LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BestBidDeal.Com veiling leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Hopsie
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2009 22:04

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Hopsie »

Wacht ook nog ruim 3 maanden op 3 gewonnen artikelen, reageren nergens meer op. Laatste contact via de e-mail was van 9 Juni 2009, zie onderstaande kopie, maar vermoed dat meerdere mensen deze
standaard e-mail ontvangen hebben. Zal graag wat meer actie ondernemen maar geen idee wat te doen, als alleen bellen/e-mailen.

Re: Bestellingen van 3 maanden geledenþþ
Van: Best Bid Deal klantenservice ([email protected])
namens Best Bid Deal ([email protected])
Verzonden: dinsdag 9 juni 2009 10:02:55
Aan: XXXXXXXXXX

Beste,

A.u.b het contact formulier op de website gebruiken, op deze manier komen al u emails in de spam folder terecht, we zullen u vandaag de trace nummers mailen zodat u de bestelling kunt volgen. In het vervolg dient u gebruik te maken van de email functie op de website waarin u het onderwerp kunt aangeven.

Best Bid Deal Team

Tel: 020-3377057 ma- vr ( 09:00 - 17:00 )
Email: [email protected]
www.BestBidDeal.com

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door mar42 »

ik heb zitten kijken op die site, en er word iedere keer geboden op een artikel, in de HOOP dat jij voor een laag bedrag het betreffende artikel hebt gewonnen.

Nou vraag ik mij toch iets af, hoeveel geld heb je al gespendeerd voordat je het artikel daadwerkelijk hebt gewonnen.
Denk dat veel mensen niet beseffen, dat je moet betalen om te kunnen bieden. En als je dan uiteindelijk biedingen koopt, ik noem maar een voorbeeld zoals op de siet ook staat vermeld 200 biedingen voor € 100,00, en je doet dit een paar keer, omdat je toch wel heel graag dat artikel voor een "lage prijs kunt aanschaffen".

Dan lijkt het mij dat je uiteindelijk veel geld kwijt bent, want je betaald bijvoorbeeld niet alleen "voorbeeld 8,87 voor ps3" daarbij komen ook nog de aantal biedingen die je hebt gedaan.

Simpel gezien betaal je uiteindelijk net zoveel, of wellicht meer, voor die ps3 of welk product dan ook, als dat je hem in de winkel zou aanschaffen.

:idea: :idea:
Bedenk goed voor je op dit soort sites gaat bieden op producten, want je nept jezelf. Als je iedere keer biedingen koopt, en uiteindelijk het product toch niet gewonnen te hebben, omdat een ander het heeft gewonnen. Heb je dus niks en bent een hoop geld kwijt. :wink:

Pinky132
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 jun 2009 22:12

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Pinky132 »

Als je van je geld af wilt , heb ik een goed voorstel
Stuur het geld wat je wilt en kan missen naar een goed doel .
Laat je eigen niet in de maling nemen ,, dit kost geld .
Neem wel een geregistreerd doel waar netjes 1 of twee per jaar wordt uitgelegd waar zij de opgehaalde centen aan besteed hebben .

xx1963
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 jun 2009 07:53

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door xx1963 »

hallo
bij deze wil ik ook iedereen waarschuwen voor bestbideal je krijgt je gewonnen prijs niet er wordt inderdaad niet gereageerd op mails, de telefoon pakken ze ook niet op
ben nu al vier maanden bezig voor mijn prijs een playstation3 te krijgen
maar denk dat ik naast de pot ........ zullen we maar zeggen
dus bij deze doe NIET mee
gr xx1963

dhc
Berichten: 4586
Lid geworden op: 24 aug 2008 20:38

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door dhc »

RTL nieuwstext pagina 117:

"Minister Hirsch Ballin verbiedt centveilingen"

Prima!

Rudolf A
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2009 21:36

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Rudolf A »

Ik ben er uiteindelijk deels uitgekomen, nog niet met alles, maar we nemen er genoegen mee.
Door alleen BestBidDeal te telefoneren en mailen is het idd erg moeilijk om tot iets te komen.
Na enig zoekwerk zagen wij dat BBD valt onder Source Media (KvK), waarvan Robert van Reijn de eigenaar is en (indirect of direct) dus ook van BBD. Die informatie heeft ons erg geholpen, we hopen dat het jullie ook helpt.

Vr Gr, Rudolf

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door mar42 »

Idd dhc,

dat hoorde ik vanochtend ook op het nieuws, menesen beseffen vaak niet dat ze uiteindelijk het product zlef betalen. :wink:

Carsten
Berichten: 4
Lid geworden op: 13 aug 2009 11:44

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Carsten »

BestBidDeal.Com / biedmee.com / oxxie.nl / veilingknaller.nl / en al soortgelijke pakketen zijn eigenlijk afzetters.

Deze pakketen (van zo genaamde swoopo of telebid) gebruiken vaak een optie wat er ingebouwd is waarmee de site zelf de prijs kan opschroeven met een siteautobidder. Dit is natuurlijk niet netjes en is gewoon pure oplichting. Probeer zulke site's te vermijden ze stelen gewoon je geld waar je bij staat.

Als je opzoek bent naar betrouwbare centveilingen kijk dan altijd eerst of er positieve ervaring zijn en of er wel eens prijzen zijn uitgereikt onder de verkoopprijs.

Zelf vind ik Sarbid.com een goede centveiling waar ik al meerdere prijzen heb gewonnen. Maar ook budson.com is een goede.

Gesloten