Nou ik voel een hoop love in the air op dit forum. Who needs Lexa when you've got the Tros Radar Forum
Ontopic:
Ik ben maandag en dinsdag bij mijn Duitse Formatvrienden geweest. De ontwikkelingen van het product gaan gewoon door. De zwevende keuken is nagenoeg leverbaar en de flexibiliteit wordt nogmaal versterkt door het toevoegen van extra mogelijkheden wat fineersoorten en afwerkingen betreft.
Ik heb in ieder geval met eigen ogen gezien dat de recente investeringen in mijn winkel niet op onvruchtbare grond terecht zijn gekomen.
MVG
P.s. 1 ding is altijd wel jammer van een bezoek aan zo'n fabriekshowroom...... Net als je denkt klaar te zijn met de showroom en weer een tijdje voort kan zie je weer nieuwe mooie dingen. Je bent gewoon nooit klaar met verbouwen. Nog iemand trek in een showroomkeukentje?
Waarom al deze heibel? U koopt een keuken en bent tevreden en u laat zich door allerlei dwazen via dit forum afzien van een keuken waar u een goed gevoel bij hebt!............... Al de reacties op dit forum zijn van keukenverkopers en die reageren toch standaard negatief als het over een ander gaat!!
Ok Vermetten, je werkt zelf dus blijkbaar niet in de keukens maar kan wel net zo standaard negatief brallen. Typisch gevalletje pot verwijt de ketel.
Hoe kom je aan jouw informatie terwijl je niet in de keukenwereld werkt? Dit soort meldingen zonder onderbouwing met feiten zijn net zo waardeloos als jouw principes.
MVG
Laatst gewijzigd door maxx op 26 mar 2009 14:24, 2 keer totaal gewijzigd.