LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra trekking Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.

Bij u ook extra afgeschreven? Bent u het ermee eens??

Ja: ik speel graag mee in de Postcodeloterij
7
11%
Nee: ik geef maandelijks al genoeg uit aan de Postcodeloterij
58
89%
 
Totaal aantal stemmen: 65

witsiers
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 15:41

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door witsiers »

Ook ik was erg verbaasd dat er even € 19.50 van mijn rekening wordt afgeschreven. Zoiets doe je niet ongevraagd en volgens mij heb ik hier totaal geen toestemming voor gegeven. Lijkt mij een goede zaak als de postcodeloterij dit terugstort aan de mensen en eerst een werving eruit doet waarin een ieder aan kan geven of zij/hij wel of niet mee wil doen aan de extra trekking net als bij de staatsloterij. Ik denk dat dit leden gaat kosten en terecht. Niet zo'n slimme actie :x

peter51
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mar 2009 15:44

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door peter51 »

Bij mij werd er ineens ruim €58,- afgeschreven, ik vind het niet normaal,
wat ik hier al eerder zag van mensen die niet alles lezen wat ze van de postcodeloterij krijgen geld voor mij het zelfde, open het meestal niet eens.

ik ga ook de lidmaarschap opzeggen.

peter koper

maartin
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 15:49

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door maartin »

ik ben het ook niet mee eens ze horen dat van te voren te melden.daar moet wat aan gedaan worden dat kan toch maar niet zo maar

peterrobertnl
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2009 15:45

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door peterrobertnl »

geachte forumlezers


In een bericht op het forum wordt verondersteld dat storneren van een loterij-inleg niet mogelijk is is grote onzin.

Faxen, schriftelijke opzeggingen enz. OVERBODIG...
gewoon ff inloggen op je bank en het bedrag zelf storneren. \geen probleem.

Eitje dus.

gr.
P

lesswood
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 15:53

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door lesswood »

Wat een oerhollands gezwets weer. Niet zeuren, maar lekker gewoon opzeggen. Ik blijf wel gewoon meespelen. Vorig jaar 400 ukkeltjes gewonnen op mijn adres, dus inleg van de afgelopen jaren is weer terug. Voor de rest aan alle notoire klagers: get a life, werk hard en ga niet zitten wachten tot je een keer de loterij wint, want dat gebeurt voor 98% van u toch niet. En oh ja, als u opzegt, dan kunt u ook niet meer winnen. Dus niet huilie huilie doen als de buurman dan een dikkere portomonnee heeft...

sedre
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2009 17:59

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door sedre »

Voor alle duidelijkheid: het is onmogelijk om te laten storneren als het kansspelen betreft.
En dit is een kansspel, dus u kunt NIET laten storneren.

remly
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 15:59

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door remly »

ook bij mij is er op 27 maart 2009 afgeschreven door de postcodeloterij. en nog wel een bedrag van 78 euro ook ik ga het nu opzeggen....

HAJM Vermeulen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 15:53

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door HAJM Vermeulen »

De postcodeloterij is maar weer eens verhoogd eind vorig jaar van 7,25 naar 8 euro per maand. Ik hoef die extra jackpot niet.
Waar is dit toch voor nodig?
Het bedrag is voor mij al hoog genoeg en die prijzenregen hoeft echt niet hoger hoor.
Blijkbaar zwichten nog veel mensen voor de miljoenen aan euro's.
Wat mij betreft wordt de pot beter verdeeld over meer deelnemers.
Mag een loterij zomaar het bedrag per maand verhogen?
Dit vraag ik mij af.
Groetjes en een fijne dag!
Lean

sedre
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 jan 2009 17:59

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door sedre »

ik reageer op Peterrobert.

Bij ABN is het absoluut onmogelijk om een stornering te laten doen voor een loterij, lotto of ander kansspel.

lourine
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 mar 2009 16:03

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door lourine »

Brief net op de post gedaan.
Zonder ons eerst op de hoogte te hebben gesteld gewoon extra geld van onze rekening halen vinden wij echt niet van kunnen.
Helaas ik denk dat ze door deze actie veel mensen verliezen.
Vanaf nu wij ook geen lid meer helaas :(

pvdgreef
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 16:12

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door pvdgreef »

Ook mijn bankrekening maar is gaan controleren, en wel ja ook bij ons is een dubbel bedrag afgeschreven. reageren is niet mogelijk.
Bij deze ga ik m.i.v. direct de postcode loterij vaarwel zeggen.
Deze zaak moet grondig aangepakt worden..............

wcvanvugt
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 16:40

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door wcvanvugt »

onbeschoft om zonder info vooraf het dubbele maandbedrag af te boeken dit moet wettelijk niet mogelijk zijn hier is door ons nooit geen machtiging voor gegeven en ik vraag mij af of ik op een of andere manier het dubbele gedeelte terug kan boeken?

wildewit
Berichten: 4
Lid geworden op: 01 dec 2007 06:00

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door wildewit »

Schandalig om dit zo maar van je rekening af te schrijven en storneren kan niet, en bellen kost een vermogen. Het zijn schoften, en ik doe daar aan mee. Zeg per omgaande op. Wil

R.J.B.M.
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 16:55

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door R.J.B.M. »

Na controle van mijn betaalrekening, ook dubbele afschrijving, heb ik het abonnement op de Nationale Postcode Loterij direct opgezegd.
Brief met opzegging en intrekking van incasso zowel per post als per e-mail verzonden.
Storneren is bij ING onmogelijk voor loterij-incasso's. Dus bij ING heb ik, schriftelijk, kenbaar gemaakt dat mijn automatische loterij-incasso geblokkeerd c.q. opgeheven moet worden.
Ik hoop dat velen ook deze stap nemen.

hanneke v.Maarschalkerwe
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:13

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door hanneke v.Maarschalkerwe »

Het is schandalig dat men zo maar misbruik maakt van je rekening,ik heb al gebeld maar ze zeggen dat dit in de voorwaarden staat.
Mij was dit niet bekend.Geld terug storten doen ze niet.
DAT DAT ZO MAAR MAG????
Hanneke

modyke90
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:17

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door modyke90 »

zeer onbeschoft, om zomaar extra loten
van je bankrekening af te schrijven
ik roep iedereen op om te reageren
dit kan niet en volgens mij mag het niet
een volgende keer bedenken zij weer wat anders
alle brieven die je krijg, daar wordt natuurlijk te kort
op gereageerd, dus doen ze het nu zo
ik baal er enorm van en denk er sterk over om te stoppen
bouk uit nieuwe niedorp

overhof
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:26

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door overhof »

Nu heb ik er genoeg van, ik ga me bedanken voor deelname.

nelvanr
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 aug 2008 16:48

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door nelvanr »

Ik ben ook al jaren lid van de postcode loterij en toen was het idd,nog niet dat er meerdere trekkingen waren,dus kan men zo ook maar neit dit even doen,ik krijg al geruime tijd niks meer per post toegestuurd van de loterij en waarom?????? ik weet het niet.
En waarom worden er extra trekkingen gedaan,waar gaat dat geld voor gebruik worden???....BONUSSEN.....zou me niks verbazen in deze tijd,je word bedonder waar je bij staat tegenwoordig.
Ik denk er dus ook hard over om mijn 2 loten op te zeggen en het bedrag wat ik er nu aan kwijt ben lekker op te sparen en er dan zelf heerlijk van ga profiteren,lekker een weekendje weg of lekker uit eten,krijg ik er tenminste nog iets voor,want de prijzen gaan meestal naar diegene die het het minst hard nodig hebben.
zo dit wilde ik even kwijt.

willemskitty
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:48

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door willemskitty »

van onze rekening is ook plotseling een dubbel bedrag ingehouden zonder toestemming hiervoor gegeven te hebben.
De Postcodeloterij kan dit zomaar van de rekening halen....... :twisted:

bertsteen
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 17:41

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door bertsteen »

De postcodeloterij inde via een automatische incasso een dubbel bedrag i.v.m. een extra trekking. Men schijnt hierover ooit een brief aan deelnemers te hebben verzonden, die ik echter nooit heb gelezen. In ieder geval is er nooit toestemming door mij verleend om deel te nemen aan deze extra trekking, die schijnbaar ook nog eens in december gaat plaats vinden. Nu ik geen uitdrukkellijke toestemming heb verleend heeft n.m.m. deze incasso onterecht plaats gevonden.
Kan deze agressieve gedragswijze van de postcodeloterij aanhangig worden gemaakt door RADAR waardoor we eens verlost worden van deze gedragswijze.

Gesloten