Dag,
Even het vervolg op de editie enigma perikelen.
We hebben hulp gevraagd bij consuwijzer en vervolgens een brief geschreven (per email) toegezonden. De inhoud kwam neer op het volgende:
- we willen geen abonnement
- in het door enigma toegezonden wave-filetje met het telefoongesprek was naar onze smaak duidelijk dat wij geen abonnement wilden.
- onacceptabel gedrag (het iis een overval strategie)
- zijn bereid om geschillencommissie of onafh. persoon in te schakelen.
- die nummers die we ontvangen hebben en op het oude papier zijn beland (twee stuks + proefnummer) hebben we betaald.
In no-time ontvingen we de volgende reactie van Calatus B.v.
Geachte heer/mevrouw,
Dank u wel voor uw e-mail. Ik vind het erg vervelend om te horen dat er communicatiestoornissen zijn ontstaan.
We willen uiteraard graag klanten, maar dan wel tevreden klanten. Daarom ben ik ook blij dat u gereageerd heeft. Dan kan ik het weer in orde maken. Ik zal uw gegevens uit ons systeem verwijderen. U kunt de verzonden factuur negeren en ook het aansluitende abonnement komt hiermee te vervallen.
Ik hoop u hiermee voldoende van dienst te zijn.
Met vriendelijke groet,
Klantenservice editie enigma
www.editieenigma.nl
Ik hoop dat iedereen hier zijn voordeel mee kan doen.
Vooral de reactie van Consuwijzer (die handvaten geeft hoe je zoiets moet aanpakken was erg behulpzaam.
Gr.
H. Tuinman