LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] investeringsproject stacaravans in spanje

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Je kunt gewoon net als Basluc je kop in het zand (blijven) steken.

Ik vind dit het toppunt van naiviteit

billygates
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2008 10:24

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door billygates »

meer nieuws over tribu:
http://www.mondi.nl/index.php?id=315

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

Men geeft aan dat men eerst wil onderzoeken of er (nog) iets te halen valt bij Theo.

Theo zal dit ook lezen en lacht zich natuurlijk rot om die mensen die zich steeds hebben laten beetnemen door zijn loze beloftes en nietszeggende nieuwsbrieven en het is inmiddels al veel te laat om ooit ook nog maar iets terug te zien.

Dankzij figuren als o.m. Basluc was Theo in staat om zijn fortuin veilig te stellen. Dit heeft hij toch ook steeds in zijn nieuwsbriven geschreven dat hij druk bezig was met de zaken te regelen.

Bij Mondi lees ik dat er in april vorig jaar zelfs nog mensen ingestapt zijn, terwijl enkele maanden daarvoor de uitbetalingen al waren gestopt.

billygates
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2008 10:24

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door billygates »

Er zal zeker wel IETS te halen zijn bij Tribu. Er staan bezittingen geregistreerd bij het kadaster en er zullen zeker mobile homes zijn. Misschien spreekt Theo ook wel (voor een deel?) de waarheid en zijn er grondstukken die nu veel minder waard zijn en moeilijk kunnen worden verkocht. We zullen wel gezamenlijk iets moeten doen. Lid worden van Mondi is een goede eerste stap. Zij zullen zeker actie ondernemen.

Carlos6a
Berichten: 70
Lid geworden op: 19 jul 2006 14:28

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door Carlos6a »

billygates schreef:
Er staan bezittingen geregistreerd bij het kadaster en er zullen zeker mobile homes zijn.
Hoe weet je dit?

Naar de AFM, Spaanse Instanties en de Rechtbank toe kon zelfs Theo deze informatie niet verstrekken. Ben dus wel benieuwd waar je deze informatie weghaalt.

billygates
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2008 10:24

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door billygates »

Leden van Mondi hebben deze informatie gekregen. Deze info is boven water gehaald door advocaat Bressers. Er is nog meer info, maar deze info is alleen toegankelijk voor leden van Mondi. Belangrijk is dat meer mensen lid worden, zodat Mondi iets kan gaan doen

geritjan
Berichten: 15
Lid geworden op: 13 sep 2008 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door geritjan »

JA

ER VALT VEEL TE HALEN BIJ THEO ALLES IS VEILIG EN WEG .
DIE CARAVANS DIE ER ZIJN ZIJN ER MESCHIEN 50 TERWIJL ER MEER DAN 600 VERKOCHT ZIJN .EN DIE GROND IS BOEREN GROND ZONDER WAARDE SCHIET LEKKER OP ?
DROOM ALLE VERDER EN LAAT HEER BRESSERS ER WAT AAN VERDIENE
zal de enige zijn die er nu nog beter word.
er zijn meer dan 100 klanten die niks meer zullen zien.

billygates
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2008 10:24

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door billygates »

Gerrit Jan, Misschien heb je gelijk en misschien ook wel niet. Misschien is Theo ook wel te goeder trouw, misschien ook wel niet. Alleen kwaad worden heeft niet zoveel zin. Dromen helpt ook niet. Mondi kost je slechts 75 Euro en dan wordt er in ieder geval iets gedaan.

indra
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2007 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door indra »

ja, door wie? zoek dat zelf maar uit :shock:
Laatst gewijzigd door indra op 10 jul 2009 14:40, 2 keer totaal gewijzigd.

billygates
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2008 10:24

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door billygates »

Ik heb een nieuwtje voor je indra: ik ben dusdanig vroeg ingestapt bij Tribu dat ik mijn geld er al lang uit heb. Ik heb oa. 2 jaar en een aantal maanden mijn rendement op mijn mobile homes betaald gekregen. Wel zou ik uiteraard natuurlijk ook mijn inleg nog graag terug krijgen. Ik verbaas me er alleen over dat een hoop mensen heel wat af blaten en vervolgens niets doen (behalve oproer kraaien). Wellicht is Theo Romijn gewoon te goeder trouw (tot het tegendeel bewezen is ga ik daarvan uit). Het gaat er mij om dat enkele deskundigen zich met Tribu bezig gaan houden en, zo mogelijk samen met Theo Romijn, vaststellen wat de situatie is en wat er gedaan kan worden. Die deskundigen kunnen dan ook alle Tribu-investeerders adviseren. Maar als jij niets wilt doen, moet je dat natuurlijk zelf weten.

indra
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2007 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door indra »

niemand :?
Laatst gewijzigd door indra op 10 jul 2009 14:39, 4 keer totaal gewijzigd.

billygates
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2008 10:24

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door billygates »

Dat je zelf lid was geworden staat er niet overigens. Keulen en Aken zijn niet in 1 dag gebouwd. Even geduld a.u.b. (en ja ik weet dat de betalingen al een jaar geleden zijn gestopt). Er zullen overigens nog wel een paar mensen lid moeten worden om een onderzoek te starten/aktie te kunnen ondernemen

indra
Berichten: 11
Lid geworden op: 01 mei 2007 19:43

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door indra »

leeg :D
Laatst gewijzigd door indra op 10 jul 2009 14:38, 1 keer totaal gewijzigd.

billygates
Berichten: 10
Lid geworden op: 26 aug 2008 10:24

Re: investeringsproject stacaravans in spanje

Ongelezen bericht door billygates »

Het lijkt erop dat een aantal mensen via Mondi een onderzoek zjn gestart en vervolgens gezamenlijk eventueel een gerechtelijke procedure gaan beginnen (beslag leggen). Meer info op www.mondi.nl

Gesloten