LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Help! Onterechte incasso van Laser Services BV
-
Re: Help! Onterechte incasso van Laser Services BV
Bedankt voor de reacties van Guardian72 en Cesar.
Zal morgen ook aangifte doen bij de politie, na het gesprek met Laser Services.
Theo - vervolg mail ik wel hoe het verder gegaan is.
Zal morgen ook aangifte doen bij de politie, na het gesprek met Laser Services.
Theo - vervolg mail ik wel hoe het verder gegaan is.
Ook bij mij zijn de afgelopen weken forse bedragen afgeschreven door Laser Services steeds onder vermelding van eenmalige afspraak. Het bedrijf is mij volledig onbekend en ik heb ze zeker niet gemachtigd. Op 2e kesrtdag €1350, = 2 januari € 910,= 5 januari onder incasso laserservices jan € 69,80 Ik nheb de postbank onmiddelijk het geld laten terugboeken en d rekening laten blokeren. Rek nr. 957338260
Ik had gedacht dat daarmee de kous af zou zijn, een typefout van een adminstratice ofzo kan gebeuren. Maar nee 23 jan € 2105,= wederom eenmalige afspraak ditmaal met tegenrekening 677348665 Laser nederland B.V. Ook laten blokeren. Ik wordt er een beetje ziek van dat het schijnbaar in nederland mogelijk is om zomaar geld bij mensen van de rekening af te schrijven zonder machtiging. Horen de banken dit niet te controleren?
De politie wil geen aangifte in behandeling nemen zonder een kopie van de machtiging . De postbank zegt niet over de machtiging te beschikken maar heeft wel het telefoonnummer van laserservice nederland voor me. Maar met Laser service nederland B.V. heb ik liever geen contact. Laat justitie hier iets aan doen zeg.
Hoe komen deze floepers trouwens aan mijn gegevens.
Jurgen
Ik had gedacht dat daarmee de kous af zou zijn, een typefout van een adminstratice ofzo kan gebeuren. Maar nee 23 jan € 2105,= wederom eenmalige afspraak ditmaal met tegenrekening 677348665 Laser nederland B.V. Ook laten blokeren. Ik wordt er een beetje ziek van dat het schijnbaar in nederland mogelijk is om zomaar geld bij mensen van de rekening af te schrijven zonder machtiging. Horen de banken dit niet te controleren?
De politie wil geen aangifte in behandeling nemen zonder een kopie van de machtiging . De postbank zegt niet over de machtiging te beschikken maar heeft wel het telefoonnummer van laserservice nederland voor me. Maar met Laser service nederland B.V. heb ik liever geen contact. Laat justitie hier iets aan doen zeg.
Hoe komen deze floepers trouwens aan mijn gegevens.
Jurgen
-
- Contacteer:
@ Jurgen.
Hoe kan de politie weigeren aangifte op te nemen van diefstal?
Het punt is toch juist dat er GEEN machtiging is - hoe kan je daar dan een kopie van overleggen. Een blanco A4-tje dan maar?
Hoe kan de politie weigeren aangifte op te nemen van diefstal?
Het punt is toch juist dat er GEEN machtiging is - hoe kan je daar dan een kopie van overleggen. Een blanco A4-tje dan maar?
-
Voor vrijdag had ik nog nooit gehoord van Laser Services BV
tot dat ik het zag tijdens telebankieren, en zag ineens dat er € 40.00 van mijn rekening af is geschreven.
Heb ooit eens een waschmachine gekocht bij scheer en foppen
heb dit bedrag ge stoneerd
en zie op mijn rekening dat dit terug is , onder vermelding geen machtiging af gegeven.
kan ze ook niet berijken per telefoon, *wegens de drukte bla bla bla
wordt de verbingding verbroken
ben tevens al ruim 5 jaar aan het betalen voor deze zooi
hoe kom ik hier van af en wat moet ik doen
bellen helpt niet wordt verbroken
met vrg
c.p
tot dat ik het zag tijdens telebankieren, en zag ineens dat er € 40.00 van mijn rekening af is geschreven.
en zie op mijn rekening dat dit terug is , onder vermelding geen machtiging af gegeven.
met vrg
c.p
Laatst gewijzigd door sprokkeltje op 03 feb 2009 16:08, 3 keer totaal gewijzigd.
-
Voor vrijdag had ik nog nooit gehoord van Laser Services BV
met vrg
c.p
met vrg
c.p
-
- Contacteer:
sprokkel:
Begin met bij je bank een selectieve blokkade op de rekening van Laser te zetten.
Dit betekent dat zij niet meer via die rekening van jouw rekening geld kunnen halen.
Vervolgens een brief (bellen is zinloos, geen bewijs voor jou) aangetekend verzenden met de vraag waarom zij geld van jouw rekening halen, of zij kunnen aantonen dat je een machtiging hebt gegeven hiervoor, en dat indien zij dit niet kunnen, zij alle onterecht afgeschreven bedragen terug dienen te storten (zoek even uit hoe vaak dit is voorgekomen, en trek het gestorneerde eraf).
Geef ze een redelijke termijn (10 werkdagen bijvoorbeeld) om dit bewijs te leveren, danwel de storting te doen.
Verzend de brief aangetekend met handtekening retour.
Begin met bij je bank een selectieve blokkade op de rekening van Laser te zetten.
Dit betekent dat zij niet meer via die rekening van jouw rekening geld kunnen halen.
Vervolgens een brief (bellen is zinloos, geen bewijs voor jou) aangetekend verzenden met de vraag waarom zij geld van jouw rekening halen, of zij kunnen aantonen dat je een machtiging hebt gegeven hiervoor, en dat indien zij dit niet kunnen, zij alle onterecht afgeschreven bedragen terug dienen te storten (zoek even uit hoe vaak dit is voorgekomen, en trek het gestorneerde eraf).
Geef ze een redelijke termijn (10 werkdagen bijvoorbeeld) om dit bewijs te leveren, danwel de storting te doen.
Verzend de brief aangetekend met handtekening retour.
-
Hallo, Guardian72
bedankt zover
primline ken ik , ooit via scheer en foppen een waschmashine gekocht
op crediet
maar ik heb geen relatie met die lazer service, zag het gisteren tijdens tele bankieren
permaand een bedrag van primeline af geschreven (daar was ik van op de hoogte
maar zie nu tot mijn verbazing laser service
zal dit zeker met de bank bespreken
betaal al ruim 5 jaar aan deze
whowww en de rente rijst de pan uit
maar bedankt zover
vrg
c.p
bedankt zover
primline ken ik , ooit via scheer en foppen een waschmashine gekocht
op crediet
maar ik heb geen relatie met die lazer service, zag het gisteren tijdens tele bankieren
permaand een bedrag van primeline af geschreven (daar was ik van op de hoogte
maar zie nu tot mijn verbazing laser service
zal dit zeker met de bank bespreken
betaal al ruim 5 jaar aan deze
whowww en de rente rijst de pan uit
maar bedankt zover
vrg
c.p
-
Laser service en primeline zijn hetzelfde bedrijf
-
Wat een grote oplichters bende!!!!
Ik heb weer eens geprobeerd tebellen , na 2 dagen iemand aan de telefoon
En gevraagd waarom ik €14.00 pas bescherming moet betalen permaand over het bedrag wat ik af los
persoon zegt dat geld niet meer u heeft alleen vorig jaar daavoor betaald,
Kreeg naar drie dagen nieuwe login gegevens van laserservice
nu kijk ik bij rekening overzicht en zie dat de hele periode 2008 ontbreekt, wel vreemd naar ik gebeld heb hier over, zoals meneer zegt, over 2008 heeft u geen pas bescherming betaald.
3 weken geleden bellen bellen bellen, wegens de grote drukte wordt de verbinding verborken keer op keer, heb ook meteen de rekening geblokeert,en het bedrag gestoneerd.
en ja na 2 dagen wel een mooie brief binnen 7 dagen betalen
Na mijn , ook weer na een lange wacht tijd. gebeld en zal het bedrag eind februari betalen per acceptgiro had ook al mede gedeeld dat ik een overeenkomst heb met primeline en niet met laser service BV dus laat maar zien.
zal het hele verhaal ook bij de advokaat neerleggen
Sanp ook echt niet dat er niet wordt ingegrepen door een rechter of overheid, want dit is pure diefstal van deze toko's,laser service, primeline enz....
Ik heb weer eens geprobeerd tebellen , na 2 dagen iemand aan de telefoon
En gevraagd waarom ik €14.00 pas bescherming moet betalen permaand over het bedrag wat ik af los
persoon zegt dat geld niet meer u heeft alleen vorig jaar daavoor betaald,
Kreeg naar drie dagen nieuwe login gegevens van laserservice
nu kijk ik bij rekening overzicht en zie dat de hele periode 2008 ontbreekt, wel vreemd naar ik gebeld heb hier over, zoals meneer zegt, over 2008 heeft u geen pas bescherming betaald.
3 weken geleden bellen bellen bellen, wegens de grote drukte wordt de verbinding verborken keer op keer, heb ook meteen de rekening geblokeert,en het bedrag gestoneerd.
en ja na 2 dagen wel een mooie brief binnen 7 dagen betalen
Na mijn , ook weer na een lange wacht tijd. gebeld en zal het bedrag eind februari betalen per acceptgiro had ook al mede gedeeld dat ik een overeenkomst heb met primeline en niet met laser service BV dus laat maar zien.
zal het hele verhaal ook bij de advokaat neerleggen
Sanp ook echt niet dat er niet wordt ingegrepen door een rechter of overheid, want dit is pure diefstal van deze toko's,laser service, primeline enz....
-
Vandaag weer eens gebeld 10 pogingen,
kreeg een tante bep aan de lijn en vertelde mijn verhaal althans, dat probeerde ik, werdt steeds onderbroken door haar, mener als u niet luisterd naar mij vebreek ik de verbinding,heb vandaag ook mede gedeeld dat ik een overeenkomst wil zien die ik met laser service hebt
Maar wacht even u onderbreekt mij telkens wil wel even mijn verhaal kwijt, en ze verbrak de verbingding,
had op 10 gebeld met laser service Michiel Beaamusca over een betalings achterstand ,om dat ik de rekening had geblokeerd,
alles uit gelegd dat ik geen overeenkomst heb met laser service maar met primline
ook ook gevraagd warom ik moet betalen voor pas bescherming, terwel ik die al ruim ruim 2 jaar niet meer heb.
meneer u heeft over 2008 geen pasbescherming betaald,
Naar dit telefoon gesprek is mijn overzicht 2008 online in eens verdewenen
in.
ook mijn termijn bedrag is ineens veranderd,
2004
01-11-2004 Automatische incasso 57,81
22-11-2004 Kaart protectie 12,95
22-11-2004 Beschermings Premie 9,92
22-11-2004 Maandrente 1,60% eff. jaarrente 21,00% 30,04
Saldo doorlopend kaartkrediet 1.922,29
2009 januari
De heer xxxx, Scheer & Foppen Shop & Fun Card, xxxx.xxxx.xxxx.1226
deze heb ik niet ???
ZIe vraag tekens
02 feb. 02 feb. Automatische incasso € 30,54 AF
02 feb. 03 feb. Geweigerde incasso € 30,54 BY
23 feb. 23 feb. Achterstandsrente € 0,30 BY
23 feb. 23 feb. Maandrente op aankoop € 17,15 BY ?????
23 feb. 23 feb. Achterstandsrente € 0,02 BY
01 jan. 01 jan. Automatische incasso € 30,95 AF
22 jan. 22 jan. Maandrente op aankoop € 15,62 BY ??????
23 februari 2009 6015.0711.1889.1226
Pagina
Nieuw uitstaand saldo Vorig uitstaand saldo
€ 1.148,67 € 1.146,53
Creditcardmaximum Bestedingsruimte
€ 1.885,00 € 736,33
als ik zie wat ik in 4jaar betaald heb wordt ik dus goed genaait
ik heb geen creditcard hoef er geen
help help help wie kan me helpen om van deze hele toko af tekomen
mvrg
sprk
kreeg een tante bep aan de lijn en vertelde mijn verhaal althans, dat probeerde ik, werdt steeds onderbroken door haar, mener als u niet luisterd naar mij vebreek ik de verbinding,heb vandaag ook mede gedeeld dat ik een overeenkomst wil zien die ik met laser service hebt
Maar wacht even u onderbreekt mij telkens wil wel even mijn verhaal kwijt, en ze verbrak de verbingding,
had op 10 gebeld met laser service Michiel Beaamusca over een betalings achterstand ,om dat ik de rekening had geblokeerd,
alles uit gelegd dat ik geen overeenkomst heb met laser service maar met primline
ook ook gevraagd warom ik moet betalen voor pas bescherming, terwel ik die al ruim ruim 2 jaar niet meer heb.
meneer u heeft over 2008 geen pasbescherming betaald,
Naar dit telefoon gesprek is mijn overzicht 2008 online in eens verdewenen
in.
ook mijn termijn bedrag is ineens veranderd,
2004
01-11-2004 Automatische incasso 57,81
22-11-2004 Kaart protectie 12,95
22-11-2004 Beschermings Premie 9,92
22-11-2004 Maandrente 1,60% eff. jaarrente 21,00% 30,04
Saldo doorlopend kaartkrediet 1.922,29
2009 januari
De heer xxxx, Scheer & Foppen Shop & Fun Card, xxxx.xxxx.xxxx.1226
deze heb ik niet ???
ZIe vraag tekens
02 feb. 02 feb. Automatische incasso € 30,54 AF
02 feb. 03 feb. Geweigerde incasso € 30,54 BY
23 feb. 23 feb. Achterstandsrente € 0,30 BY
23 feb. 23 feb. Maandrente op aankoop € 17,15 BY ?????
23 feb. 23 feb. Achterstandsrente € 0,02 BY
01 jan. 01 jan. Automatische incasso € 30,95 AF
22 jan. 22 jan. Maandrente op aankoop € 15,62 BY ??????
23 februari 2009 6015.0711.1889.1226
Pagina
Nieuw uitstaand saldo Vorig uitstaand saldo
€ 1.148,67 € 1.146,53
Creditcardmaximum Bestedingsruimte
€ 1.885,00 € 736,33
als ik zie wat ik in 4jaar betaald heb wordt ik dus goed genaait
ik heb geen creditcard hoef er geen
help help help wie kan me helpen om van deze hele toko af tekomen
mvrg
sprk
Ook voor mij eenzelfde verhaal: Laser incasseerd onterecht geld van mijn rekening. Natuurlijk meteen hun rekeningnummer geblokkeerd. Na enig telefonisch contact blijkt er iemand op mijn naam (en rekeningnummer) een creditcard aangevraagd te hebben, om vervolgens bijna 3000,- contant op te nemen bij een pinautomaat.
Onlangs aangifte gedaan en proces verbaal laten opmaken. Alleen de zaak had geen prioriteit bij de politie.
Het kopie van het proces verbaal heb ik opgestuurd, met daarbij een brief staat dat ik niet de persoon ben die hun voor ogen hebben. Daar zijn bewijzen voor (laat hun eerst maar mijn kopie identificatie zien - is er niet - en waarom is de creditcard op een voor mij onbekend adres bezorgd). Deze brief aangetekend verzonden, voor mij is de zaak daarmee klaar.
Maar het gaat met dit bedrijf fout met het versrekken van de creditcards. Wanneer je een hypotheek aanvraagd wordt je eerst 10x gescreend en als er een document ontbreekt krijg je niks... bij dit bedrijf krijg je veel te makkelijk krediet.
Onlangs aangifte gedaan en proces verbaal laten opmaken. Alleen de zaak had geen prioriteit bij de politie.
Het kopie van het proces verbaal heb ik opgestuurd, met daarbij een brief staat dat ik niet de persoon ben die hun voor ogen hebben. Daar zijn bewijzen voor (laat hun eerst maar mijn kopie identificatie zien - is er niet - en waarom is de creditcard op een voor mij onbekend adres bezorgd). Deze brief aangetekend verzonden, voor mij is de zaak daarmee klaar.
Maar het gaat met dit bedrijf fout met het versrekken van de creditcards. Wanneer je een hypotheek aanvraagd wordt je eerst 10x gescreend en als er een document ontbreekt krijg je niks... bij dit bedrijf krijg je veel te makkelijk krediet.
-
Hallo nickbro
Gewoon je rek... blokeren, advokaat er bij
Een aangetekende brief naar laser service maar daar in dat je deze overeenkomst op papier wilt zien, als het minder dan een maand is kan je dit bedrag als nog storneren terug vorderen
Neem aan dat als deze lening is aangevraags wel is waar niet door jou dat er ook een sofi nummer aanwezig moet zijn
Zoals ik al poste in mijn verhaal, heb ik permaand 24€ betaald voor een creditcard die ik nooit heb gehad , na hier over gebeld tehebben na vele pogingen, kreeg ik een medewerker aan de telefoon en deelde mij mede dat ik over de perido 2008 geen creditcard kosten heb betaald, heb meteen gekeken en wat blijkt dat het hele over zicht van 2008 ineens is verdwenen
Na vele pogingen weer iemand daar tebereiken,voor opheldering werdt de verbinding verbroken gewoon ombeschoft zijn ze daar
Maar we zijn niet de enige die van deze toko slachtoffer zijn
snap ook niet dat een rechter of een instanntie OVERHEID zon bedrijf als deze gewoon helemaal vernietigd, en opsluit
Vele gedupeerden zijn er en het gaat gewoon door
Ik zal ook een forum oprichten wat alleen nog maar over primeline en laserservice gaat
dus ben op zoek naar alle gedupeerde
wens je veel sucs... met je verdere onderneming in deze je geld en het contract, overeen komst ongedaan temaken
mvrg
sprk
Gewoon je rek... blokeren, advokaat er bij
Een aangetekende brief naar laser service maar daar in dat je deze overeenkomst op papier wilt zien, als het minder dan een maand is kan je dit bedrag als nog storneren terug vorderen
Neem aan dat als deze lening is aangevraags wel is waar niet door jou dat er ook een sofi nummer aanwezig moet zijn
Zoals ik al poste in mijn verhaal, heb ik permaand 24€ betaald voor een creditcard die ik nooit heb gehad , na hier over gebeld tehebben na vele pogingen, kreeg ik een medewerker aan de telefoon en deelde mij mede dat ik over de perido 2008 geen creditcard kosten heb betaald, heb meteen gekeken en wat blijkt dat het hele over zicht van 2008 ineens is verdwenen
Na vele pogingen weer iemand daar tebereiken,voor opheldering werdt de verbinding verbroken gewoon ombeschoft zijn ze daar
Maar we zijn niet de enige die van deze toko slachtoffer zijn
snap ook niet dat een rechter of een instanntie OVERHEID zon bedrijf als deze gewoon helemaal vernietigd, en opsluit
Vele gedupeerden zijn er en het gaat gewoon door
Ik zal ook een forum oprichten wat alleen nog maar over primeline en laserservice gaat
dus ben op zoek naar alle gedupeerde
wens je veel sucs... met je verdere onderneming in deze je geld en het contract, overeen komst ongedaan temaken
mvrg
sprk
Ik heb ook al tot 3 keer toe een onterechte incasso via Laser Services B.v. ontvangen. 3 keer met verschillende bedragen. De eerste keer heb ik het niet opgemerkt maar de 2de en 3de keer wel. De 2de keer heb ik het rekeningnr waarmee ze incasseerde laten blokkeren, hebben ze daarna met een ander nummer geincasseerd. Deze heb ik eveneens laten blokkeren bij de bank.
Helaas ben ik er nog niet vanaf. Blijkbaar hebben ze ook mijn 06 nummer, want ik wordt gebeld door een onbekend nummer, deze persoon heeft wel mijn voicemail ingesproken of ik wil terugbellen.
Ik ken laser services totaal niet en weet niet hoe ze aan mijn rek.nummer en tel.num. komen.
Moet ik ze terugbellen en ze waarheid zeggen? of niets doen?
Helaas ben ik er nog niet vanaf. Blijkbaar hebben ze ook mijn 06 nummer, want ik wordt gebeld door een onbekend nummer, deze persoon heeft wel mijn voicemail ingesproken of ik wil terugbellen.
Ik ken laser services totaal niet en weet niet hoe ze aan mijn rek.nummer en tel.num. komen.
Moet ik ze terugbellen en ze waarheid zeggen? of niets doen?
-
- Contacteer:
@ elisever:
Bel alleen terug als je het gesprek kan opnemen.
Want, via een telefoon heb je anders geen bewijzen van afspraken of anderszins.
Bel ze terug - en meld kort dat je alleen nog schriftelijk wenst te communiceren - en hang dan op.
Dek jezelf zoveel mogelijk in.
Bel alleen terug als je het gesprek kan opnemen.
Want, via een telefoon heb je anders geen bewijzen van afspraken of anderszins.
Bel ze terug - en meld kort dat je alleen nog schriftelijk wenst te communiceren - en hang dan op.
Dek jezelf zoveel mogelijk in.
ben er net achter dat er elke mnd geld van mijn rekening wordt gehaald door dit bedrijf ,heb wel het vermoeden dat het van beter kozijn is maar heb nergens papieren van gehad tevens zijn deze 2 bedrijven telefonisch niet te bereiken afgesloten heb wel mijn rekening geblokkeerd maar weet nu nie wat ik verder moet doen
wat je zou kunnen proberen is via aangetekende brief hun op de hoogte te brengen dat zij onterecht bedragen van je rekening af halen zonder dat je daar schriftelijk toestemming voor hebt gegeven, en dat je van hun kant dan wel zou willen zien aan de hand van kopieen dat dit betrekking heeft op jou, willen ze hieraan niet meewerken wat je ook kan vermelden in de brief dat je dan genoodzaakt bent dit bedrijf in gebreken steld en aangifte doet van onterechte incasso's wellicht helpt dit, want zij moeten met bewijzen komen en niet jij
Sowieso naar de bank om te proberen het geld terug te storten op je rekening (dit kan als je het binnen een maand aangeeft bij de bank). De bank kan ook het rek.nummer waarmee het is af geschreven blokkeren dus dat moet je ook doen.
Ik zou die mensen niet bellen, want ze zijn heel dwingend en leugenachtig. Ik weet ook niet om welk product het gaat, ik heb schriftelijk geen rekeningen binnengekregen en ze geven niet duidelijk aan waar het omgaat. Alleen dat ik ze geld verschuldigd ben en dreigen met incasso bureaus.
Ik heb ook het vermoeden dat ze samen spelen met andere bedrijven en op die manier aan je rek.nummer komen. Maar als je beter kozijn geld verschuldigd bent, zal die incasseren en niet laser services toch??
Dus laat je niet wijsmaken dat je hen iets verschuldigd bent..dat is waar ze op uit zijn.
Ik zou die mensen niet bellen, want ze zijn heel dwingend en leugenachtig. Ik weet ook niet om welk product het gaat, ik heb schriftelijk geen rekeningen binnengekregen en ze geven niet duidelijk aan waar het omgaat. Alleen dat ik ze geld verschuldigd ben en dreigen met incasso bureaus.
Ik heb ook het vermoeden dat ze samen spelen met andere bedrijven en op die manier aan je rek.nummer komen. Maar als je beter kozijn geld verschuldigd bent, zal die incasseren en niet laser services toch??
Dus laat je niet wijsmaken dat je hen iets verschuldigd bent..dat is waar ze op uit zijn.
-
ik heb in het begin van dit jaar een tv gekocht bij its op uitstel van betaling tot 2010 zonder rente.
Maar wat blijkt er word elke maand een termijn bedrag van 10 euro afgeschreven door een bedrijf dat laser nederland bv heet.
Na wat google werk omdat ik dit niet vertrouwde en laat staan dat ik weet welk bedrijf dit is.
Kwam ik via google hier bij radar terecht in deze topic.
Mijn vraag is nu: wat moet ik doen om hier van af te komen?
en kan radar hier geen zending/actie aan wijden?
ik ben blijkbaar niet de enige en het speelt al vanaf 2007 zie ik hier in dit topic.
groetjes peter
Maar wat blijkt er word elke maand een termijn bedrag van 10 euro afgeschreven door een bedrijf dat laser nederland bv heet.
Na wat google werk omdat ik dit niet vertrouwde en laat staan dat ik weet welk bedrijf dit is.
Kwam ik via google hier bij radar terecht in deze topic.
Mijn vraag is nu: wat moet ik doen om hier van af te komen?
en kan radar hier geen zending/actie aan wijden?
ik ben blijkbaar niet de enige en het speelt al vanaf 2007 zie ik hier in dit topic.
groetjes peter
even gericht aan de mensen die op deze manier aankopen doen.
ik vraag me af of de voorwaarden wel goed doorgenomen wordt door de verkopende partij bij deze manier van betaling.
heb ook eens via primeline zo'n aankoop gedaan en er werd door de verkopende partij duidelijk uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.
in de voorwaarden stond ook dat primeline een onderdeel is van Laser. Het is gegaan zoals is uitgelegd en ik heb het betaald en sindsdien geen gebruik meer van gemaakt.
Het enige waar ze me op dit moment mee lastig vallen met persoonlijke post of ik extra geld op mijn bankrekening wil. daar sturen ze ook voorwaarden bij en (even opgezocht) dat primline,laser cards, directa en sygma handelsnamen van hun zijn. wie weet hoeveel handelsnamen dit bedrijf bezit.
mijn advies is lees de voorwaarden goed en daar zal ongetwijfeld ook iets in staan over het opeisen van geld en dat dit bedrijf een onderdeel is van Laser. Persoonlijk zou ik het ook vervelend vinden als zij zonder kennisgeving een groot bedrag opeisen, maar waarschijlijk staat dat in de kleine lettertjes.
s6 iedereen
ik vraag me af of de voorwaarden wel goed doorgenomen wordt door de verkopende partij bij deze manier van betaling.
heb ook eens via primeline zo'n aankoop gedaan en er werd door de verkopende partij duidelijk uitgelegd hoe dit in zijn werk gaat.
in de voorwaarden stond ook dat primeline een onderdeel is van Laser. Het is gegaan zoals is uitgelegd en ik heb het betaald en sindsdien geen gebruik meer van gemaakt.
Het enige waar ze me op dit moment mee lastig vallen met persoonlijke post of ik extra geld op mijn bankrekening wil. daar sturen ze ook voorwaarden bij en (even opgezocht) dat primline,laser cards, directa en sygma handelsnamen van hun zijn. wie weet hoeveel handelsnamen dit bedrijf bezit.
mijn advies is lees de voorwaarden goed en daar zal ongetwijfeld ook iets in staan over het opeisen van geld en dat dit bedrijf een onderdeel is van Laser. Persoonlijk zou ik het ook vervelend vinden als zij zonder kennisgeving een groot bedrag opeisen, maar waarschijlijk staat dat in de kleine lettertjes.
s6 iedereen
Nadat ik eind 2007 een laptop had gekocht bij Scheer & Foppen, met als cadeuatje een 'gratis' creditcard, heb ik twee maal een aanbetaling gedaan (via internetbankieren) en vervolgens het hele bedrag begin 2008 afbetaald.
Ik heb de creditcard NOOIT gebruikt.
Nog steeds ontvang ik aanmaningen van laSer Services, waarin vermelding van mijn registratie bij het BKR in Tiel.
Deze heb ik vandaag gebeld.
Het 'trucje' (lees SMEERLAPPERIJ) zit hem waarschijnlijk in de card zélf.
Je krijgt namelijk op voorhand al een 'krediet', nl. het maximaal te besteden bedrag.
Hierover betaal je dan de rente. Lekker sluw, hè?
Je zit in principe, zonder daarvan bewust te zijn, met hun geld in je portemonnee.
De val van de kleine lettertjes...
Zaak: zo gauw het kan van de card-overeenkomst af te zien komen.
SCHRIFTELIJK!!!
Ik heb de creditcard NOOIT gebruikt.
Nog steeds ontvang ik aanmaningen van laSer Services, waarin vermelding van mijn registratie bij het BKR in Tiel.
Deze heb ik vandaag gebeld.
Het 'trucje' (lees SMEERLAPPERIJ) zit hem waarschijnlijk in de card zélf.
Je krijgt namelijk op voorhand al een 'krediet', nl. het maximaal te besteden bedrag.
Hierover betaal je dan de rente. Lekker sluw, hè?
Je zit in principe, zonder daarvan bewust te zijn, met hun geld in je portemonnee.
De val van de kleine lettertjes...
Zaak: zo gauw het kan van de card-overeenkomst af te zien komen.
SCHRIFTELIJK!!!