik versleten en slecht uit.
Bij wie kan ik een klacht indienen die serieus genomen wordt?
Groetjes,
Elisabeth
Nadat ik nog iemand over herkenbare klachten bij zitbank model hilton heb gevonden nu ons verhaal.
Op 14.02.08 hadden we bij Montel Nijmegen de ideale zithoek gevonden: u-vormige opstelling in de brique-kleurig uitvoering zoals op de site, mooie strakke vorm.
De verkoper liet zien dat er op zit-, rug- en sierkussens ritsen waren, makkelijk om te wassen dus. Maar omdat vooral op de zitkussen gauw met koffie etc. werd geknoeid adviseerde de verkoper een behandeling met protexx, waar we op ingingen.
Na een paar weken waren vooral de zitkussens niet meer strak. Ik ben naar de verkoper gegaan en heb hem daarop aangesproken. Hij zei dat dit probleem na nog een paar weken vanzelf over zou zijn.
Maar na weer een paar weken staken er regelmatig veren uit de kussens, waren nog zit- nog rugkissens strak, begon de stof duidelijk te pillen en trokken vooral de rugkussens scheef.
Ik heb een klachtenformulier ingevuld en er kwam een man, die zei dat bij dat soort moderne strakke bankstellen de kussens nooit strak bleven, je deze kussens net als een dekbed (tenslotte zaten daar ook veren in) elke dag moest uitkloppen en dat een protexx-behandeling nooit tegen vlekken beschermd.
Sinds een maand of twee ziet de stof op twee plekken waar iedereen het liefst zit duidelijk fletser uit, het pillen wordt steeds erger en de rugkussens zijn zo vervormd dat je ze ook met uitkloppen niet meer in hun oorspronkelijke vorm terugkrijgt.
De zitkussens zien er alleen nog strak uit als je er niet op gaat zitten.
Toen ik overwoog om de kussens te wassen, zag ik op het waslabel dat je deze stof op geen enkele manier kunt/mag reinigen.
Ik heb weer een klachtenformulier ingevuld, want de verkoper had juist uitgelegd dat je deze stof kon wassen. Ik werd door iemand van de meubelman opgebeld die zei dat de verkoper dit nooit gezegd kan hebben omdat hij weet dat deze stof niet te reinigen is. Bovendien kon je een stof met protexx-behandeling al helemaal nooit meer reinigen.
De bank ziet na 10 maanden gewoon gebruik versleten en slecht uit.
Bij wie kan ik een klacht indienen die serieus genomen wordt?
Groetjes,
Elisabeth
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Mijn vriendin heeft vorige week ook een leren bankstel besteld bij Montel. Op de bon zag ik ook staan plooivorming besproken. Er is helemaal niets gesproken over plooivorming. Wat moet ik er nu van verwachten?
Verder vroeg ik me af bij aflevering zal de bankstel wel helemaal strak moeten zijn of mag er enige plooien inzitten?
Verder vroeg ik me af bij aflevering zal de bankstel wel helemaal strak moeten zijn of mag er enige plooien inzitten?
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Een mooi model sideliner.
Hilton,
ik stel voor dat u dit model invult of zelf een mail samenstelt en dit mailt naar de manager klantenservice van Montel. Zijn email adres is:
[email protected] u krijgt dan zeker snel bericht over het vervolg van het proces.
Bedankt sideliner voor je interventie.
Vriendelijke groeten,
De Klantenserviceman
Hilton,
ik stel voor dat u dit model invult of zelf een mail samenstelt en dit mailt naar de manager klantenservice van Montel. Zijn email adres is:
[email protected] u krijgt dan zeker snel bericht over het vervolg van het proces.
Bedankt sideliner voor je interventie.
Vriendelijke groeten,
De Klantenserviceman
Laatst gewijzigd door Klantenserviceman op 16 apr 2009 14:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
@Klantenserviceman
Ik heb je al eens meer geprezen om je wijze raad.
Luister eens naar jezelf, handel ernaar, en gooi dat strijkijzer weg. Organiseer je diensten zoals ze behoren te zijn dan hoef jij niet meer op de achtergrond mee te lezen, anderen zitten dan niet meer met hun handen in het haar en alles wordt bijna vanzelf stress-less of was het nou -loos.
Met vriendelijke groet,
Sideliner
Ik heb je al eens meer geprezen om je wijze raad.
Luister eens naar jezelf, handel ernaar, en gooi dat strijkijzer weg. Organiseer je diensten zoals ze behoren te zijn dan hoef jij niet meer op de achtergrond mee te lezen, anderen zitten dan niet meer met hun handen in het haar en alles wordt bijna vanzelf stress-less of was het nou -loos.
Met vriendelijke groet,
Sideliner
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
@sideliner
Soms denk je dat je alles hebt gestreken en dan blijkt dat je een stuk bent vergeten. Ik heb de gewoonte om dat stuk dan ook nog te strijken. Een kleine moeite, een groot plezier.
Thanks sideliner
Soms denk je dat je alles hebt gestreken en dan blijkt dat je een stuk bent vergeten. Ik heb de gewoonte om dat stuk dan ook nog te strijken. Een kleine moeite, een groot plezier.
Thanks sideliner
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
@klantenserviceman
Tijd word niet gestreken, tijd verstrijkt.
Maak het korter, zet daar de scháár eens in.'
Met vriendelijke groet.
Sideliner
Tijd word niet gestreken, tijd verstrijkt.
Maak het korter, zet daar de scháár eens in.'
Met vriendelijke groet.
Sideliner
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 05 mar 2009 17:22
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Ik heb net de mensen van POS op bezoek gehad. Ik heb er alles behalve een goed gevoel bij.. De man was nog maar net binnen en ik liet hem halen in de bank zien. Hij reageerde gelijk met dat die er niet vanzelf ik kwamen. Dus of ik wel even wilde vertellen hoe dat kwam. Het was 8 uur 's ochtends, ik had 3 kinderen rondlopen die naar school moesten, dus ik ontplofte. Ik heb hem uitgelegd dat na al het gezeik en gezeur dat ik al had meegemaakt met montel, er echt niet op zat te wachten dat hij me nu gelijk mezelf ging laten verdedigen!!
k verwachtte een onafhankelijk stofexpert die mijn klachten serieus ging bekijken. In plaats daarvan heeft ie voornamelijk foto's gemaakt en niks meer gezegd. O ja, hij zei wel, dat er witte pillen op de zwarte bank zitten, dat kwam toch niet vanzelf?? Toen heb ik hem verteld dat ik hiervoor ook een zwarte bank had, maar dat die nooit ene pil heeft gehad!! Was een bank van 1000 euro bij de trendhopper weg! deze bank heeft 6 jaar zonder problemen in mijn huiskamer gestaan (yoh trendhopper!).
Hij heeft verder niets gezegd over mogelijke oorzaken of eigenschap
pen van de bank. Montel zal nu weer contact met me opnemen.
Je begrijpt, ik heb er alles behalve een goed gevoel bij en ik heb de manager klantenservice van montel dat ook al per mail laten weten.
Weet iemand of het normaal is dat als er een onafhankelijk expert komt, deze zo doet?? ik had er andere verwachtingen bij....
Ik ben blij dat ik weer even mijn ei kwijt ben, want dat is binnen montel en pos niet mogelijk. Niemand wil even in alle rust je verhaal afhoren (ik heb in de mail ook gezegd dat dat een groot manco is van de firma, klanten willen ook graag hun frustratie kwijt, dat is vaak al de helft van het leed)
k verwachtte een onafhankelijk stofexpert die mijn klachten serieus ging bekijken. In plaats daarvan heeft ie voornamelijk foto's gemaakt en niks meer gezegd. O ja, hij zei wel, dat er witte pillen op de zwarte bank zitten, dat kwam toch niet vanzelf?? Toen heb ik hem verteld dat ik hiervoor ook een zwarte bank had, maar dat die nooit ene pil heeft gehad!! Was een bank van 1000 euro bij de trendhopper weg! deze bank heeft 6 jaar zonder problemen in mijn huiskamer gestaan (yoh trendhopper!).
Hij heeft verder niets gezegd over mogelijke oorzaken of eigenschap
pen van de bank. Montel zal nu weer contact met me opnemen.
Je begrijpt, ik heb er alles behalve een goed gevoel bij en ik heb de manager klantenservice van montel dat ook al per mail laten weten.
Weet iemand of het normaal is dat als er een onafhankelijk expert komt, deze zo doet?? ik had er andere verwachtingen bij....
Ik ben blij dat ik weer even mijn ei kwijt ben, want dat is binnen montel en pos niet mogelijk. Niemand wil even in alle rust je verhaal afhoren (ik heb in de mail ook gezegd dat dat een groot manco is van de firma, klanten willen ook graag hun frustratie kwijt, dat is vaak al de helft van het leed)
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 apr 2009 10:43
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Onze hoekbank , gekocht bij Montel Amsterdam, van (nog geen) 2 jaar oud is bij 1 gedeelte stuk. De leuning zit los en de nietjes voel je als het ware nu zitten! We kunnen nu dus aan 1 kant niet meer ertegen aan zitten!
We hebben contact opgenomen met Montel en de Meubelman heeft ons weer gebeld en de bank wordt 16 april opgehaald voor reparatie. We moeten wel 1/3 zelf betalen! Is dit wel wettelijk? Ik vind het eigenlijk belachelijk voor een bank van nog geen 2 jaar oud! En wie zegt ons wat het gaat kosten?
HELP?
We hebben contact opgenomen met Montel en de Meubelman heeft ons weer gebeld en de bank wordt 16 april opgehaald voor reparatie. We moeten wel 1/3 zelf betalen! Is dit wel wettelijk? Ik vind het eigenlijk belachelijk voor een bank van nog geen 2 jaar oud! En wie zegt ons wat het gaat kosten?
HELP?
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Dat je 1/3 van de reparatie zelf moet betalen , klopt volgens de voorwaarden art15.2 (3 jaar aflopende CBW garantie)
Er is echter meer:
Op grond van de wettelijke conformiteitseis (art 15.1) hoef je mogelijk minder zelf bij te leggen.
Er is echter meer:
Op grond van de wettelijke conformiteitseis (art 15.1) hoef je mogelijk minder zelf bij te leggen.
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
@chantalmv2
Bij een zich nu openbarende kennelijke fout, in constructie /produktie, in de gebruikte materialen, of tijdens het vervoer ontstaan, moet m.i. 0% optie zijn.
Want het is toch een gebrek bij levering, en het gaat hier om een reparatie, ten gevolge van dat gebrek.
Ik zou zeggen : Ga ervoor.
met vriendelijke groet,
Sideliner
Bij een zich nu openbarende kennelijke fout, in constructie /produktie, in de gebruikte materialen, of tijdens het vervoer ontstaan, moet m.i. 0% optie zijn.
Want het is toch een gebrek bij levering, en het gaat hier om een reparatie, ten gevolge van dat gebrek.
Ik zou zeggen : Ga ervoor.
met vriendelijke groet,
Sideliner
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 03 apr 2009 10:43
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Is het een gebrek aan levering als de bank hier bijna 2 jaar staat?
Ik ga eea even uitzoeken. Bedankt voor jullie reacties hoor.....
Ik ga eea even uitzoeken. Bedankt voor jullie reacties hoor.....
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 05 mar 2009 17:22
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
hai hilton,
las pas net jouw verhaal over jullie hiltonbank! zeer herkenbaar. Want naast de pillen zijn de kussens bij mijn bank ook al niet zo strak meer (terwijl we er eigenlijk heel weinig op zitten)En de stof begint inderdaad op de zitplekken lichter te woorden, dat zie ik ook. Ook de veren die uit de kussens gaan steken, herken ik. Ik heb in het begin wel eens gezegd dat ik het idee heb, dat de stof van de bank wellicht niet geschikt is voor de protexbehandeling. De stof ziet er nu namelijk ook anders uit dan in de winkel, trekt ook meer stof aan.
het ergste bij mijn bank vind ik nu de halen in de stof. Op heel veel plekken heb ik halen in de stof, de stof is daar gewoon kapot, ook op plekken waar niemand zit. De man van Pos suggereerde dat dat niet vanzelf kwam, maar wij doen niets vreemds met die bank. De kinderen mogen er niet op spelen, niet bij eten We zitten er alleen op, mag dat dan ook al niet meer?? Ik heb geen speciale instructies bij de bank gekregen dus bij normaal gebruik, mag dit toch gewoon niet? Zeker niet na zon korte periode. Er zitten nu al zoveel halen in de stof dat ik zeker weet dat je na een jaar een nieuwe bank kunt kopen. Nu vind ik het al niet meer om aan te zien....
Mijn inziens zouden de halen en pillen dat weleens kunnen komen door die protexx. Ik heb dat in ieder geval ook aangegeven bij de man van Pos. Zodra ik daar meer van hoor, laat ik het weten. Weet iemand of dat mogelijk zou kunnen zijn?
Als ik jou zo hoor over de bank dan wordt mijn ergste angst wel waar. de bank gaat er alleen maar slechter uit zien. Ik heb 2100 euro betaald voor een bank die nu al een voddenbaal is en alleen maar slechter wordt.... Erg zuur om dat te moeten constateren. Ik heb echt spijt als haren op mijn hoofd dat ik deze keer voor "kwaliteit" wilde gaan. Had ik maar gewoon weer een bank voor 1000 euro bij de trendhopper gekocht. Deze 'oude' bank van mij staat nu bij een vriendin in de kamer en doet het nog steeds prima. nooit gezeur gehad met doorzitplekken, stof die niet meewerkte, pillen of wat dan maar ook.
Maar goed, ik krijg binnenkort te horen wat POS zegt, ik ben benieuwd...
las pas net jouw verhaal over jullie hiltonbank! zeer herkenbaar. Want naast de pillen zijn de kussens bij mijn bank ook al niet zo strak meer (terwijl we er eigenlijk heel weinig op zitten)En de stof begint inderdaad op de zitplekken lichter te woorden, dat zie ik ook. Ook de veren die uit de kussens gaan steken, herken ik. Ik heb in het begin wel eens gezegd dat ik het idee heb, dat de stof van de bank wellicht niet geschikt is voor de protexbehandeling. De stof ziet er nu namelijk ook anders uit dan in de winkel, trekt ook meer stof aan.
het ergste bij mijn bank vind ik nu de halen in de stof. Op heel veel plekken heb ik halen in de stof, de stof is daar gewoon kapot, ook op plekken waar niemand zit. De man van Pos suggereerde dat dat niet vanzelf kwam, maar wij doen niets vreemds met die bank. De kinderen mogen er niet op spelen, niet bij eten We zitten er alleen op, mag dat dan ook al niet meer?? Ik heb geen speciale instructies bij de bank gekregen dus bij normaal gebruik, mag dit toch gewoon niet? Zeker niet na zon korte periode. Er zitten nu al zoveel halen in de stof dat ik zeker weet dat je na een jaar een nieuwe bank kunt kopen. Nu vind ik het al niet meer om aan te zien....
Mijn inziens zouden de halen en pillen dat weleens kunnen komen door die protexx. Ik heb dat in ieder geval ook aangegeven bij de man van Pos. Zodra ik daar meer van hoor, laat ik het weten. Weet iemand of dat mogelijk zou kunnen zijn?
Als ik jou zo hoor over de bank dan wordt mijn ergste angst wel waar. de bank gaat er alleen maar slechter uit zien. Ik heb 2100 euro betaald voor een bank die nu al een voddenbaal is en alleen maar slechter wordt.... Erg zuur om dat te moeten constateren. Ik heb echt spijt als haren op mijn hoofd dat ik deze keer voor "kwaliteit" wilde gaan. Had ik maar gewoon weer een bank voor 1000 euro bij de trendhopper gekocht. Deze 'oude' bank van mij staat nu bij een vriendin in de kamer en doet het nog steeds prima. nooit gezeur gehad met doorzitplekken, stof die niet meewerkte, pillen of wat dan maar ook.
Maar goed, ik krijg binnenkort te horen wat POS zegt, ik ben benieuwd...
-
- Berichten: 12
- Lid geworden op: 05 mar 2009 17:22
Re: Montel/Fauteuilerie/Sanders Meubelstad - Meubelman
Wel vandaag heb ik een mail ontvangen van montel:
de pilling is normaal, materiaalgebonden
de halen is door invloeden van buitenaf maw mijn eigen schuld.
Dus ze kunnen niks voor me doen.
Ik heb daarna gemaild met Marco van den Berg (manager klantenservice montel) en hier op het forum actief als de klantenserviceman. Ik heb gezegd dat ik dat al vermoedde na het bezoek van vorige week. Zo "onafhankelijk" is dat bedrijf POS volgens mij helemaal niet. Heb vervolgens inzage in het rapport gevraagd. Wou hij eerst niet geven (zag ik wel als we bij de geschillencommissie zaten). Heb toen gezegd dat daarmee helemaal bewezen was dat ze niet onafhankelijk waren anders zou ik het rapport ook mogen inzien, toch? uiteindelijk het rapport gekregen. maar ja dat stelde weinig voor. Er worden gewoon conclusies getrokken zonder goede onderbouwing. Ik laat de kinderen op de bank spelen (ik heb juist gezegd dat ze niet op de bank mogen spelen en dat doen ze ook niet). Verder heb ik gezegd dat ik denk dat het door de protexx komt. In het rapport staat dat dat verder onderzocht moet worden. daar zegt montel dus niks over in de mail die ze mij sturen. Maar goed dat wordt dus in ieder gevall de geschillencommissie. Bovendien ben ik op zoek naar een goede onafhankelijk meubelexpert die er eens goed naar gaat kijken. En met name naar het pillen, halen en protexxverhaal. iemand een goede suggestie??
de pilling is normaal, materiaalgebonden
de halen is door invloeden van buitenaf maw mijn eigen schuld.
Dus ze kunnen niks voor me doen.
Ik heb daarna gemaild met Marco van den Berg (manager klantenservice montel) en hier op het forum actief als de klantenserviceman. Ik heb gezegd dat ik dat al vermoedde na het bezoek van vorige week. Zo "onafhankelijk" is dat bedrijf POS volgens mij helemaal niet. Heb vervolgens inzage in het rapport gevraagd. Wou hij eerst niet geven (zag ik wel als we bij de geschillencommissie zaten). Heb toen gezegd dat daarmee helemaal bewezen was dat ze niet onafhankelijk waren anders zou ik het rapport ook mogen inzien, toch? uiteindelijk het rapport gekregen. maar ja dat stelde weinig voor. Er worden gewoon conclusies getrokken zonder goede onderbouwing. Ik laat de kinderen op de bank spelen (ik heb juist gezegd dat ze niet op de bank mogen spelen en dat doen ze ook niet). Verder heb ik gezegd dat ik denk dat het door de protexx komt. In het rapport staat dat dat verder onderzocht moet worden. daar zegt montel dus niks over in de mail die ze mij sturen. Maar goed dat wordt dus in ieder gevall de geschillencommissie. Bovendien ben ik op zoek naar een goede onafhankelijk meubelexpert die er eens goed naar gaat kijken. En met name naar het pillen, halen en protexxverhaal. iemand een goede suggestie??