@ VENCO dropje
Dus....jij gaat een BETAAL bank opzetten,
- welke betaaldiensten?
wat ik al zei: ALLES waar ik lekker aan verdien zolang de SUKKELS bijven zitten...
en daarna?? de boel verkopen aan een grootbank
![Razz :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
.... die het nóg wat verder uitknijpt..
Toch vreemd dat naast Argenta geen andere buitenlandse bank een betaal bank wil opzetten in Nederland...bedrijfseconomisch niet interessant??
ik denk dat je dít bedoelt???
Toch vreemd dat naast Argenta geen andere (buitenlandse) bank een GRATIS bank wil opzetten in Nederland...bedrijfseconomisch niet interessant??
Het is gewoon zoals met alle andere "produkten" in onze maatschappij...
.........
vraag &
aanbod
Zolang véél SUKKELS (dus niét de principiële) bij hun "betaal-bank" blijven zitten,
zal de vraag nauwelijks toenemen, en zullen de huidige "zuigers" (lees grootbanken)niet veranderen.
Worden er steeds meer mensen wakker en stappen ze over naar een GRATIS bank,
dan zullen er meer GRATIS banken gaan volgen.
gewoon
MARKT-WERKING dus.
Het is denk ik ook niet voor niets dat de ARGENTA bank ook in 2008 weer vele nieuwe klanten ( 100.000+) erbij wist te halen...
ten koste van.. jawel GROOTbanken.
Op dit moment zullen die GROOT banken zich (denk ik ) nog niet zó druk maken... 100.000+ rekeningen weg???
Ach, dat kan hun arrogantie wel lijden... rot maar op....voor u 10 andere die het wél pikken...
maar wát nu als al die 100.000 NIEUWE!!! dit weer via mond-tot-mond gaan doorvertellen??
dat ze....
de Arrogante bank verlaten hebben en weer een VRIENDELIJKE bank hebben gevonden???
en.....er dit jaar wéér zoveel (of meer..) bijkomen??
De bedrijfs resultaten van Argenta zijn zondermeer PRIMA te noemen zélfs in deze tijd waar vele (GROOT)banken
DIK in de problemen zitten.
En dat GRATIS betaalrekeningen dus niet kán... (volgens sommige)
wel lees gerust hun jaarverslagen eens...