LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
Zal zo kort als mogelijk zijn:
Situatie
Mobiel internet voor laptop voor 69 EUR per maand.
In 1x bij aankoop het HELE BEDRAG voor een jaar over gemaakt.
Dit zou een soort "credit" zijn zodat ze het maandelijkse bedrag daarvan afschrijven. Prima toch?
Het probleem
Blijkt na maanden gedoe dat deze betaling bij T-Mobile is "zoekgeraakt" en ze hebben nu dus al afgerekend van mijn rekening:
30-10-2008 745,65
19-01-2009 59,95
19-12-2008 59,95
17-11-2008 59.95
25-03-2009 60,17
16-02-2009 59.95
Zoals je kan zien is op 30-10 (!!!!!) het gehele bedrag al afgeschreven.
Ik ben nu al meerdere keren in de shop geweest, ze hebben al 3X de bon ingescanned en al 2X een fax naar hoofdkantoor gestuurd met brief/uitleg. 3 weken terug is dit door een filliaalmanager gebeurt die mij enorm vriendelijk en begripvol hielp (niets tegen hun, die hebben echt wel hun ding gedaan!!). Echter binnen 2 weken zou het ong. op mijn rekening staan: but allas geen geld.
Ik heb ook met de afd. incasso gebelt, na 30 min ong. aan de lijn in de wacht te hebben staan hoorde ik om 5 over 5 dat de desbetreffende afdeling naar huis was na 5en.
Ze zouden mij de dag er na terug bellen. Dit is zo'n anderhalve maand terug nu. No reaction.
1: Kan ik rekenen op compentsatie?
2: What to do? Ik wil nog 1 laatste keer (ook ivm compensatie) langs die t-mobile store in Amsterdam, maar that's it. Ik wil mijn geld gewoon terug omdat ik op deze manier echt in de problemen kom als student zijnde...
Ik ga op fietsvakantie en heb spullen nodig en moet passen/meten wat wel en niet kan... zonder die spullen kan ik niet goed inplannen wat ik wel en niet nodig heb (test-ritje etc)...
Alvast vriendelijk bedankt, dit speelt dus als sinds Nov (1e keer naar winkel omdat ik die 1e afschrijving zo vreemd vond, maaar dat zou goedkomen, wat nu nog steeds niet is gebeurd.
Situatie
Mobiel internet voor laptop voor 69 EUR per maand.
In 1x bij aankoop het HELE BEDRAG voor een jaar over gemaakt.
Dit zou een soort "credit" zijn zodat ze het maandelijkse bedrag daarvan afschrijven. Prima toch?
Het probleem
Blijkt na maanden gedoe dat deze betaling bij T-Mobile is "zoekgeraakt" en ze hebben nu dus al afgerekend van mijn rekening:
30-10-2008 745,65
19-01-2009 59,95
19-12-2008 59,95
17-11-2008 59.95
25-03-2009 60,17
16-02-2009 59.95
Zoals je kan zien is op 30-10 (!!!!!) het gehele bedrag al afgeschreven.
Ik ben nu al meerdere keren in de shop geweest, ze hebben al 3X de bon ingescanned en al 2X een fax naar hoofdkantoor gestuurd met brief/uitleg. 3 weken terug is dit door een filliaalmanager gebeurt die mij enorm vriendelijk en begripvol hielp (niets tegen hun, die hebben echt wel hun ding gedaan!!). Echter binnen 2 weken zou het ong. op mijn rekening staan: but allas geen geld.
Ik heb ook met de afd. incasso gebelt, na 30 min ong. aan de lijn in de wacht te hebben staan hoorde ik om 5 over 5 dat de desbetreffende afdeling naar huis was na 5en.
Ze zouden mij de dag er na terug bellen. Dit is zo'n anderhalve maand terug nu. No reaction.
1: Kan ik rekenen op compentsatie?
2: What to do? Ik wil nog 1 laatste keer (ook ivm compensatie) langs die t-mobile store in Amsterdam, maar that's it. Ik wil mijn geld gewoon terug omdat ik op deze manier echt in de problemen kom als student zijnde...
Ik ga op fietsvakantie en heb spullen nodig en moet passen/meten wat wel en niet kan... zonder die spullen kan ik niet goed inplannen wat ik wel en niet nodig heb (test-ritje etc)...
Alvast vriendelijk bedankt, dit speelt dus als sinds Nov (1e keer naar winkel omdat ik die 1e afschrijving zo vreemd vond, maaar dat zou goedkomen, wat nu nog steeds niet is gebeurd.
Laatst gewijzigd door StevegeK op 14 jun 2009 18:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
Hmm,
Een betaling kan eigenlijk alleen maar zoek raden als je het verkeerde rekening nummer hebt gebruikt of niet het juiste klantnummer en telefoonnummer hebt vermeld.
In deze zou je op je bankafschrift moeten kijken naar wel rekeningnummer je hebt hebt overgemaakt en of je wel het juiste klantnummer en telefoonnummer hebt vermeld.
Op het moment dat je betaling goed verwerkt is sta je dat in de plus en word er niet meer geïncasseerd.
Een betaling kan eigenlijk alleen maar zoek raden als je het verkeerde rekening nummer hebt gebruikt of niet het juiste klantnummer en telefoonnummer hebt vermeld.
In deze zou je op je bankafschrift moeten kijken naar wel rekeningnummer je hebt hebt overgemaakt en of je wel het juiste klantnummer en telefoonnummer hebt vermeld.
Op het moment dat je betaling goed verwerkt is sta je dat in de plus en word er niet meer geïncasseerd.
-
- Berichten: 1672
- Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
***CENSUUR! TROS RADAR
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 06 jan 2012 20:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
het lijkt wel op ben ik heb ook gedonder metze heb ze zelft een fax gestuurt met het bewijs dat ik heb betaald en wat zegt men nee uw heeft niet betaalt raar he rekening nummer komt over een met tmobile
en dan nog zeggen dat ze niet samen werken en ze sluiten me gewoon af nou ik wacht met liefde de incasso af dan laan we het gewoon op een recht zaak komen kijken wie er dan hard op hun bek gaan dus mensen neem geen ben off tmobile
en dan nog zeggen dat ze niet samen werken en ze sluiten me gewoon af nou ik wacht met liefde de incasso af dan laan we het gewoon op een recht zaak komen kijken wie er dan hard op hun bek gaan dus mensen neem geen ben off tmobile
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
Hou er rekening mee dat een automatische incasso ook nog na 1 week teruggeboekt kan worden.
Op je bankafschrift staat hij dan als afgeschreven. Maar deze betaling is dus niet verwerkt. vaak ziedt de consument pas naar meer als een week dat deze betaling is teruggeboekt. Aan een fax met bijvoorbeeld een bank afschrift kan je dus geen rechten ontlenen (en geen betaling aan vastknopen).
Op je bankafschrift staat hij dan als afgeschreven. Maar deze betaling is dus niet verwerkt. vaak ziedt de consument pas naar meer als een week dat deze betaling is teruggeboekt. Aan een fax met bijvoorbeeld een bank afschrift kan je dus geen rechten ontlenen (en geen betaling aan vastknopen).
-
- Berichten: 251
- Lid geworden op: 14 jan 2008 12:10
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
Beste StevegeK,
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Geerteke
T-Mobile Klantenservice BV
Mag ik je vriendelijk vragen ons je gegevens te mailen via [email protected], zodat wij kunnen bekijken hoe we je verder kunnen helpen?
Wil je hierbij in ieder geval de volgende gegevens vermelden?
- je naam;
- je adres;
- je postcode;
- je woonplaats;
- je 06-nummer;
- je klantnummer;
- je gebruikersnaam van dit forum;
- op welke fora je hebt gepost.
Met vriendelijke groet,
Geerteke
T-Mobile Klantenservice BV
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
betaling in niet terug geboekt door de bank het is er gewoon af gehaald en niet terug gestord
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
Maar dat is mogelijk wel de reden dat je er niets aan hebt om een fax te sturen met een rekening afschrift.
T-mobile gebruikt verschillende rekeningnummers voor automatische incasso en handmatig overschrijven. tevens dien je je klant en telefoonnummer te vermelding bij je betaling.
Als je betaling na enkele dagen niet verwerkt of gestorneerd is zou ik even kijken of al deze gegevens kloppen. Anders even contact opnemen met T-Mobile en het probleem uitleggen (welke gegevens er missen)
T-mobile gebruikt verschillende rekeningnummers voor automatische incasso en handmatig overschrijven. tevens dien je je klant en telefoonnummer te vermelding bij je betaling.
Als je betaling na enkele dagen niet verwerkt of gestorneerd is zou ik even kijken of al deze gegevens kloppen. Anders even contact opnemen met T-Mobile en het probleem uitleggen (welke gegevens er missen)
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
ja dat heb ik gedaan ben zelfs bij de bank geweest en die zeiden dat het gewoon is betaald ook zij hebben gebeld dat het is betaald maar zo als ik zeg zegt men dat het niet betaald is dus het is niet meer mijn probleem ik heb ze aan geschreefen dat men contract breuk pleegt en ik ze daar voor oop aansprakelijk zal stelen maar geen bericht terug gehad maaar ik hoor dat het een puin hoop is daar bij de admin
dus ik heb alle bewijsen gestuurd en nu maar afwachten betaald is betaald en ik ga er niet dubbel voor betalen
dus ik heb alle bewijsen gestuurd en nu maar afwachten betaald is betaald en ik ga er niet dubbel voor betalen
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
Beste mensen,
Bedankt voor de reacties, ik heb geen mails gehad dat er reacties waren (wel aangevinkt) dus vandaar mijn late bericht.
"T-Mobile Webcare", ook bedankt voor uw reactie ik zal direct mailen met zo veel mogelijk gegevens.
Inmiddels heb ik nog niets mogen ontvangen.
Groet,
Steven.
Bedankt voor de reacties, ik heb geen mails gehad dat er reacties waren (wel aangevinkt) dus vandaar mijn late bericht.
"T-Mobile Webcare", ook bedankt voor uw reactie ik zal direct mailen met zo veel mogelijk gegevens.
Inmiddels heb ik nog niets mogen ontvangen.
Groet,
Steven.
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
Even een update.
Mail gehad van T-Mobile met een vraag wat ik nou precies wou.
Vervolgens antwoord gestuurd, dit was de 16e.
Nog steeds... niets.
12 cent op mijn rekening, wat een heerlijke vakantie...
Mail gehad van T-Mobile met een vraag wat ik nou precies wou.
Vervolgens antwoord gestuurd, dit was de 16e.
Nog steeds... niets.
12 cent op mijn rekening, wat een heerlijke vakantie...
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
Prachtig, NOG niets gebeurd ennnn maandag is mijn 3000 euro dure camera ter water gegaan. 6 jaar spaargeld.
Wat kan ik nu nog doen!?
- Ze zouden terugbellen (incasso afdeling), niet gebeurd.
- In de shop is er 2X een bon gescanned en gestuurd + brief, zou het binnen 2 weken terug hebben. Niets gebeurd.
- T-Mobile webcare gemailt, op hun mail gereplied: nog niets gebeurd.
Nogmaals, wat moet ik nu doen???? Ik wil een oplossing asap!!
Wat kan ik nu nog doen!?
- Ze zouden terugbellen (incasso afdeling), niet gebeurd.
- In de shop is er 2X een bon gescanned en gestuurd + brief, zou het binnen 2 weken terug hebben. Niets gebeurd.
- T-Mobile webcare gemailt, op hun mail gereplied: nog niets gebeurd.
Nogmaals, wat moet ik nu doen???? Ik wil een oplossing asap!!
Re: T-Mobile - Alles betaald, toch auto. incasso.
AH goed nieuws!!
Heb ze net gebeld, kreeg een hele aardige meid aan de telefoon die me geholpen heeft. Het bedrag is vandaag overgeboekt naar mijn rekening!
Daarnaast krijg ik ook de administratie en heraansluitingskosten terug!
En ze hebben me ook tegemoedgekomen, wat ik echt enorm waardeer!
Eindgoed, algoed.
Voorkomen is nog altijd beter dan genezen... maar genezen is altijd nog ook goed haha.
-Sg.
Heb ze net gebeld, kreeg een hele aardige meid aan de telefoon die me geholpen heeft. Het bedrag is vandaag overgeboekt naar mijn rekening!
Daarnaast krijg ik ook de administratie en heraansluitingskosten terug!
En ze hebben me ook tegemoedgekomen, wat ik echt enorm waardeer!
Eindgoed, algoed.
Voorkomen is nog altijd beter dan genezen... maar genezen is altijd nog ook goed haha.
-Sg.