LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Boos opzet Dexia?

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
beurshandelaar
Berichten: 75
Lid geworden op: 28 aug 2003 22:59

Re: Boos opzet Dexia?

Ongelezen bericht door beurshandelaar »

als je in de huidige moeilijke markt verdient,doe je het beter dan ik,verlies afgelopen weken,en durf rustig te zegen dat de kennis in huis heb
als ik zeg calls shorten,bedoel ik cals schrijven...dus je verkoopt calls aan iemand anders met je langlopende calls als dekking..zo kun je iedere maand premie binnenslepen
is een vrij standaard strategie...niet spectaculair,maar wel gestaag winsten binnentikken...

No money in the pocket

Re: Boos opzet Dexia?

Ongelezen bericht door No money in the pocket »

Ja en ik ben de enige!

beurshandelaar
Berichten: 75
Lid geworden op: 28 aug 2003 22:59

Re: Boos opzet Dexia?

Ongelezen bericht door beurshandelaar »

tja....niet om het een of ander"no money"...maar dat d ekoers hoog staat en dat het kan zakken,sorry..maar dat moge toch duidelijk zijn,
overigens,als je in 1998 een contract hebt afgesloten,valt het verleis toch wel mee lijkt me ?
october 98 net een flinke dip geweest

willems

Re: Boos opzet Dexia?

Ongelezen bericht door willems »

Beurshandelaar,
Hier op het forum noem je mensen verstoord. Jij kan mij herkennen omdat ik strijd met open vizier en jij onherkenbaar achter een masker van beurshandelaar en jij vindt jezelf zinnig. Begin maar eerst je niet zo lafhartig op te stellen achter schuilnamen en zeker niet als beurshandelaar, omdat op dit forum walgen wij van dat soort lepe lui,
die als slangen op hun buik hun brood moeten verdienen. Jouw soort is niet in staat zinnig of onzinnigheid te weerleggen op grond van argumentatie. Je noemt mensen gestoord en weerlegt het niet. Je vindt mijn postings onzinnig naar ben niet in staat om het te weerleggen. Is dit allemaal geen zuivere tekenen van stoornissen? Beurshandelaar laat je verzorgen!! Voor je zelf en voor dit forum een plezier!

Susanna spreekt voor haar zelf en ik heb geen behoefte aan haar een voorbeeld te nemen, overigens ik weet niet wat zij ziet in een lepe beurshandelaar, van wie alleen maar méér ellende te verwachten is.

jjvdh
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 sep 2003 14:06

Re: Boos opzet Dexia?

Ongelezen bericht door jjvdh »

Ja klopt verlies valt mee€18.000 in 5jaar! En doe niet zo bijdehand meneer BEURSHANDELAAR.

Gesloten