Ik heb ook last van dat na 1.5 jaar de PS3 mee ophoudt.
Reeds 3-4 weken geleden opgestuurd, en nog steeds aan het wachten op een nieuwe zoals belooft. Ik ben
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
met het feit dat ik gratis een nieuw toestel krijg. De afhandeling door de verschillende customer service medewerkers was ook goed.
Een andermans gerepareerd toestel wil ik niet, want hier heb ik niet voor betaald. Ik heb betaald voor een werkende nieuwe PS3.
Het triest is dat er geen voorraad is. Waarschijnlijk gaan er teveel kapot. Ik ben nu zolang aan het wachten, dat ik langzaam gek wordt. Gelukkig heb ik de nieuwe spellen zoals Killzone 2 en streetfighter niet gekocht want dan was de frustatie helemaal groot. ik had wel COD 4 - variety pack gekocht, maar slechts een aantal dagen plezier gehad. hierna leesde de PS 3 geen schijf meer.
Ik heb gevraagd voor een toestel wat wel op voorraad was, en was sony alleen bereidt om laagste versie te sturen. De houding staat me niet aan. Als ik meer dan 600 euros hebt betaald, kan je toch wel de laatste versie van de PS3 sturen om zodoende de klant snel tevreden te stellen. Blijkbaar het wachten op voorraad van een nieuwe PS3 die 2 jaar geleden is uitgebracht belangrijker, terwijl deze versie al meer dan 1 jaar niet meer wordt uitgebracht. Daarnaast is dit economish ook onverantwoord management bij Sony.
De PS3 is een geweldig product, en het zou sony goed staan om sneller klachten aftehandelen.
de PS3 is mijn eerste product van sony, en naar aanleiding wat ik allemaal op deze site lees, zal sony toch de klant centraler zetten wil ik meer sony producten ooit kopen.
Sony; klachten sneller afhandelen !!!