LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] wel telefoon geen gehoor

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
hultinktonwil

Re: wel telefoon geen gehoor

Ongelezen bericht door hultinktonwil »

Wij hebben sinds zo,n twee jaar ook last van dit fenomeen, lastig, zeer vervelend en altijd op een ongelegen moment, gemiddeld zo'n 4 a 5 keer per week.
Ik denk dat de reactie van Robert P. geloofwaardig overkomt maar daarmee is het probleem nog niet uit de wereld. :x :x

Ton en Willy, Zwolle [/quote]

Joh82

Ongelezen bericht door Joh82 »

Sinds een tijdje hebben wij thuis hier ook last van. Het zijn altijd anonieme gesprekken. En iedere keer als je opneemt wordt de verbinding verbroken, of je hoort op de achtergrond een of ander verkoopgelul van iets met een ander persoon (dit is slecht te verstaan en niet altijd). Idd. callcenters, lijkt mij.
Ook vaak hoor je wat gemurmel wat niet thuis te brengen is. :?

Bij mijn ouders is het nog veel erger. Daar wordt al zo'n 6 weken iedere dag zo'n 9 keer geprobeerd een fax naar mijn ouders te zenden, die dan iedere keer wordt afgebroken en vervolgens wordt omgezet naar de telefoon en als je opneemt wordt de verbinding verbroken met een vreselijk harde PIEP :!: . Ook krijgen zij sinds een paar dagen enorm veel sms-berichten op de vaste aansluiting van een 06-nummer, met achter het nummer nog eens 4 nullen. terugbellen heeft geen zin en als je de 4 nummers erafhaalt, krijg je een of andere voice-mail van het betreffende nummer, waarin in alleen wordt gezegd: "dit is de voicemail van 06-en de rest, spreek wat in of stuur een sms en stel prioriteit in" :roll: . En in het betreffende sms bericht staat overigens helemaal niets. :evil:
Ik heb vanmiddag die sms service erafgekipperd, maar het houdt niet op. :evil:

Als KPN er idd zo'n grote klotezooi van maakt, dan vind ik dat RADAR KPN wel eens mag belonen met een vreselijke douche, en al het geld wat dit soort fratsen alle mensen gaat kosten, dat zij dat toch volledig vergoed krijgen. :evil:
Wij wonen overigens in Goedereede (Zuid-Holland)

Heeft iemand toevallig ook last van bovenstaand gebeuren???

anjalie

Ongelezen bericht door anjalie »

ik krijg s'nachts vaak ook telefoontjes en in de middag.
Als ik dan de tel. oppak hoor ik ook niks.. geen geluid.
echt prettig is het niet nee.
Als ik een paar minuten wacht gaat de telefoon ook niet over.

Bright

Ongelezen bericht door Bright »

Ook wij krijgen regelmatig van die spooktelefoontjes; opnemen en dan na 2 seconden ophangen. En inderdaad altijd zonder nummer.

Is er bij de KPN een mogelijkheidn om telefoontjes die geen nummer meezenden standaard te weigeren? Liefst zodat de beller een berichtje krijgt dat 'anonieme telefoontjes door deze ontvanger niet worden geaccepteerd' of zo!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Is er bij de KPN een mogelijkheidn om telefoontjes die geen nummer meezenden standaard te weigeren? Liefst zodat de beller een berichtje krijgt dat 'anonieme telefoontjes door deze ontvanger niet worden geaccepteerd' of zo!
Nee, is niet mogelijk. Die hebben nummerherkenning bij de KPN uit laten zetten.Het maakt dan niet uit of je Pre-Carrier Select belt.
Die telefoonnummers zijn bij de Providers wel bekend .Dus als je klacht hebt over een bepaald telefoontje moet je het tijdstip op schrijven en kan je daarover klagen.

sieglien

Ongelezen bericht door sieglien »

Het gebeurd ook heel vaak dat je mobile telefoon afgaat het er is niemand aan de lijn. maar nu weet ik waar het vandaan komt. groetjes

Gast

KPN dit mededelen (misbruik) en dan zoeken hun uit wie dit doet..........waarschuwing waarna als ze doorgaan jij heun gegevens krijgt waarmee je aangifte kunt doen.

canjon

Ongelezen bericht door canjon »

heb dit probleem ook gehad ook om 1.30 uur 's nachts geen nummerherkenning via *21 doorgeschakeld naar mobiel toch vaste aansluiting ging 's nachts over heb alleen telefoon met snoer via huiscentrale klagen bij kpn klantencervice verwijst door naar storingsdienst en andersom uitijndelijk weet de kpn te melden dat mijn apparatuur kapot is.
met dezelfde apperatuur overgestapt naar caiway via de antennekabel
probleem opgelost

Gast

wij worden ook sinds een aantal dagen gebeld, ene keer is er niemand aan de ander kant. Altijd Private (KPN) op nummerweergave.

Ik heb een keer aan de lijn gehad en toen hoorde ik heel erg iets storends en een gepraat wat niet verstaanbaar was in de verte.

Gast

Mogelijk dat iemand je met een mobieltje gebeld heeft, die zij toetsenbord niet geblokkerd had en zijn telefoon in zijn jaszak had zitten o.i.d.

hebikdat

Ongelezen bericht door hebikdat »

ik heb er ook last van.
maar volgens mij is mijn adsl aansluiting de oorzaak.
die belt automatisch naar mijn nummer om de bevestiging te krijgen dat mijn nummer in gebruik is en niet iemand anders.
misschien is dit het bij jullie ook?

RobertP

Ongelezen bericht door RobertP »

Ik denk dat de reactie van Robert P. geloofwaardig overkomt maar daarmee is het probleem nog niet uit de wereld.

Ton en Willy, Zwolle
Je kunt je afmelden voor telemarketingdiensten bij www.infofilter.nl

Janvaneijk

Ongelezen bericht door Janvaneijk »

Goh, dat is ook wat, mensen klagen over het opnemen van de telefoon en dan niets te horen te krijgen.
Punt 1: Hij gaat maar twee keer over. U BENT DUS VEEL TE NIEUWSGIERIG.....
Punt 2: Weet u hoe vaak er mensen in huizen zijn van mensen die niet thuis zijn die de telefoon opnemen en dan even luisteren en als ze niets meer horen de telefoonverbinding verbreken?

Punt 1 wordt veroorzaakt door een systeem (Dialer).
Punt 2 wordt veroorzaakt door a-sociale telefoonopnemers, die niets beters te doen hebben

Janvaneijk

Ongelezen bericht door Janvaneijk »

Punt 4: Dit topic is nog steeds zeer actueel, dagelijks klaagt men over het overgaan van telefoons en dan bij opnemen niets te horen krijgen en men ziet dat als dat de andere kant de hoorn er op gooit.

ampieters

Ongelezen bericht door ampieters »

Het is nog wel degelijk actueel. Nadat een (oudere) kennis van mij zich had laten overhalen tot aansluiting bij Pretium en daarna begonnen de spooktelefoontjes. Telefoon gaat. Je neemt op en er is geen verbinding of de telefoon gaat en je neemt niet op. Na een keer of wat houdt het bellen op. Allemaal niet zo heel erg spannend natuurlijk, maar wat wel behoorlijk vervelend is is dat dit een aantal keren per dag gebeurt en dat er altijd 8 ct van de rekening wordt afgeschreven. Is er iemand die soortgelijke ervaringen heeft?

Gesloten