LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Extra trekking Postcodeloterij

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.

Bij u ook extra afgeschreven? Bent u het ermee eens??

Ja: ik speel graag mee in de Postcodeloterij
7
11%
Nee: ik geef maandelijks al genoeg uit aan de Postcodeloterij
58
89%
 
Totaal aantal stemmen: 65

marie an
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 18:04

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door marie an »

Ook bij mij extra afgeschreven en ben hier Niet over ingelicht ik ga ook mijn lot opzeggen. Kan dit allemaal maar gewoon?

constannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 feb 2008 17:09

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door constannie »

Ook ik ben het niet eens met de extra afschrijving

ciajan
Berichten: 9
Lid geworden op: 27 mar 2009 12:02

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door ciajan »

Ook ik zeg meteen mijn 3 loten op. Natuurlijk zal er wel iets bij de post hebben gezeten. Ook ik gooi die bedelbrieven voor extra loten meteen bij het oud papier. Hoeveel van het goede doelen geld zal er wel niet naar deze bedelbrieven gaan??

peterrobertnl
Berichten: 6
Lid geworden op: 27 mar 2009 15:45

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door peterrobertnl »

In het verleden heb ik wel vaker iets gestorneerd van de postcodeloterij.

Toen der tijd was het geen probleem een te hoog afgeschreven bedrag zelf via internet-bankieren te storneren.

peterrobert


ps. bovenstaande in acht genomen ben ik het totaal niet eens met de gang van zaken bij die postcode-loterij. Ik heb t idee dat wij met zn allen te maken hebben met giga-handel ipv een keurige loterij. Ook al die misleidende reklames zint mij totaal niet. Alles is een grote onduidelijke troep. Dus Winston met zijn mooie koppie mag wat mij betreft bij de loterij opstappen.

jjmvanlieshout@onsbrabant
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 mar 2009 19:45

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door jjmvanlieshout@onsbrabant »

:cry:

Ook bij mij is er volgens mij onterecht 2x het bedrag voor de loten afgeschreven. Ik heb er 5 dus tel uit je winst. Een vooraankondiging heb ik ook niet gehad. Ik had ook liever een keuze of ik wel of niet mee wilde doen!!

Wie weet hoe je jouw geld terug kunt vorderen??

redrose
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 okt 2005 17:00

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door redrose »

Ik speel al mee vanaf het begin, hoe het heette weet ik niet meer, is toen veranderd in postcodeloterij, en deed gewoon 12x per jaar mee.
Nu ook van mij ruim 58 euro afgeschreven, even dacht ik nog dat het een foutje was, doe mee met 3 loten.
Ik ga 2 loten opzeggen per 1 mei, vind 1 lot nu wel genoeg.
Eigenlijk heel dom van de postcodeloterij om dat in deze tijd te doen, er komen volgens mij veel opzeggingen deze en volgende maand.
:twisted:

opinion100
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jul 2007 09:33

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door opinion100 »

Ook ik heb genoeg van deze BANGMAKERIJLOTERIJ , want je zou maar winnen he??? dus u kunt beter lid blijven mensen!
Maar, ik ga het ook opzeggen, ook hiero 20 euro van mijn bankrekening afgeschreven. en heb er genoeg van.

Bangmakerijloterij is dit. Als ze straatprijzen live op tv gaan uit delen, zetten ze van die ingehuurde figuren in , die ZOGENAAMD het lidmaatschap NET hebben opgezegd.
Dit is allemaal bedacht en opgezet om mensen die NU nog lid zijn, en die toch van plan zijn om de postcodeloterij op te zeggen, gewoon om mensen bang te maken.

Zo'n nep senario op tv gaat als volgt : Gaston, hallo mevrouw, mag ik u even wat vragen...?? ik hoorde namelijk van uw buurvrouw dat u de postcodeloterij NET heeft opgezegd ??! is dit zo mevrouw?? ow ow oooow! dit moet toch wel vreselijk zijn voor u he?! want kijk om u heen, iedereen in uw straat valt in de prijzen en u niet!! wat vreselijk voor u! "
en achteraan zegt Gaston, of welke ***** van de postcodeloterij dan ook, kijkend in de camera zo van " zo ziet u maar weer beste mensen! u kunt beter maar lid blijven he??!! heh heh heeee! tot de volgende keer! en nog wat! koop extra loten , want de zomerk*tkanjer komt er weer aan, dan maakt u nog meer kans!! :twisted:

Yours Truly
Berichten: 12
Lid geworden op: 26 aug 2005 16:33

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Yours Truly »

Gelukkig heb ik er nooit aan mee gedaan. Waarom gelukkig ? Voortdurend, vanaf het begin, heb ik mij afgevraagd wat er van de opbrengst nu eigenlijk naar goede doelen gaat . Belangrijke TV - persoonlijkheden (ik zal geen namen noemen, maar we kennen ze allemaal) die er aan mee doen, de een nog bekender dan de de ander, en allemaal zakkenvullen ! En natuurlijk, normale loonsverhogingen zijn momenteel minimaal en zelfs volgens de 0 lijn. Dus dat schiet dan niet op. Dan maar op deze manier geprobeerd, we zijn per slot in dienst van een commerciële omroep, tja, dus moet er geld worden verdiend. Wat zal er dan overblijven voor die zogenaamde "Goede doelen" ? Dat kan nooit veel wezen.We hoeven hier echt niet aan te twijfelen. Maar er is nog een punt :
De alsmaar oplopende kosten van al dat bijvoorbaat (!) oude papier wat je zo langzamerhand minstens één keer per week op de deurmat vindt. Wat zal dat allemaal wel niet kosten ? Inclusief de portokosten !Ik heb alle reacties tot nu toe gelezen. De kern van de verontwaardeging is toch eigenlijk steeds, "Kan dat allemaal maar binnen het wettelijk kader ?" Ben ik meteen bij mijn laatste item.
Waar is de jurist onder ons (forum deelnemers) die daar nu eens uitsluitsel over geeft. Want ondanks alle verontwaardiging, ben ik die hiernog steeds niet tegen gekomen.

redrose
Berichten: 21
Lid geworden op: 17 okt 2005 17:00

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door redrose »

Ik heb net een brief geschreven dat ik nog met 1 lot wil meespelen in plaats van 3 en gelijk op de post gedaan.
Vergeet niet uw handtekening te zetten als u opzegt en met welk lot u eventueel wilt blijven spelen, je kunt beter teveel dan te weinig informatie geven, ook heb in mijn geboortedatum erbij gezet om misverstanden te voorkomen.

opinion100
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jul 2007 09:33

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door opinion100 »

In juni of juli verhogen ze de loten weer met 50 euro cent :x

opinion100
Berichten: 20
Lid geworden op: 20 jul 2007 09:33

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door opinion100 »

En de oprichter van deze bangmaakerijLoterij heeft al iets van 85 miljoen euro in zijn zak zitten :lol:

marjaro
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 dec 2008 14:52

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door marjaro »

ik heb 3 loten dus in feite zijn er 6 loten afgehouden.
Belachelijk is ook dat ze zonder voorkennis zomaar plotseling de prijs van de loten zonder voorkennis verhogen. Heb er al eens over geschreven, maar antwoord? Ho, maar!
Wel je steeds bijna dagelijks bestoken met post en aan te dringen vooral nog maar meer loten te kopen. Ik ben die post zo zat, wat kost dat allemaal wel niet. Ook daar op gereageerd, maar daar hoor je niets meer op. Nee, dezelfde week weer zo'n animatiebrief. Bah, wat een misselijke methodes. En dan al die belachelijke prijzen. Als de prijzen veel kleiner waren, zouden veel meer mensen kans maken iets te winnen.

josien59
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 mar 2009 09:24

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door josien59 »

ik ben dus iemand die wel alle post leest. maar ze hebben niets verstuurd . ook ik heb vorige keer al gebeld dat ik er niet mee akkoord ging dat ze twee keer het bedrag afboekte en kreeg ook te horen dat dat zomaar mocht. dat ze dat nu twee keer per jaar gaan doen is ook voor mijn reden om nog maar met 1 lot te gaan spelen ik ben nog begonnen dat het gewoon tien gulden kostte.

Gini Sala
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2009 09:35

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Gini Sala »

Bij het controleren van mijn bankrekening merkte ook ik dat er ongevraagd € 39,- van mijn rekening afgehaald door de postcodeloterij. Ik kan u vertellen dat ik enorm kwaad was. Ik ben gaan bellen, maar de wachttijd was enorm en dat bellen kost nog eens € 0,20 per minuut, met een maximuum van € 10,-. Ik heb twee keer geprobeerd te bellen, maar heb toch maar na een paar minuten opgehangen, want ik was bang dat ook nog eens € 10,- ging kosten. Ik zeg nu de postcodeloterij op.

Ik hoop dat Tros Radar hier wat aan kan doen.

Met vriendelijke groet,

Gini Sala :evil:

de_plaat
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2009 11:10

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door de_plaat »

ook ik ben 58 euro lichter...

Bedrag is niet te storneren maar is het op een of andere manier toch mogelijk om dat geld terug te krijgen?

Opzeggen per direct kan natuurlijk altijd maar daar krijgen we die 58 euro niet mee terug...

Als iemand tips heeft om dat geld terug te krijgen hoor ik het graag van je,

Gr.

mole0520
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2009 11:40

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door mole0520 »

Tot mijn verbazing en later boosheid is ook bij mij extra geld afgeboekt zonder mijn toestemming voor een exstra lot.
Hoe komt de postcode loterij erbij om dit zomaar te doen!
Ik heb gelukkig internet bankieren,en heb dit meteen ondekt.
Maandag maar naar de bank om het terug te storten.Maar hoe gaat dit met mensen die geen internet bankieren hebben?Die krijgen eens per maand een overzicht en dan is de trekking al geweest.Schande!!!
Vandaag geprobeerd te bellendit lukte natuurlijk niet.
Graag u reactie.Met vriendelijke groet.
Ada Molenaar

Henkny
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mei 2007 12:40

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door Henkny »

Ik heb een brief gegeschreven dat ik de PCL een machting heb gegeven voor 12 afschrijving per jaar en verzocht om terugstorting.
mochten zij ingebreke blijven zal ik aangifte doen in samen werking met mijn rechtsbijstandverzekering
groet Henk

raster
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:16

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door raster »

Beste mensen ook ik ga de postcode loterij opzeggen.
Er staat inderdaad dat ze 14 trekkingen houden maar ze vragen ons niet of wij dat wel willen.Wie weet worden het volgend jaar wel 16 trekkingen enz.
Mocht het opzeggen ook nog een hele kunst zijn zoals ik van ander deelnemers heb begreben dan heb ik al een rode kaart gehaald bij de bank waarmee ik de automatische incasso kan stopzetten.
Extra trekkingen vind ik prima maar dan eerst toestemming vragen of ook wilt deelnemen.

raster
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 nov 2008 17:16

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door raster »

p.s.
ook heb ik hun een brief geschreven om het bedrag dat is afgeschreven voor de extra trekking terug te boeken.
raster

jan90745
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 mar 2009 13:23

Re: Extra trekking Postcodeloterij

Ongelezen bericht door jan90745 »

Ook afgelopen week geconfronteerd met de extra afschrijving. Geprobeerd te bellen maar onbereikbaar. Eerst een bandje met de mededeling dat het gesprek 20 cent per minuut kost met een maximum van 10 euro!!! Daarna wordt verbinding verbroken omdat alle medewerkers in gesprek zijn.
Ook per januari zonder ons medeweten ineens een tweede lot dat afgeschreven wordt. Inderdaad via de mail onmogelijk om vragen te stellen. Je kunt alleen bij veelgestelde vragen, maar daar zit jouw vraag nooit tussen.
Meteen lidmaatschap opgezegd. Waardeloze praktijken.

Gesloten