LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Radiostilte bij Gr8gear.eu

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Dutch-Devil

Re: Radiostilte bij Gr8gear.eu

Ongelezen bericht door Dutch-Devil »

Als u even een blanco mail stuurt naar [email protected] (speciaal aangemaakt).
Dan stuur ik u de betreffende gegevens.

M.v.g.
Dutch-Devil

jellienke

Ongelezen bericht door jellienke »

dhr. custers kocht van mij een bedrijfspand. gedurende de periode van het tekenen van het voorlopig koopcontract tot aan de werkelijke kooptransactie hield ik contact met hem, zij het dat dit steeds moeizaam tot stand kwam. e.e.a. was ok, hij had de hypotheek rond, zei hij etc. wij hebben derhalve ons pand ontruimd. bewoner uit de bovenwoning en het bedrijfsgedeelte leeg. bij de notaris gezeten kregen wij pas te horen dat meneer het geld niet rond kreeg. wij zijn voor tientallen duizenden euro's gedupeerd. ik heb een onderzoek naar hem laten instellen in nederland en in belgie (het is een belg van 43 jaar en getrouwd met een russin van 19...). meneer blijkt een meesteroplichter te zijn, en zijn schoonouders (man = nl, vrouw = russin) met hem. zij fungeren als woonadres voor allerlei oosteuropeanen die vervolgens op grond daarvan een uitkering aanvragen bij de gemeente terwijl ze niet werkelijk op het adres wonen etc etc. hij zit met zijn kont in een dikke auto, maar niets staat op zijn naam, geen auto''s geen onroerend goed etc en de onderneminingen die op zijn naam staan of stonden geregistreerd zijn allemaal van uiterst dubieuze aard.
voor wie deze kerel eens een lesje wil leren: hij is regelmatig te vinden aan de aak 49 te uithuizen (het adres van zijn schoonouders)

kogelbeertje

Ongelezen bericht door kogelbeertje »

ook ik ben opgelicht door deze firma.
Ik zie dat de meeste reacties uit Nederland komen, wil ik ook wel mededelen dat er in België slachtoffers zijn van deze malafide firma.

Wat kan ik ertegen doen??????

kogelbeertje

Ongelezen bericht door kogelbeertje »

http://www.nationalebedrijvengids.nl/be ... pe-Limited - 20k

u kan op bovenstaande link uw waardering uitspreken over dit bedrijf. Ik heb het alvast al ingevuld, wie volgt?

Bad Boy

Ongelezen bericht door Bad Boy »

Ook ik ben opgelicht voor €352,-. Had een jas besteld maar nooit geleverd. Heb dat telefoonnummer in Belgie gedraait en kreeg iemand aan de telefoon die zei dat ie ze vader was. Nu weet ik niet of ik dat moet geloven. Woont er iemand in de buurt van Uithuizen om dat adres De Aak 49 even te checken?? Als we een tijdstip weten wanneer hij daar inderdaad komt, wil ik daar met een paar gedupeerde heen om ff "gezellig een bakkie koffie " te halen. Wie heeft er ook trek???
Tevens ben ik op zoek naar zijn verblijfadres. Kom op mensen we laten het er toch niet bij zitten? Tevens ben ik op zoek naar een foto van hem.

b.a.schreuder

Ongelezen bericht door b.a.schreuder »

hallo ik ben al een keer aan zijn deur geweest (uithuizen aak 49) en heb met hem gesproken begin 2008 veel beloofd maar niks nagekomen heb daarna aangifte gedaan maar ook justitie heeft het er maar bijgelaten naa onderzoek maar ik ben van mening als er nog meer aangiftes zijn en komen helpt dit misschien maar een kopje koffie bij hem ja graag[/b]

aight

Ongelezen bericht door aight »

Binnenkort als ik mijn auto heb ga ik zeker langs.
rond 200 euro opgelicht

burgertrutje

Ongelezen bericht door burgertrutje »

Ik heb vorig jaar ook een bestelling gedaan.
En heb de betaling direct over gemaakt.

Heb diverse mails en zelf een aangetekende brief gestuurd.
Maar krijg tot op heden NUL reacties.

Geld weg en mijn bestelling niet ontvangen.

Nu probeer ik ze te mailen en bestaat niets meer.
Lekker bedrijf!!

aight

Ongelezen bericht door aight »

Volgens mij is dit trouwens zijn Rusische vriendin:
http://www.evitamodel.nl/

Link/banner partner met gr8gear en de bestel en contact pagina van evitamodel staan op gr8gear.eu (geeft nu 404 error)

Gesloten