LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] gratis vakantie.....en dan lid worden??

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door dhc »

Beetje simpel hè om nu een andere forumnaam te gebruiken, CEES!

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:32, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door dhc »

Tuurlijk CEES:
Geplaatst op 27 Feb 2008 00:26 door Cees Peek


--------------------------------------------------------------------------------

Beste familie P. Bruin,

Hartelijk dank voor uw reactie op mijn vraag, ik hoop dan ook dat ik straks net zo positief mag reageren als jullie, als mijn aanbod zo goed afloopt als dat van jullie, wil ik jullie bedanken per mail, geef dan even een berichtje door, mijn mail adres is [email protected]

met vriendelijke groet
Cees F.M. Peek

Laatst aangepast door Cees Peek op 02 Mei 2008 17:23, in totaal 1 keer bewerkt

Naar boven

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:31, 1 keer totaal gewijzigd.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door G7 »

Beste TS en de rest.

Waarom nog een keer tekst en uitleg geven omtrent die namen. Als dhc goed opgelet had en de topic goed doorgelezen had, wat hij/zij normaal altijd doet, had je dit hier niet nog een keer uit hoeven leggen.

En mijn mening over jullie webites is..... ga er mee door. Natuurlijk weet iedereen ( ahum) wel, dat je hier niet in moet trappen, maar "sukkels" hou je toch. De vraag is alleen.... had het zoveel en zo vaak moeten zijn? Maargoed, nu is het wel weer even onder de aandacht gebracht.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:30, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

Gezien de 34 pagina’s die u heeft volgeschreven sinds oktober
2008 op allerlei forums, kun je je afvragen of iedereen op uw bijdrage zit te wachten.
Ik zit eigenlijk ook niet te wachten op steeds dezelfde website+e-mailadres van TS nachtmerrieofsprookje en toch plaats je het in iedere reactie.
Geregistreerd op: 2-5-2008
Totaal berichten: 73
[0.01% van het totaal / 0.19 berichten per dag]
Zoek naar alle berichten van TS nachtmerrieofsprookje?
Iedereen mag zijn mening op dit forum geven en elkaar onderling gaan afze*ken zit niemand op te wachten.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:29, 1 keer totaal gewijzigd.

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door dhc »

TS nachtmerrieofsprookje?


Geplaatst op 15 Mei 2009 22:23 door TS nachtmerrieofsprookje?


--------------------------------------------------------------------------------

Beste dhc,
Het email adres [email protected] wordt als verzameladres gebruikt voor inkomende post van lezers van onze website of weblog.
De post wordt beantwoord door diverse redactieleden, en ja dat kan ook de heer Cees Peek zijn.

Nogmaals verzeker ik u dat dit redactielid geen Cees heet.

Met vriendelijk groet,

De redactie van
Timeshare, sprookje of nachtmerrie?
www.timesharesprookjeofnachtmerrie.com
Leg mij dan maar eens uit waarom ik overal alleen maar de naam van CEES tegenkom...Lijkt toch verdacht veel op een eenmansbedrijfje....

En verspil je tijd niet om mij terecht te wijzen, zonde van je tijd!

Niettemin een pretig weekend....in je timeshare-appartement.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:28, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

Forumregels !!!
Het is niet toegestaan advertenties te plaatsen op het forum, of om allerlei commerciële, danwel non-commerciële bedrijven en organisaties te promoten.
Ofwel, het is helemaal niet toegestaan om de website hier te plaatsen. 1 of 2 keer kon nog, maar in elke reactie?. Op grond van de forumregels zal ik as maandag bij de Tros-Moderator melding maken van deze (hinderlijke) overtreding.Die gelden namelijk voor iedereen en het doel heiligt echt de middelen niet.Via het envelopje kan iedereen u vinden en het iedere maal plaatsen van de website voegt niets toe.

Voor uitleg http://www.trosradar.nl/index.php?id=367

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door G7 »

Op grond van de forumregels zal ik as maandag bij de Tros-Moderator melding maken van deze (hinderlijke) overtreding.
Moet je vooral doen. Was het maar vast maandag he? :lol:

Wat een kinderachtige reactie zeg! Ga in de hoek staan. :!:

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door dhc »

En het zou u sieren om mensen met u aan te spreken, Beleefdheid blijft toch ook op dit soort forums zeer belangrijk. Ik ben geen 'je" voor u.
Tja, als je zonder argumenten komt te zitten is dit wel heel goedkoop.
Werken doe ik trouwens ook nog steeds, meer dan 40 uur in de week dus maak je geen zorgen. Ik heb daarnaast genoeg tijd om in mijn eigen tuin te zitten, kost me in ieder geval minder dan dat appartementje van jou

Heb nog eens goed gekeken naar die site van je.
Daar gebeurt niet echt veel....één reactie in je gastenboek...

Ik ga nu de hond uilaten, hij moet een plasje...

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

eplaatst op 29 Apr 2009 21:39 door G7
Mag ik even Laughing weer?

Je denkt zeker mij ook weg te kunnen jagen, zoals je bij Gemma denkt..... lees.... denkt, te hebben gedaan.

No way en achtervolgingwaanzin. Shocked Was da? Ben al een paar dagen niet geweest. Kun jij niet zeggen.
Geeft niets hoor knul/meid/kerel enz, hierboven 1 van je eigen hoogstaande reacties.dw6
Laatst gewijzigd door jor op 16 mei 2009 19:40, 1 keer totaal gewijzigd.

G7
Berichten: 2094
Lid geworden op: 05 okt 2005 15:01

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door G7 »

Heb jij dat allemaal bewaard Jor? Of ben je dat gaan opzoeken? Nou, heel knap van je en ja zeker.... dit heb IK ooit gezegd ja. Wat is/was daar mis mee dan?

By the way.....knul? :lol: Ik ben helemaal geen knul. :shock:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

aangepast

Op je eigen website weet je wel wat mag of niet en probeer je de boel in goede banen te leiden. Waarom niet hier gewoon volgens de regels.?
Laatst gewijzigd door jor op 16 mei 2009 23:05, 1 keer totaal gewijzigd.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:27, 1 keer totaal gewijzigd.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

eplaatst op 19 Feb 2009 02:08 door Verstuur mail TS nachtmerrieofsprookje?
Voor deze datum werd de website niet echt geplaatst.Dus een jaar klopt niet.
Gelet het feit dat het al een jaar toegestaan wordt door de Tros moderator, en wij er niet eerder door de moderator op gewezen zijn over het bestaan van deze regel, hoop ik dat de moderator uw reaktie ziet als iemand die gefrusteerd is over ons weerwoord dat wordt gegeven op uw bijdragen op dit forum. Waarschijnlijk ziet de Tros het maatschappelijk belang dat wij dienen meer, dan uw rancuneuze gefrustreerde reaktie.
De Moderators van dit forum reageren op de knop ( forumklacht ) aan de bovenzijde van het forum,meestal laten bezoekers het niet zover komen dat andere bezoekers een officiële klacht indienen. Zodra dit wel gebeurd zal de moderator beslissen met de door hunzelf gemaakte regels in de hand.Er staat duidelijk in deze regels dat het niet is toegestaan.
Het laatste is een leuke, omdat u zegt het algemeen belang te dienen denkt u dat de regels niet voor u gelden?
Tenslotte, het spijt me voor u maar de moderators op dit forum weten precies wie of wat ik ben en rancuneus of gefrustreerd ben ik niet, ik probeer wel het forum leesbaar te houden en dat iedereen ( ook ik ) de forumregels respecteert. Dat in dit geval u niet uitkomt is absoluut geen reden de regels aan u laars te lappen, stel dat iedereen die iets te melden heeft doet wat u doet, het zou een zooitje worden en daar zit niemand op te wachten.

PS U gebruikersnaam en u e-mailadres heeft al de naam van de website, je zou denken dat dit genoeg is.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door jor »

nachtmerrieofsprookje?

Overigens heeft u ons niet om toestemming gevraagd om informatie van onze website/weblog elders te publiceren. Wij hebben niet voor niets een copyright bescherming gepubliceerd en verzoeken u de gekopieerde tekst te verwijderen, of alsnog een malitje te sturen om toestemming te vragen.
Dat is een goede, zodra het u website betreft wilt u wel de juiste regels volgen maar hier alleen als het u uitkomt.

TS nachtmerrieofsprookje?
Berichten: 56
Lid geworden op: 02 mei 2008 16:00

Re: gratis vakantie.....en dan lid worden??

Ongelezen bericht door TS nachtmerrieofsprookje? »

Laatst gewijzigd door TS nachtmerrieofsprookje? op 17 mei 2009 01:26, 2 keer totaal gewijzigd.

Gesloten