LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoge hypotheken
Re: Hoge hypotheken
Op 25 mei is de vervolg aflevering op Tros Radar.
Kijk allen en doe er je voordeel mee.
Kijk allen en doe er je voordeel mee.
@iedereen
Eerste tekenen van verval.....
Heeft waarschijnlijk al e.e.a. van zijn VVD vriendje Hoogenvorst (AFM) gehoord. Verlaat het zinkende schip..
Succes.....
Eerste tekenen van verval.....
Frank de Grave, financieel directeur bij DSB Bank, heeft per direct zijn functie bij DSB Bank neergelegd. De Grave heeft maar twee maanden bij het bedrijf gewerkt.
De raad van bestuur en De Grave, die in februari werd gepresenteerd als opvolger van de naar Fortis/ABN vertrokken Gerrit Zalm, hebben dat in overleg besloten.
Volgens DSB bestond er met de voormalig minister van Defensie, die op 15 maart in dienst trad, "onvoldoende match in de persoonlijke verhoudingen binnen de raad van bestuur".
Over wie de nieuwe financieel directeur wordt, is volgens voorlichter Klaas Wilting nog niets bekend.
Bron: www.amweb.nl
Heeft waarschijnlijk al e.e.a. van zijn VVD vriendje Hoogenvorst (AFM) gehoord. Verlaat het zinkende schip..
Succes.....
Ik hoop dat Dhr Van Goor in de uitzending gaat vertellen dat het voorstel van ons akkoord is en zo ook voor de rest.
Zal dit de eerste van velen zijn, dan houdt dirkie geld over om de gedupeerden terug te betalen wat dirkie gestolen heeft.
Dat zou toch mooi zijn he!
Zo'n directeurtje kost toch heel wat geld als je dat op jaarbasis gaat rekenen dan is dat weer een meevaller van 3 a 4 x modaal om aan de mensen terug te betalen.
Sluit je aan bij www.dsbramp.nl en wie weet wat we voor elkaar krijgen met zijn allen.
Dat zou toch mooi zijn he!
Zo'n directeurtje kost toch heel wat geld als je dat op jaarbasis gaat rekenen dan is dat weer een meevaller van 3 a 4 x modaal om aan de mensen terug te betalen.
Sluit je aan bij www.dsbramp.nl en wie weet wat we voor elkaar krijgen met zijn allen.
Beste Mensen die te maken hebben gehad met incaso bureau Inspectrum en hier klachten over hebben dien deze dan in bij de NVIO
(nederlandse vereniging Incasso-ondernemingen )
Hier het mail adres en de link naar de Site
Secretariaat NVI :([email protected]) van de site is http://www.nvio.nl/
b.v.b dank
mamavan4
(nederlandse vereniging Incasso-ondernemingen )
Hier het mail adres en de link naar de Site
Secretariaat NVI :([email protected]) van de site is http://www.nvio.nl/
b.v.b dank
mamavan4
Bedankt voor je oproep, mamavan4
Ik sta vierkant achter je oproep.
DSB gedupeerden worden systematisch volledig klem gezet door het één-tweetje tussen DSB en Inspectrum.
Geen enkel incasso bureau hanteert de methode die deze instellingen hanteren.
Hier zoals het behoort te gaan:
Bij een betalingsachterstand wordt eerst door, in dit geval DSB, een aanmaning gestuurd om te betalen.
Hierna volgt een tweede aanmaning met daarin de waarschuwing dat de vordering kan worden overgedragen aan een incasso bureau.
Vervolgens zal een incasso bureau middels brief verzoeken om de achterstallige betaling(en) te betalen.
Het bedrag is inmiddels verhoogd met incasso kosten.
Het incasso bureau heeft geen enkel recht of dwangmiddel om een betaling af te dwingen.
Ook de dreiging met een deurwaarder is zinloos.
Ook een deurwaarder heeft geen enkel recht of enig dwangmiddel om een betaling af te dwingen.
Een incasso bureau zal ook nooit enig recht krijgen om een betaling af te dwingen.
Een deurwaarder mag pas optreden als de rechter hierover heeft geoordeeld en niet eerder.
Dus laat je niet misleiden door allerlei bedreigingen door DSB of incasso bureau Inspectrum en teken niets als hier om gevraagd wordt!
Wordt er nog steeds niet betaald dan zal het incasso bureau de opdracht teruggeven aan de opdrachtgever.
Deze kan dan vervolgens een rechtszaak beginnen en de rechter te verzoeken de vordering toe te wijzen.
Hier hoe het gaat bij incasso bureau Inspectrum volgens vele gedupeerden :
Bij PAL komen vele e-mails binnen van gedupeerden die door DSB en het incasso bureau Inspectrum onder druk worden gezet.
Ook op de diverse forums van Radar en PAL komen steeds meer berichten van gedupeerden die door Inspectrum onder druk zijn gezet om iets te tekenen.
Gevolg is dat Inspectrum beslag mag leggen op het loon van de gedupeerde om zo betalingsachterstanden te innen.
Er wordt volgens de gedupeerden geen mogelijkheid geboden om betalingsachterstanden te voldoen en in te lopen zoals gebruikelijk is in de incasso wereld.
Gevolg is dat niet alleen het maandelijks bedrag wordt ingehouden van het loon, maar b.v. ook de incasso kosten.
Opmerkelijk is dat de achterstand niet wordt ingelopen.
Gevolg is dat gedupeerden jarenlang vastzitten aan loonbeslag en beslag op vakantiegeld en geen uitzicht hebben op beëindiging hiervan.
Deze techniek wordt alleen toegepast door incasso bureau Inspectrum en wijkt volledig af van het gebruikelijke protocol van incasso bureaus.
Hier moet een einde aan gemaakt worden.
Iedereen die te maken heeft of heeft gehad met dit soort praktijken van incasso bureau Inspectrum kan hierover een klacht in dienen bij de branche organisatie NVI (Nederlandse vereniging voor incasso-ondernemingen), www.nvio.nl
De oproep om massaal een klacht in te dienen over DSB bij de AFM heeft ook geholpen, er is een onderzoek gaande over de praktijken van DSB.
Het incasso bureau Inspectrum speelt een grote rol in de manier waarop DSB zijn klanten volledig klem zet en de strop aandraait.
Hier moet een einde aan gemaakt worden en samen kunnen we dit doen.
Groeten,
Piet
Ik sta vierkant achter je oproep.
DSB gedupeerden worden systematisch volledig klem gezet door het één-tweetje tussen DSB en Inspectrum.
Geen enkel incasso bureau hanteert de methode die deze instellingen hanteren.
Hier zoals het behoort te gaan:
Bij een betalingsachterstand wordt eerst door, in dit geval DSB, een aanmaning gestuurd om te betalen.
Hierna volgt een tweede aanmaning met daarin de waarschuwing dat de vordering kan worden overgedragen aan een incasso bureau.
Vervolgens zal een incasso bureau middels brief verzoeken om de achterstallige betaling(en) te betalen.
Het bedrag is inmiddels verhoogd met incasso kosten.
Het incasso bureau heeft geen enkel recht of dwangmiddel om een betaling af te dwingen.
Ook de dreiging met een deurwaarder is zinloos.
Ook een deurwaarder heeft geen enkel recht of enig dwangmiddel om een betaling af te dwingen.
Een incasso bureau zal ook nooit enig recht krijgen om een betaling af te dwingen.
Een deurwaarder mag pas optreden als de rechter hierover heeft geoordeeld en niet eerder.
Dus laat je niet misleiden door allerlei bedreigingen door DSB of incasso bureau Inspectrum en teken niets als hier om gevraagd wordt!
Wordt er nog steeds niet betaald dan zal het incasso bureau de opdracht teruggeven aan de opdrachtgever.
Deze kan dan vervolgens een rechtszaak beginnen en de rechter te verzoeken de vordering toe te wijzen.
Hier hoe het gaat bij incasso bureau Inspectrum volgens vele gedupeerden :
Bij PAL komen vele e-mails binnen van gedupeerden die door DSB en het incasso bureau Inspectrum onder druk worden gezet.
Ook op de diverse forums van Radar en PAL komen steeds meer berichten van gedupeerden die door Inspectrum onder druk zijn gezet om iets te tekenen.
Gevolg is dat Inspectrum beslag mag leggen op het loon van de gedupeerde om zo betalingsachterstanden te innen.
Er wordt volgens de gedupeerden geen mogelijkheid geboden om betalingsachterstanden te voldoen en in te lopen zoals gebruikelijk is in de incasso wereld.
Gevolg is dat niet alleen het maandelijks bedrag wordt ingehouden van het loon, maar b.v. ook de incasso kosten.
Opmerkelijk is dat de achterstand niet wordt ingelopen.
Gevolg is dat gedupeerden jarenlang vastzitten aan loonbeslag en beslag op vakantiegeld en geen uitzicht hebben op beëindiging hiervan.
Deze techniek wordt alleen toegepast door incasso bureau Inspectrum en wijkt volledig af van het gebruikelijke protocol van incasso bureaus.
Hier moet een einde aan gemaakt worden.
Iedereen die te maken heeft of heeft gehad met dit soort praktijken van incasso bureau Inspectrum kan hierover een klacht in dienen bij de branche organisatie NVI (Nederlandse vereniging voor incasso-ondernemingen), www.nvio.nl
Nogmaals, voel jij je ook slachtoffer van incasso bureau Inspectrum, dien een klacht in.Geschillenregeling
De NVI kent een onafhankelijke geschillenregeling. Klachten en geschillen tussen leden en derden zoals opdrachtgevers of debiteuren worden behandeld door de Raad van Toezicht. Uitspraken van de Raad van Toezicht zijn bindend voor alle leden van de NVI.
De oproep om massaal een klacht in te dienen over DSB bij de AFM heeft ook geholpen, er is een onderzoek gaande over de praktijken van DSB.
Het incasso bureau Inspectrum speelt een grote rol in de manier waarop DSB zijn klanten volledig klem zet en de strop aandraait.
Hier moet een einde aan gemaakt worden en samen kunnen we dit doen.
Groeten,
Piet
Hallo mamavan4, op http://www.incassoklachten.nl/index.php?mode=klachten vind je een groot aantal mensen met klachten over bureau inspectrum! Ik begin nu ook beter te begrijpen wat jullie hebben moeten meemaken! Wat een aso zooitje! Ik kwam daar terecht omdat een kennis van mij een incasso bedreiging heeft ontvangen van "Intrum Justitia" Nu die is net zo erg hoor, maar daar hebben jullie niets aan. Nog even een hint let op het "verjaringstermijn van 5 jaar"!
Een telefoon rekening uit 2002, waarvoor je geen aanmaningen hebt ontvangen hoef je niet meer te betalen, ook de incassokosten niet!
Bij bedrijven zijn die kosten dan allang afgeschreven en is dit pure winst (lees oplichterij) voor een incassobureau!
MoniekB: van Goor moet met z'n billen bloot, maar wat let hem om gewoon weer te gaan liegen? Hij en Dirkje geloven in hun eigen leugens,
dat is hun waarheid! Dirkie heeft het altijd over feiten (znw), of feitelijk r(bn)! volgens mij weet hij niet eens de synoniemen van deze "feiten".
mvg
Een telefoon rekening uit 2002, waarvoor je geen aanmaningen hebt ontvangen hoef je niet meer te betalen, ook de incassokosten niet!
Bij bedrijven zijn die kosten dan allang afgeschreven en is dit pure winst (lees oplichterij) voor een incassobureau!
MoniekB: van Goor moet met z'n billen bloot, maar wat let hem om gewoon weer te gaan liegen? Hij en Dirkje geloven in hun eigen leugens,
dat is hun waarheid! Dirkie heeft het altijd over feiten (znw), of feitelijk r(bn)! volgens mij weet hij niet eens de synoniemen van deze "feiten".
mvg
Volgende week komt er iemand langs van de DSB bank om mijn klacht te bespreken, ze hebben hem eerst intern besproken. Heeft iemand hier ervaring mee, wat kan ik verwachten ? Ik teken sowieso niets, helemaal niets, maar ben bang dat ze langskomen niet om recht te zetten wat ze fout hebben gedaan, maar om me met een mooi praatje het riet in te sturen. Blijf sceptisch en cynisch als het de DSB betreft.
meld je even aan op www.dsbramp.nl hier staat veel informatie over
ww00ww, Niet alleen het gesprek aan gaan, niets tekenen is de beste optie en neem het gesprek op, dan heb je altijd een bewijs van wat er is besproken. Zorg dat je iemand bij je hebt die rustig mee kan luisteren en aantekeningen voor je kan maken! Dit is een politiek spel van DSB, want volgende week maandag zijn ze weer in de uitzending van Radar, dus zullen ze hun belofte waar moeten maken! De kans is dus ook aanwezig dat ze wel van plan zijn om met een oplossing te komen, maar vertrouw er maar niet teveel op!
Volgens mij zijn ze nog steeds op de oude wijze bezig en daarvan heb ik een heel mooi document in mijn bezit! Vorige week ontvangen en zal dit met afscherming van de naam naar Radar mailen, kan Antoinette Hertsenberg zien dat er niets aan het veranderen is bij DSB en ze nog steeds bezig zijn om mensen op te lichten!
Krijg je mensen van de afdeling Bijzonderbeheer op bezoek?
mvg
Volgens mij zijn ze nog steeds op de oude wijze bezig en daarvan heb ik een heel mooi document in mijn bezit! Vorige week ontvangen en zal dit met afscherming van de naam naar Radar mailen, kan Antoinette Hertsenberg zien dat er niets aan het veranderen is bij DSB en ze nog steeds bezig zijn om mensen op te lichten!
Krijg je mensen van de afdeling Bijzonderbeheer op bezoek?
mvg
hallo Gaal 1944. Werd gebeld door een vrouw {zal geen namen noemen, ben wel netjes opgevoed} die klachtenmanager is bij de DSB Bank. Met haar ook de afspraak gemaakt, maar zie in de brief dat er een andere persoon langskomt. Staat niet bij bijzonder beheer. Alleen de zinssnede " Wilt u zo vriendelijk zijn om de documenten, die u klaacht betreffen ter inzage klaar te leggen. Dat is van belang voor de volledigheid en de snelle afhandeling van de klacht.
En een bevestiging van de afspraak bij mij thuis. ben benieuwd heb op DSBramp verteld wat mij is overkomen, ben de schaamte al voorbij, en toch in het woordenboek achter Ezel staat mijn naam. Ongelooflijk ben geen domme jongen maar er wel ingetuind, stom, stom, stom...
Groetjes...
En een bevestiging van de afspraak bij mij thuis. ben benieuwd heb op DSBramp verteld wat mij is overkomen, ben de schaamte al voorbij, en toch in het woordenboek achter Ezel staat mijn naam. Ongelooflijk ben geen domme jongen maar er wel ingetuind, stom, stom, stom...
Groetjes...
wwooww, er zijn maar heel weinig mensen die zijn opgewassen tegen deze agressieve wijze van Verkoop (lees aansmeren) van DSB. Nog even een hint leg niet je originele documenten klaar, maar maak er een kopie van!
Ook als ze er om vragen niet tevoorschijn halen, ze hebben zelf ook een origineel, want je teken altijd in tweevoud en daarnaast zijn voor een gesprek kopieën voldoende!
Zorg dat je alles klaar heb staan/liggen verlies hem/haar niet uit het oog! Waarschijnlijk sturen ze een mediator die heeft niets bij zich en luister en observeer alleen maar. Als je twijfels hebt vraag het dan want een mediator moet indien hij in die hoedanigheid een gesprek aangaat zich bekend maken! Een mediator heeft geen bevoegdheden om je iets te laten tekenen! En haal het woord "ezel"maar achter je naam vandaan, jullie verdienen hier allemaal een "warme douche".
mvg
Ook als ze er om vragen niet tevoorschijn halen, ze hebben zelf ook een origineel, want je teken altijd in tweevoud en daarnaast zijn voor een gesprek kopieën voldoende!
Zorg dat je alles klaar heb staan/liggen verlies hem/haar niet uit het oog! Waarschijnlijk sturen ze een mediator die heeft niets bij zich en luister en observeer alleen maar. Als je twijfels hebt vraag het dan want een mediator moet indien hij in die hoedanigheid een gesprek aangaat zich bekend maken! Een mediator heeft geen bevoegdheden om je iets te laten tekenen! En haal het woord "ezel"maar achter je naam vandaan, jullie verdienen hier allemaal een "warme douche".
mvg
Hoi Gaal ik heb zaterdag een voorstel gehad nou nou dat zou echt onze probleem oplossen ! niet dus! het ging alleen maar over bij hun oversluiten ne uiteraard een nieuwe polis !! soory maar ik ben blond maar echt niet dom ! en ik heb ook nog een mooie verassing voor a.s maandag bij radar! doe hier ook geen uitpraken over! ik zit zelf in het publiek goetjes mamavan4
Hoi mamavan4, Ja je bent wel blond dat hebben we gezien, nu ik ben ook blond hoor, alleen is dat nu meer grijs geworden! Heel goed dat jij in het publiek zit. Ik kijk er naar uit ik heb echt heel veel bewondering voor jou, maar ook de andere hier. En neem maar van mij aan dat er heel veel mensen zijn die net zoals jullie in de problemen zitten en er niet vooruit durven komen! Hoe komt Dirkie anders aan al die rijkdom?
Hij is niet rijk geboren dus................... Je moet eigenlijk je opname op YouTube zetten daar kijken miljoenen naar en dan de link erbij van DSBramp.nl! Ik heb het jullie al uitgelegd, dit zijn mensen die geloven hun eigen leugens, want het is hun waarheid! Ik wou dat er maar eens wat meer mensen zoals Mark tevoorschijn kwamen, dan stonden jullie nog sterker!
Hebben jullie eigenlijk al onderdak? Want het kan toch niet zo zijn dat jullie straks op straat rond zwerven?
mvg
Hij is niet rijk geboren dus................... Je moet eigenlijk je opname op YouTube zetten daar kijken miljoenen naar en dan de link erbij van DSBramp.nl! Ik heb het jullie al uitgelegd, dit zijn mensen die geloven hun eigen leugens, want het is hun waarheid! Ik wou dat er maar eens wat meer mensen zoals Mark tevoorschijn kwamen, dan stonden jullie nog sterker!
Hebben jullie eigenlijk al onderdak? Want het kan toch niet zo zijn dat jullie straks op straat rond zwerven?
mvg
gaal1944
Hoi ja we hebben onderdak maar vraag niet wat! we hebben een Flat van 3 kamers let op hier komen de maten! slaapkamer 1: b 277 bij L 390 Slaapkamer 2 B : 230 bij L 390 ,Woonkamer B 360 bij L 857 Keuken: B 180 bij L 330 een piekleine douche staan geen maten bij ! en geen cv maar een gas kachel echt veilig met 4 kleine kids toch en een die nog moet leren lopen ! wij moeten dus in de woonkamer slapen en de jongens met ze 2tje en de meiden 1jaar en nog geen 3 jaar samen op een kamer heel verantwoord toch
ik ga nu slapen als het lukt en vanacht weer werken groetjes mamavan4
Hoi ja we hebben onderdak maar vraag niet wat! we hebben een Flat van 3 kamers let op hier komen de maten! slaapkamer 1: b 277 bij L 390 Slaapkamer 2 B : 230 bij L 390 ,Woonkamer B 360 bij L 857 Keuken: B 180 bij L 330 een piekleine douche staan geen maten bij ! en geen cv maar een gas kachel echt veilig met 4 kleine kids toch en een die nog moet leren lopen ! wij moeten dus in de woonkamer slapen en de jongens met ze 2tje en de meiden 1jaar en nog geen 3 jaar samen op een kamer heel verantwoord toch
ik ga nu slapen als het lukt en vanacht weer werken groetjes mamavan4
mamavan4, op een 3 kamerflat met 4 kinderen! die ellende kan er ook nog wel bij! Er moet toch wel iets groters en betaalbaar voor jullie te vinden zijn! Waarschijnlijk heb je dit al gedaan? schakel je huisarts in,
laats ze je naar een maatschappelijk werker sturen. De werkgever van je man heeft ook zorgplicht voor z'n personeel? Of de schuldhulp verlener, die heeft niet alleen een taak om op de centen te letten, maar ook jullie welzijn in de gaten te houden! En Mamavan4 zo hoort het wel te gaan, maar het zal zo in de meeste gevallen niet gebeuren!
Ik vind jullie heel moedig, ik weet het daar koop je niets voor..........
mvg
laats ze je naar een maatschappelijk werker sturen. De werkgever van je man heeft ook zorgplicht voor z'n personeel? Of de schuldhulp verlener, die heeft niet alleen een taak om op de centen te letten, maar ook jullie welzijn in de gaten te houden! En Mamavan4 zo hoort het wel te gaan, maar het zal zo in de meeste gevallen niet gebeuren!
Ik vind jullie heel moedig, ik weet het daar koop je niets voor..........
mvg
Nederland op zn smalst!
Nog steeds... na alle onrecht die ik de laatste jaren hier heb meegemaakt.
Na al het onrecht wat ik hier dagelijks lees op Radar en andere sites...Burotjes die de grond uitgestampt worden..met maar een doel..mensen oplichten.
Incasso buro's.. die zo maar facturen sturen..of geld innen..waar mensen jaren moeten vechten tegen spookfacturen.
Brieven..facturen die gestuurd worden onder het mom van de KVK (heb ik zelf mee te maken gehad) of je maar even direkt wilt betalen.
En zo kan ik nog talloze misstanden noemen.
Dan DSB die gewoon zijn gang kan gaan..mensen te duperen.
Maar nog steeds ben ik in schock..en kan het niet geloven.
Nederand is Nederland niet meer..Nederland is een bananenrepubliek geworden.
Mamavan4 Je kunt hier niet meer rekenen op rechtvaardigheid..op steun en hulp van de Overheid.
Wij zijn aan ons zelf overgeleverd..wij moeten vechten voor ons recht..anders zijn we verloren.
Maar wij vechten..samen met jou..en wij laten niet meer los!!
Nederland hoe het is geworden! Misdaad loont..Eerlijkheid komt ten val!
Mattie
Nog steeds... na alle onrecht die ik de laatste jaren hier heb meegemaakt.
Na al het onrecht wat ik hier dagelijks lees op Radar en andere sites...Burotjes die de grond uitgestampt worden..met maar een doel..mensen oplichten.
Incasso buro's.. die zo maar facturen sturen..of geld innen..waar mensen jaren moeten vechten tegen spookfacturen.
Brieven..facturen die gestuurd worden onder het mom van de KVK (heb ik zelf mee te maken gehad) of je maar even direkt wilt betalen.
En zo kan ik nog talloze misstanden noemen.
Dan DSB die gewoon zijn gang kan gaan..mensen te duperen.
Maar nog steeds ben ik in schock..en kan het niet geloven.
Nederand is Nederland niet meer..Nederland is een bananenrepubliek geworden.
Mamavan4 Je kunt hier niet meer rekenen op rechtvaardigheid..op steun en hulp van de Overheid.
Wij zijn aan ons zelf overgeleverd..wij moeten vechten voor ons recht..anders zijn we verloren.
Maar wij vechten..samen met jou..en wij laten niet meer los!!
Nederland hoe het is geworden! Misdaad loont..Eerlijkheid komt ten val!
Mattie
-
Ben het helemaal mee eens dat Nederland op financieel gebied op dit moment een bananenrepubliek is.
Ben nu al zes jaar!!!!!!!! aan het vechten tegen Dexia om het geroofde geld terug te krijgen.
Gerrit ( steelt als de raven) Zalm had destijds hier moeten tegen optreden, maar zijn oordeel was zoek het maar lekker uit voor de rechter, en ging zijn zakken vullen bij DSB, en deze ******* moet nu ABN-Amro er weer bovenop helpen!!!!!.
Ik denk dat ik maar ga emigreren want dit land gaat finaal naar de kloten.
Ben nu al zes jaar!!!!!!!! aan het vechten tegen Dexia om het geroofde geld terug te krijgen.
Gerrit ( steelt als de raven) Zalm had destijds hier moeten tegen optreden, maar zijn oordeel was zoek het maar lekker uit voor de rechter, en ging zijn zakken vullen bij DSB, en deze ******* moet nu ABN-Amro er weer bovenop helpen!!!!!.
Ik denk dat ik maar ga emigreren want dit land gaat finaal naar de kloten.
ikwashierniet.
Allemaal zijn wij slachtoffer geworden van de grootgraaiers.
Tegenwoordig moet je ogen in je achterhoofd en opzij hebben(zo voel ik het)...Overal sta je bloot aan oplichtertruuks.
Gerrit Zalm..hij wil al weer een kapitaalinjectie..komen de bonussen er weer aan?
Wij moeten het met zn allen niet meer pikken!
Ik ben het zat om als geldslaaf te dienen voor een stelletje patsers!
Ook gedupeerd door DSB..Sluit je bij ons aan..www.dsbramp.nl
Het moet afgelopen zijn!!!
Mattie
Allemaal zijn wij slachtoffer geworden van de grootgraaiers.
Tegenwoordig moet je ogen in je achterhoofd en opzij hebben(zo voel ik het)...Overal sta je bloot aan oplichtertruuks.
Gerrit Zalm..hij wil al weer een kapitaalinjectie..komen de bonussen er weer aan?
Wij moeten het met zn allen niet meer pikken!
Ik ben het zat om als geldslaaf te dienen voor een stelletje patsers!
Ook gedupeerd door DSB..Sluit je bij ons aan..www.dsbramp.nl
Het moet afgelopen zijn!!!
Mattie
Vers van de pers net een telefoontje ontvangen van mijn kennis dat z'n klacht in behandeling wordt genomen! Ja ik ben het met jullie eens
Mattie en ikwashierniet het is een zooitje hier in Nederland.' één van mijn belangrijkste taken bij mijn werkgever was om er voor te zorgen dat wet en regelgeving werd bij gehouden en na geleefd, nu ik hoef jullie niet te vertellen door wie deze regels het meest werden overtreden!
Nu moeten er 119 werknemers uit, maar geen directeuren hoor en ook geen managers. Ik heb net het Sociaalplan zitten lezen waar de vakbond toestemming voor heeft gegeven. Er klopt dus helemaal niets van! Dus het is niet alleen bij banken maar ook in het onderwijs en aanverwanten bedrijven. En wat zo erg is, het is allemaal ons belastinggeld! En met Grave hoeven jullie geen medelijden te hebben, want die kan zo weer terug in z'n wachtgeldregeling! Mevrouw Hertsenberg ontvangt jaarlijk ruim € 300.000,-- voor haar werkzaamheden dus die doet geen vrijwilligerswerk hoor! Die verdiend een dikke boterham aan jullie ellende!
Ik ga even broodje eten!
mvg
Mattie en ikwashierniet het is een zooitje hier in Nederland.' één van mijn belangrijkste taken bij mijn werkgever was om er voor te zorgen dat wet en regelgeving werd bij gehouden en na geleefd, nu ik hoef jullie niet te vertellen door wie deze regels het meest werden overtreden!
Nu moeten er 119 werknemers uit, maar geen directeuren hoor en ook geen managers. Ik heb net het Sociaalplan zitten lezen waar de vakbond toestemming voor heeft gegeven. Er klopt dus helemaal niets van! Dus het is niet alleen bij banken maar ook in het onderwijs en aanverwanten bedrijven. En wat zo erg is, het is allemaal ons belastinggeld! En met Grave hoeven jullie geen medelijden te hebben, want die kan zo weer terug in z'n wachtgeldregeling! Mevrouw Hertsenberg ontvangt jaarlijk ruim € 300.000,-- voor haar werkzaamheden dus die doet geen vrijwilligerswerk hoor! Die verdiend een dikke boterham aan jullie ellende!
Ik ga even broodje eten!
mvg