hallo
wat een reactie''s hier van sommige!!!!!
of je nu in de sanering zit door eigen schuld of niet...je zit erin omdat je niet alle rekeningen meer kan betalen..en op dat moment zit je gewoon op de blaren..
waar het jan denk ik om bedoeld als je eenmaal in de sanering zit,verwacht je en hoop je dat dan wel alles een beetje goed loopt.
natuurlijk maken mensen fouten ook bij budgetbeheer...maar kan ook te!!!!!
ik zit ook in de sanering samen met mijn vriend...
wegens schulden van zijn ex en hij...hoe en wat is niet relevant 2 keien twee schuld..onze vaste lasten betaalden we altijd heel netjes geen schulden erin...maar er werdt ons verteld als je in de sanering gaat moet je ook in budgetbeheer gaan....dan krijg je leefgeld en betalen hun je rekeningen(denk je)
maar na 5 maanden komen wij er nu achter dat onze vaste lasten bijna niet betaald worden en sparen voor onze schuldeisers ook niet!!!!!!
en dan zeggen ze ja...u heeft niet genoeg geld....achterstallige gemeentelijke belastingen..maar nergens kunnen we dat terug vinden....dat dat betaald wordt...
nu hebben we dus overal achterstand op licht is al vanaf jan09 niet betaald auto verzekering niet..en auto hebben we nodig anders komt vriend niet op werk.... en om 3 uur snacht rijden er geen bussen...hij werkt als vrachtwagenchauffeur.
dus auto onverzekerd licht dreigen ze af te sluiten.
heb al 2 maandn geen tv geen radio nikks
en dan vandaag een dwangbevel van de belastingdienst omdat wegenbelasting al vanaf jauarie niet betaald is aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
en als je belt ja sorry.....foutje maken het in orde dat zeggen ze nu al 4 maanden maar tot de dag van vandaag nog steeds niet...
plangroep solution hoorn prachtig...
vandaag een maatschappelijk werk gesproken en die keken er nog geen eens van op... wandt blijkt plangroep maakt er een zooitje van...
wil je graag van je schulden af werk je eigen te ****** maken hun wel even nieuwe schulden voor je....en krijgen wij te horen je mag geen nieuwe schulden maken hoor
![Evil or Very Mad :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)