LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Vodafoon verlenging contract

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
HansBax
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2009 17:06

Vodafoon verlenging contract

Ongelezen bericht door HansBax »

Bijna 3 jaar geleden hebben zowel mijn partner, haar dochter en ik een telefooncontract afgesloten bij Vodafoon. We hebben alle drie het contract verlengd omdat we heel tevreden waren over Vodafoon.
Nu komt de maar, toen onze dochter haar contract verlengd had kreeg ze opeens hoge telefoonrekeningen omdat de zogenaamde blox (sms) niet waren overgegaan met het verlengen. Uiteindelijk is dat allemaal goed gekomen. Op 6 januari 2009 heeft mijn partner haar contract ook verlengd. Ze was er ook vanuit gegaan dat de Blox gewoon aan zouden blijven staan, er was immers sprake van verlenging. Nu kreeg ze ook hoge rekeningen zelfs tot 80 Euro, terwijl met blox aan dat maximaal de helft kan zijn! Diverse telefoontje naar Vodafoon hebben niets opgelevert. Dat je zo met klanten omgaat!!!!! Ben dus benieuwd of er meer mensen zijn die zoiets hebben meegemaakt! Als het aan ons ligt is Vodafoon verleden tijd!

Ramius
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2009 12:26

Re: Vodafoon verlenging contract

Ongelezen bericht door Ramius »

Ja zeker zijn er mensen zoals u.

Gewoon even bellen naar de klantenservice.
Zij kunnen zien dat u een verlenging heeft gehad en dat de bloxen eraf zijn gehaald per ongeluk.

Dan zetten ze de bloxen er weer op, en krijgt u een tegemoetkoming voor de kosten dat extra gemaakt zijn.

Probleem opgelost. :)

HansBax
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2009 17:06

Re: Vodafoon verlenging contract

Ongelezen bericht door HansBax »

Leuk dat je even reageerde. De klantenservice hadden we gebeld maar deze was niet bereid om er op in te gaan.

Ramius
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 apr 2009 12:26

Re: Vodafoon verlenging contract

Ongelezen bericht door Ramius »

Serieus?
Klantenservice is dan toch ook bagger daar tegenwoordig..

Ik zou zeggen probeer nog eens te bellen.
Kan zijn dat je gewoon de verkeerde persoon aan de lijn hebt gehad.

Ik heb zelf ook bij vodafone gewerkt.
Ik zou je dat allang gecrediteerd hebben :p
En als ik me niet vergis zou het volgens procedure ook zo gaan..


Wat zeggen ze tegen u dan als u aangeeft dat zij het abonnement verkeerd hebben verlengd?

WEBRELATIONSAA
Berichten: 98
Lid geworden op: 20 aug 2007 14:47

Re: Vodafoon verlenging contract

Ongelezen bericht door WEBRELATIONSAA »

@HansBax

Stuur me even een mailtje met je klantgegevens en het mobiele nummer, dan zoek ik uit wat ik voor je kan betekenen.
Het mailadres is: vodafonewebrelations.nl[at]vodafone.com

Jan
Vodafone Web Relations

HansBax
Berichten: 5
Lid geworden op: 18 mar 2009 17:06

Re: Vodafoon verlenging contract

Ongelezen bericht door HansBax »

Beste Jan,

Ik heb de gegevens naar jou gemaild,
Ben heel benieuwd.

Alvast bedankt,

Groetjes Hans

Gesloten