LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] LifeStyleSelect / Ketolife

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
TamaraH
Berichten: 6
Lid geworden op: 05 mei 2008 14:05

Re: LifeStyleSelect / Ketolife

Ongelezen bericht door TamaraH »

Je gelooft het niet maar deze gasten (Ketolife/Lifestyleselect) zijn gewoon weer verder gegaan onder een andere naam. Bedrijf heet nu Zivver en weer niet leveren. Gelukkig heb ik er zelf niet gekocht, maar een vriendin van me die ook aan het Atkins dieet is begonnen wel. Ze wist niet meer de naam van de shop waar ik jaren bestel zonder problemen en heeft bij Zivver bestelt. Geen reactie, geen levering. Ze overweegt nu aangifte. Had wel voor ruim 70 euro besteld en vooruit betaald.

Let dus op Zivver.com is van dezelfde eigenaar als eerst Ketolife en lifestyleselect. Als je je geld kwijt wil weet je waar je moet bestellen

Sweetlakelady
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2009 15:56

Re: LifeStyleSelect / Ketolife

Ongelezen bericht door Sweetlakelady »

Ook ik ben de mist ingegaan met Zivver. Vorig jaar verschillende bestellingen gedaan die WEL geleverd werden. Door deze goede ervaringen geen enkele argwaan gekoesterd en in januari 2009 ( wilde na de feestdagen vol goede moed weer met het Atkinsdieet beginnen...)een bestelling geplaatst van 255 euro voor Atkinsartikelen.
Maar nu werd er dus niets geleverd...na verschillende keren mailen en bellen werd mij verteld dat Vaags, de "vorige" eigenaar het LowCarb gedeelte had afgestoten en Fred Jakobs de nieuwe eigenaar was. Fred Jakobs beweerde dat Vaags mijn geld, wat ik op de rekening van Vaags had overgemaakt weigerde aan hem te betalen. Een heel raar verhaal. Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik niet eerst op internet gekeken heb naar Zivver. Ik ga als nog aangifte doen bij de politie. Mijn geld zal ik wel nooit meer terug zien en ik vind het gewoon walgelijk dat er zulke mensen bestaan. Het geld van argeloze bestellers gewoon in eigen zak steken.....

WillekeB
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 feb 2008 18:22

Re: LifeStyleSelect / Ketolife

Ongelezen bericht door WillekeB »

en, heb je aangifte gedaan? wel doen hoor!! ik heb daardoor na heeeeeeeel lang wachten toch m'n geld teruggekregen.
succes en sterkte!

Sweetlakelady
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 jul 2009 15:56

Re: LifeStyleSelect / Ketolife

Ongelezen bericht door Sweetlakelady »

Ik ga a.s. woensdag aangifte doen, ik heb inmiddels alles wat van belang is gekopieerd. De bestelling, mailverkeer enz. Ben het spuugzat om aan het lijntje te worden gehouden !!!

WillekeB
Berichten: 11
Lid geworden op: 14 feb 2008 18:22

Re: LifeStyleSelect / Ketolife

Ongelezen bericht door WillekeB »

heel goed, dan leren ze hopelijk eindelijk een keer dat je zo niet met mensen omgaat!

Gesloten