De mensen die hier reageren komen zelden om iets te leren.
De meesten zijn hier om, net als jij, medestanders te vinden.
Men voelt zich, bijvoorbeeld, beetgenomen en zoeken gelijkgezinde om hun leed te delen.
Jij, Nobele, komt hier om de zelfde reden.
Je zoekt medestanders en als dan iemand als ik het niet met je eens is dan reageer je daar geïrriteerd op.
Als je wat wil leren dan onderzoek je wat er fout is gedaan en bedenk je een oplossing.
Maar leer mij maar eens wat Noble.
Leg mij nu eens haar fijn uit wat mijn voordeel is om bij DSB te bankieren.
Dat het bank pasje gratis is, dat weet ik inmiddels.
Bij ING betaal ik daar per jaar 12.40 + 10.95 = 23.35 voor (2 pasjes)
Daarvoor kan ik tot 1000.00 euro per dag bij ING uit de muur halen.
Bij DSB is dat max. 250.00 euro.
Bij een Postkantoor kan ik zelfs 24.000 euro opnemen van mijn rekening. Kom daar maar eens om bij DSB.
Daarvoor krijg ik bank afschriften thuisgestuurd die ik bij DSB niet krijg.
Nu heb ik die meestal niet nodig maar zou ik een betaling moeten aantonen dan heb ik daar een officieel bewijs van.
Bij ING krijg ik geen rente op de betaal rekening maar heb ook geen last van valuteren.
Bij DSB krijg ik 1.5% op de betaalrekening maar alleen als mijn inkomen op de rekening gestort wordt anders is dat ook nul procent. Voor de Debet rente bij dat valuteren berekenen ze wel mij wel ruim 11%.
Daar ben ik dus al eens een keer het schip mee in gegaan maar het staat in de voorwaarden dus is gewoon mijn eigen schuld. Jammer van de centen maar ik kan het wel lijden.
(2008, 8.34 euro rente op de betaalrekening en 6.48 euro debet rente betaald aan ome Dirk)
Storneren van een betaling kan ik bij ING via Internetbankieren.
Bij DSB moet ik daar voor bellen (als het al kan).
Bij ING heb ik geen tegenrekening nodig bij DSB wel.
Als ik op vrijdag boodschappen PIN dan zie ik die ook op vrijdag bij internetbankieren.
Bij DSB pas op maandag en als ik geluk heb nog voor 14:00 uur.
Heb ik bij ING ook nog iDeal.
Weet je nog Noble, iDeal waarvan jij dacht dat ze daar zoveel voor in rekening brachten.
Jij dacht 295.00 euro inschrijvingskosten, maandelijks 125.00 euro en 0.50 euro per overschrijving.
Toen iemand zei dat het gratis was zij je dit:
DSB kent die faciliteit dus niet maar die doet alles gratis!GRATIS ??? íemand moet er toch aan verdienen???
Banken welke G R A T I S iets doen??? aamu nooit nie..
Internationale overschrijving kan wel bij ING maar niet bij DSB
Nu betaal ik met tegenzin 23.35 euro voor mijn pasjes maar van twee kwade kies ik de minst kwade maar dus nog steeds een kwade.
Jij wil die 23.35 euro niet betalen en dat is je goed recht.
Jij kiest voor DSB en Argenta en daarmee kies je dus voor een uitgekleed pakket.
Ook prima!
Zeg dat dan ook, maar doe niet alsof het twee gelijkwaardige partijen zijn want dat is niet zo.
En natuurlijk vinden we banken boeven.
Dirk maakt daar geen uitzondering op.
Lees maar eens wat reacties hier.
Voor wie tevreden is met DSB prima uiteraard maar je bent nog geen Sukkel als je niet voor DSB kiest omdat Noble dat vindt.
Wel aardig trouwens om na bijna twee jaar te lezen dat je toch niet voor Abel bent gegaan.
En het was nog wel gratis, toch?
Nu maar hopen dat Noble je geen Sukkel vindt.