LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] playstation 3 leest geen disc meer

Goede of slechte ervaringen met speelgoed? Geef hier jouw mening.
specyahead
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:14

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door specyahead »

ze zeggen binnen 15 dagen :D

maar ik zie het nog wel ik hoop het wel

Larsje
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mar 2009 20:43

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Larsje »

ai ik hoop wel ff wat minder ik zit nu al 3 maanden zonder te kunnen spelen...
en nu ook nog die 15 dagen erbij.
maarja we zien wel

Larsje
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mar 2009 20:43

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Larsje »

ff een vraagje: heeft de 80GB versie dezelfde problemen ( lens ) als de 60GB versie? of heeft sony ff de moeite genomen om dit te verhelpen?

ow en specyahead maak je maar vast klaar ik lees namelijk genoeg berichten van mensen die een (gemaakte) ps3 terug krijgen maar die na 2 weken alweer de geest geeft.

groeten lars

Larsje
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mar 2009 20:43

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Larsje »

GVD ik wil mn ps3 NU terug K sony het duurt nu echt te lang GVD bijna 4 maanden en als ik m voor donderdag niet terug heb gooi ik daar alle ruiten in.

SONY F K U

Djorsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 apr 2009 17:05

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Djorsen »

Hallo allemaal, mijn ps 3 las ook helemaal geen cd's meer.
Ik heb mijn toestel ruim 1 jaar en is al naar de flarden. Ik heb Sony gebeld en ik zou dan een nieuwe krijgen + krijg 2 jaar garantie bij.
De bon heb ik nog dus gelukkig. Ik heb mijn toestel op 28 maart teruggestuurd naar Sony, en vandaag 10 April heb ik een nieuwe ontvangen! En zelfs de postbode zei tegen mij dat zijn zoon zijn ps3 ook geen cd's las en dat is wel 2x gebeurd, de postbode zelf vond het heel belachelijk dat je zoveel geld geeft voor dat toestel, die snel kapot gaat. De postbode vertelde mij ook dat hij 3 playstation 3 pakketten moest leveren.
Dus dit probleem komt gewoon dagelijks voor, ik vindt het ook lullig voor de andere mensen die dit hebben gekregen als kado en geen bon hebben om het terug te sturen. Geen bon, moet je dikke €298.50 betalen Dat is toch belachelijk..?

Larsje
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mar 2009 20:43

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Larsje »

w8 ff hoor had je nog garantie op je ps3? of krijg je gewoon een nieuwe?

ow en sony is zeker belachelijk als je op forums leest wat je soms terug krijgt omg....

Blueface
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:10
Locatie: Arnhem

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Blueface »

Ik ben dus ook een van de mensen die de ps3 60gb kapot heeft. Het bekende probleem. Geen disc's meer lezen. Op 18 maart opgestuurd en gelijk ook het geld overgemaakt. Alle 2 op de 19e maart binnen bij sony. Ik heb ook nog steeds geen ps3 mogen ontvangen. Het enigste wat je hoort als je de klantenservice belt is geen voorraad en ze weten niet wanneer die wel komt. Daarom verbaasd het mij dat Djorsen de ps3 10 dagen later opstuurt en dus eerder dan ik een vervanging dan ik. gekregen. Heb je ook een 60 gb exemplaar? Anders ga ik volgende week weer bellen met de klantenservice. Ik hoop dat de andere mensen het beter vergaat. Ik heb er in ieder geval genoeg van. Al die beloftes die ze niet kunnen waar maken. Ik hoop dat Sony ook in dit forum leest en beseft waar ze mee bezig zijn.

Larsje
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mar 2009 20:43

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Larsje »

mijne moet vandaag of morgen binnekomen als sony zich aan hun eigen afspraken houdt

hip4everproductions
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 apr 2009 18:22

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door hip4everproductions »

Tja ik zat net ff op internet te kijken over dit probleem, ff me ps3 updaten en doe gta erin en ja hoor hij ziet geen disk meer :?

ff checken of die het nog gaan doen en hopen dat mijn ouders het bonnetje nog hebben want heb er tog zelf wel de hele zomervakantie voor gewerkt en er 500,- euries voor moeten dokken en dan te bedenken dat ik mesch 1x per week een uurtje op speel -.-

Vraagje mocht het zijn dat die niet meer gaat werken, het is een 60gb ergens in september 2007 gekocht valt dit onder de garantie en kan ik een nieuwe wel krijgen want de 60gb ps3 hebben ze er tog uitgegooit?

Afbeelding

http://www.youtube.com/user/Hip4everProductions

specyahead
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mar 2009 18:14

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door specyahead »

ik heb me ps3 in 11 dagen terug gekregen helemaal nieuw dus ik ben tevreden met sony

Blueface
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:10
Locatie: Arnhem

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Blueface »

Ja, hoor nog steeds geen 60 gb op voorraad bij Sony. Je word gewoon aan het lijntje gehouden. Geen compesatie of iets. Ik moet gewoon afwachten. Wat een extreem slechte klantenservice. Ik begin nu echt geirriteerd te raken. Hierboven: Waarschijnlijk is de update van je ps3 niet goed gegaan. Formateer je harddsisk helemaal (niet snel). Je kunt ook proberen om van uit het recovery menu te herstellen. Dit doe je als volgt:

Ze de hoofdschakelaar op de ps3 aaan. Standby mode is nu actief. Houd nu aan de voorkant de aan/uit knop vast. Bijven vasthouden. Ps3 valt waarschijnlijk weer in standby. Doe het nu nog een keer. Weer blijven vasthouden tot dat je 3 piepjes hoort. Nu kun je lost laten en zie je het revcovery menu. Selecteer nu een keuze. Je kunt de firmware nog een keer proberen opnieuw te installeren. Probeer optie 3 of 4 ook eens. Heel vaak werkt het. Succes.

WFID_DSG
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 apr 2009 08:20

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door WFID_DSG »

:evil: :evil: :evil: Ik word helemaal gek :twisted: :twisted:
ps3 80 gb gekocht op 28-02-2009 zit ik een maand terug lkkr streetfighter 4 tedoen , loopt ie vast dus ik reset em ,boemmm pakt geen gamesz meer :shock: ok whaajaaa zwaar gaaar dus.
nou maar opsturen vuzelluf , sony gebeld etc etc
tussen tijd een ander geleend van iemand die is in maart 2009 gekocht dus 1 maand oud inprincipe
zit net weer lekker ff streetfighter tespelen nog geen 10 minuten , boemmm zelfde verhaal :evil: :evil:

Echt ik word gek
2 nieuwe ps3's pakken geen games meer opeens na het spelen van streetfighter 4

nou sony upyours om het zomaar ff tezeggen want dit is echt om het simpel en beschaafd tehouden
GVD KK en zou niet mogen gebeuren Fokking ****

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Guardian72 »

@WFID.

Check even via Google of zo of er meer problemen zijn met dit spel.
Want het KAN dus aan het spel liggen (bug) dat de PS3 er mee ophoud.

Zeker gezien de leeftijd (geen 3 maanden) van de PS3.

Want, in dat geval zou je dus ook een vergoeding van kosten bij de ontwikkelaar van het spel moeten claimen.

WFID_DSG
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 apr 2009 08:20

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door WFID_DSG »

@Guardian72

Whaja gaat ut niet dat is helemaal gaar dan kan ik nog langer dan die 15dagen(richtlijn is theorie en zoals ik vaker las is de praktijk anders)
wachten

dat zou een hoop verklaren ,maar me ook meer opfokken :?

thnx anyway ga ik ff doen I'll get back on this 1

Larsje
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mar 2009 20:43

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Larsje »

hell ye na dik 3 maanden is mn gloednieuwe ps3 dan tog weer terug.
net van de lopende band uit china XD

Larsje
Berichten: 10
Lid geworden op: 31 mar 2009 20:43

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Larsje »

ik vind het wel echt *** voor je blueface :(

Blueface
Berichten: 16
Lid geworden op: 12 apr 2009 17:10
Locatie: Arnhem

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Blueface »

Dank je Larsje. Het wordt nog veel erger. Krijg ik vandaag eindelijk mijn nieuwe ps3 binnen. Mooi in de verpakking, geen krasjes en zo. Sluit hem aan, geeft ie de yellow ring of dead. Geen beeld, playstation gaat gelijk op slot. Fans draaien ook niet. Weer gebeld met klantenservice. Zeg die gast je bent de 3rde vandaag die een kapotte playstation heeft terug gekregen. Ik ga hier echt een officele klacht tegen indienen. Moet nu weer opsturen en 3 weken wachten. Wat een vervelend service! Sorry voor het woord, maar ik heb het echt helemaal gehad met Sony. Ze moeten echt bij microsoft in de leer, daar krijg je tenminste wel fatsoenlijke service. Gewoon na een week een andere die het wel doet. Nee, ik ben hier echt niet over te spreken. Maar ik had het al verwacht na al die verhalen hier en op andere websites.

Exirion
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 apr 2009 21:05

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Exirion »

Hier hetzelfde gezeik. Ik heb 600 euro voor een PS3 betaald die door een inferieur loopwerk defect is geraakt en heb net 4 WEKEN (!) mogen wachten op vervanging. Aan de telefoon nog gevraagd of ze echt niet mijn eigen PS3 konden repareren in plaats van een refurbished apparaat te sturen, maar dat kon niet. "Ik weet zeker dat u binnen 3 weken weer een perfect werkend apparaat zult hebben".

Je voelt 'm al aankomen, dat kreng dat vandaag bezorgd is doet helemaal NIKS. Ook na een videosettings reset zwart beeld en helemaal geen reactie op controllers ofzo. Hij maakt ook lawaai want de voedingsfan of koelingsfan ronkt.

Het is wel overduidelijk dat Sony mensen opgelapte tweedehands troep stuurt om zich er vanaf te maken. Ik ben alleen niet van plan om dat te accepteren, maar nou kan ik WEER weken wachten op een nieuwe :evil:

Ps3 speler
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 apr 2009 17:15

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door Ps3 speler »

Ik heb ook last van dat na 1.5 jaar de PS3 mee ophoudt.

Reeds 3-4 weken geleden opgestuurd, en nog steeds aan het wachten op een nieuwe zoals belooft. Ik ben :D met het feit dat ik gratis een nieuw toestel krijg. De afhandeling door de verschillende customer service medewerkers was ook goed.

Een andermans gerepareerd toestel wil ik niet, want hier heb ik niet voor betaald. Ik heb betaald voor een werkende nieuwe PS3.

Het triest is dat er geen voorraad is. Waarschijnlijk gaan er teveel kapot. Ik ben nu zolang aan het wachten, dat ik langzaam gek wordt. Gelukkig heb ik de nieuwe spellen zoals Killzone 2 en streetfighter niet gekocht want dan was de frustatie helemaal groot. ik had wel COD 4 - variety pack gekocht, maar slechts een aantal dagen plezier gehad. hierna leesde de PS 3 geen schijf meer.
Ik heb gevraagd voor een toestel wat wel op voorraad was, en was sony alleen bereidt om laagste versie te sturen. De houding staat me niet aan. Als ik meer dan 600 euros hebt betaald, kan je toch wel de laatste versie van de PS3 sturen om zodoende de klant snel tevreden te stellen. Blijkbaar het wachten op voorraad van een nieuwe PS3 die 2 jaar geleden is uitgebracht belangrijker, terwijl deze versie al meer dan 1 jaar niet meer wordt uitgebracht. Daarnaast is dit economish ook onverantwoord management bij Sony.
De PS3 is een geweldig product, en het zou sony goed staan om sneller klachten aftehandelen.
de PS3 is mijn eerste product van sony, en naar aanleiding wat ik allemaal op deze site lees, zal sony toch de klant centraler zetten wil ik meer sony producten ooit kopen.
Sony; klachten sneller afhandelen !!!

WFID_DSG
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 apr 2009 08:20

Re: playstation 3 leest geen disc meer

Ongelezen bericht door WFID_DSG »

:shock: whajaaa
als die van mij zo terug komt en hij doet et niet ga ik cker stappen ondernemen want dat kan niet .
2 ps3's die nog geen 3maanden oud waren kapot en dan een gaar tiefus ding terug, tjaaaa vuzellluf.
Zo werkt et niet Sony, minder geld in reclames stoppen en meer in de service voor de klanten :evil:

Gesloten