LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] BestBidDeal.Com veiling leveringen

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
Rudolf A
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2009 21:36

BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Rudolf A »

Ook dit is een centveiling waar je van alles kunt winnen, maar waar de gewonnen en betaalde prijzen niet geleverd worden.
Of heeft iemand hier een andere ervaring mee en heeft wel artikelen binnen gekregen.
Wij zitten al vanaf begin maart te wachten op levering en worden constant aan het lijntje gehouden met een soort "Morgen, maandag, volgende week" enz.

Julio
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2009 15:50

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Julio »

ik heb ook zwaar vermoeden aangezien bestbiddeal net pas bestaat(December 2008, domein geregistreerd maar pas online sinds februari 2009) en al 24 uur per dag online is en er produkten alleen maar voor hoge bedragen uitgaan en allemaal unieke namen zijn, dat er dus alleen maar wordt geboden en gewonnen door hun systeem!

Een beginnende site zet je niet 24 uur per dag online want dan weet je dat als je het eerlijk doet alles zwaar onder de prijs weg gaat, want je hebt niet genoeg leden/bezoekers! Hun doen gelijk vanaf dat zij open zijn het 24 uur open en alles gaat gelijk met dikke winst weg?! Yeah right!

Ik vertrouw het van geen kant heel die site :wink:

Christiaan166
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2009 11:29

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Christiaan166 »

Ben het niet geheel eens wat jullie zeggen, als je goed zoekt kun je zien dat er online heel veel wordt geadverteerd door hun. Volgens mij is het ook zo dat nieuwe leden allemaal 10 gratis bids krijgen waardoor ze al aan de slag kunnen. Zelf doe ik niet mee aan zulke sites mee omdat je toch redelijk wat tijd moet investeren om een veiling bij te houden. Kijk maar eens op budson.com daar doen 3 landen aan mee en ook steeds dezelfde namen, dat lijkt me ook niet helemaal de bedoeling...

Hopsie
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 mei 2009 22:04

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Hopsie »

Bij mij het zelfde heb ook een paar artikelen gewonnen bij bestbiddeal reageren niet of nauwelijks op mijn emails. Op mijn vraag waar mijn artikelen blijven krijg ik als antwoord, morgen, na het weekend, artikelen zijn verzonden, artikelen zijn besteld, het is wachten op de leverancier enz.

Charles01
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:35

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Charles01 »

Komt me allemaal heel bekend voor. Ik heb een tijdje geleden ook een veiling gewonnen maar tot nu toe nog niks ontvangen. Ze reageren bijna niet of nauwelijks als je een mail stuurt met de vraag hoe het zit met het product. Eerst duurt het 4 weken daarna zeggen ze dat het langer kan duren, het ligt allemaal aan de leverancier zeggen ze. Ik had er nog een beetje vertrouwen in maar dat is nu wel bijna allemaal weg. Denk dat het allemaal nep is, zie de namen die voorkomen op de website altijd hetzelfde, vaak dezelfde winnaars en de werking van de website is ook niet best. De ene week gaat alles voor een laag bedrag eruit de andere week staan de veilingen er een paar dagen op en de week daarop gaat alles er opeens weer spot goedkoop uit wat natuurlijk ook niet klopt! Zelf heb ik een beetje onderzoek gedaan naar de eigenaar van het domeinnaam, het bedrijf soucre media b.v. dat achter de website zit....

aamartens
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 jun 2009 15:01

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door aamartens »

een kort rekensommetje. stel, het wordt voor €50 gekocht. ieder bod is €0,07 verhoging. Dat houdt in 50:0,07=714 biedingen van €0,50. De heren van bestbiddeal strijken even een slordige €357,- op. Bij bijvoorbeeld Budson is het nog erger. Verhogingen zijn telkens per 0,01 cent en kosten €1,50 per stuk. reken maar uit. Waar de consument €50 betalen moet, ontvangen de heren van Budson €7500. belspelletjes zijn het gewoon.

Charles01
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:35

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Charles01 »

Het is inderdaad een leuk spelletje voor de heren van Bestbiddeal. Maar voor de consument is het natuurlijk ook een buitenkans om een relatief duur product te kopen voor een lage prijs. Veel mensen hebben dan niet door wat vaak de winst is van de cent veiling site. Maar in mijn geval dient wel eerst het gewonnen en betaalde product geleverd te worden! Het vreemde vind ik wel dat er tot nu toe redelijk weinig reacties en ervaringen zijn te vinden over bestbiddeal. Ik heb er weinig vertrouwen in dat ik iets van mijn gewonnen product ga zien vooral nadat ik had gezien dat de domeinnamen staan geregistreerd in Denemarken?!

Bios
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 apr 2007 08:31

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Bios »

Ik heb helaas dezelfde ervaring. Veiling gewonnen in maart. Nog niks ontvangen. Telefoon wordt niet opgenomen, e-mails worden niet beantwoordt. Misschien is het einde in zicht (van de site) Kreeg van het weekend e-mail dat de bidpacks voor de helft gingen en dat de verloren biedingen teruggestort zouden worden, yeah right!

Christiaan166
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2009 11:29

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Christiaan166 »

Ik heb onlangs ook meegedaan met de beide sites hier genoemd, op Budson.com heb ik niks gewonnen, vond die site eerlijk gezegd ook erg duur aangezien het telkens 1,50 kost en de site bovendien in 3 landen actief is, op die manier wordt het bijna onmogelijk. Op bestbiddeal.com had ik wat meer "geluk", had daar een ps3+spel gewonnen. Deze versie met spel was echter niet meer leverbaar maar heb wel een ps3 met ander spel ontvangen.

vanvelzen
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 jun 2009 09:47

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door vanvelzen »

Ik ben al ongeveer 2,5 maand actief op bestbiddeal.com, ben tevens actief op budson.com. Ik heb op beide sites nu wat gewonnen. Duurde bij budson.com wel wat langer en koste ook iets meer maar dat is simpelweg vanwege het feit dat er veel meer mensen op actief zijn. Bij budson.com kreeg ik netjes binnen 1 week mijn gewonnen veiling binnen, bij bestbideal.com duurde dat wat langer kreeg het ongeveer na 2,5 week. Ik begrijp niet zo goed wat het probleem is dat deze sites hier geld aan verdienen, de klanten winnen producten voor een fractie van de winkelprijs daar moet je toch blij mee zijn???Misschien praat ik te makkelijk omdat ik al het een en ander heb gewonnen maar toch als het je niet zint doe je toch gewoon niet mee lijkt me???

Rudolf A
Berichten: 3
Lid geworden op: 18 mei 2009 21:36

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Rudolf A »

Met verbazing neem ik kennis van het feit dat er reacties zijn van deelnemers die wel hun prijs hebben ontvangen van BestBidDeal.Zelf heb ik nu 19 reacties gekregen van deelnemers die al 3 maanden wachten op hun prijs,wel vreemd dat bij sommigen al na twee weken de prijs is uitgekeerd.Veel waarde hecht ik niet aan de twee reacties misschien vrienden van de eigenaar ?
De laatste 3 weken wordt niet eens meer de telefoon op genomen dus communiceren kan alleen maar per email en die wordt niet beantwoord.


Rudolf

stofzuigertje

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Niet hoeveel U bied maar hoe laat, vlak voor sluiting heeft U alleen kans op winnen en de rest betaalde voor deze gelukkige.

Dus reageer nooit op lage begin bod want dit kost geld en U kreeg niets.

Ook kunnen ze zelf als laatste een bod uitbrengen dus zelf meebieden als te laag.
Zij kunnen onder diverse namen bieden en kijk of er steeds dezelfde namen als winnaar uit komt.

Ik koop liever op een normale site als E bay, gratis bieden en alleen de winnaar betaalde.

FaithFully
Berichten: 27
Lid geworden op: 21 apr 2009 13:19

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door FaithFully »

Krijgen jullie met zijn alle serieus geen reactie via mail? Ik lees dit topic zo regelmatig, zelf zit ik niet te bieden bij bestbiddeal, maar meer op budson,... ik dacht ik test even of ze ook echt zo lam zijn niet te reageren, ik heb binnen 6 uur reactie gekregen ...

als het echt zo is dat ze niet reageren op jullie mails dan zijn t gewoon geldtrekkers, ik heb ze gemailed meer met de intentie te testen of ze uberhaupt wel terugmailen, in de mail vroeg ik of ik extra korting kreeg als ik 5000 credits zou kopen, dan krijg je wel reactie :)

Ik weet niet wat ik er van moet denkne, ik vind het wel een interesante site maar weet niet of het allemaal legit is en goed geregeld,...

ben benieuwd, ik ga pas bieden als ik zeker weet dat er ook mensen winnen xd

Julio
Berichten: 2
Lid geworden op: 25 mei 2009 15:50

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Julio »

Ik blijf erbij dat bestbiddeal nep is vanwege mijn eerder genoemde feiten en dat alles te hoog weg gaat! Er zijn zeer maar dan ook zeer weinig reacties te vinden van bestbiddeal tegenover de vele prijzen die zijn weg gegeven en de ontelbare leden die de site moet hebben als je ziet voor welke bedragen de veilingen weg gaan en de hoge activiteit op de site. En die hoge activiteit is al vanaf dag 1 toen ze launchde! Ik zeg nep, bots, blijf er weg!

Ik ben wel tevreden over andere sites net zoals budson.com en swoopo.de en biedmee.com(zijn de sites waar ik op bied, behalve heb ik op swoopo nog nooit wat gewonnen.)

Bestbiddeal
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jun 2009 16:42

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Bestbiddeal »

Wacht nu al sinds maart op een toestel welke ik heb gewonnen middels de site!
Heb het geld allang overgemaakt;" maar krijg steeds overmacht leverancier heeft het product niet op voorraad maar het is wel besteld."

Wordt hier erg moedeloos van en wil stappen gaan ondernemen inzake bestbiddeal, graag verneem ik nog meer klachten waar jullie eventueel ook tegen aanlopen met de site BestBidDeal. Als dit geïnventariseerd wordt is het makkelijker om hiertegen acties te ondernemen.
Graag jullie reactie.

Met vriendelijke groet,
"Het idee dat ik opgelicht ben"

[/b]

proekie
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2009 19:47

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door proekie »

Ik moest ook 5 weken wachten op een gewonnen item. Ik ben op een gegeven moment gaan bellen en bellen en bellen met bestbiddeal. Tot ze er denk ik zo zat van waren en toen ontving ik het item. Dus ga ze mailen en bellen dat helpt

jankopsma
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 jun 2009 14:02

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door jankopsma »

Hallo mensen,

Ik ben ook actief op bestbiddeal maar heb tot nu toe nog geen slechte ervaring mee. Ik heb ook een veiling gewonnen onder de naam "crisis33", dit was een PS3 plus spel, ik kreeg toen inderdaad wel het bericht dat deze versie niet meer leverbaar was maar heb toen zelf een vervangende item gevraagd en deze netjes ontvangen, misschien een idee om dat te vragen mocht iets niet meer leverbaar zijn....Bij mijn collega was hetzelfde gebreurd en die heeft toen de winkelwaarde gevraagd en netjes gestort gekregen, ik weet niet of ze dit iedereen bieden maar je kan het altijd vragen. Ik hoor ook mensen hier over budson.com, ben erg tevreden over die site snelle levering alleen wel heel erg duur moet ik zeggen: 1,50 per bod pff dt tikt wel snel aan....

groetjes,

Charles01
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:35

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Charles01 »

Gelukkig zijn er inmiddels wat meer mensen die reageren op de praktijken van bestbiddeal.com. Zelf wacht ik nu al ruim 6 weken op een gewonnen veiling. Ik heb wel uitleg gekregen na 4 weken waarom het zolang duurt. De reden die ze opgaven zoals hier al meerdere malen is aangegeven dat de leverancier de product nog niet op voorraad heeft.

De reacties van gebruikers die wel wat hebben gekregen geloof ik daarom ook niet want dat is na mijn mening kant en klare onzin. De laatste weken reageren ze niet meer op mijn mailtjes. Het wordt inderdaad tijd dat er iets gaat gebeuren aan de praktijken van bestbiddeal.com. Zelf heb ik al wat research gedaan naar de eigenaren etc. van bestbiddeal.com.

Mensen die het leuk lijkt om bestbiddeal eens te proberen, DOE DIT NIET want het is gewoon een grote scam waar nodig wat aan moet gebeuren...

Iedereen moet zich even melden zodat er geïnventariseerd kan worden wie er allemaal nog wachten op producten van bestbiddeal.com

OZZ
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 jun 2009 12:23

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door OZZ »

Beste Mensen,

Hierbij mijn ervaringen met bestbiddeal:

Ik ben sinds half februari actief op bestbiddeal.nl en heb een aantal producten gewonnen en 2 stuks gekregen.
Dit zijn een Iphone en een PS 3.

Overige 3 producten heb ik niet gekrgen.

Klantenservice is op zijn zachts gezegd een kleuterklas met 0,0 kennis van zaken en een teringbende. ALLEEN maar leugens over het hoe en wat en waarom.
ALS ze al reageren (meestal wordt de telefoon niet opgenomen en mails worden niet beantwoord)

Ik heb de naam van de eigenaar achterhaald en ben hem wezen stalken met mijn punten.

Ik heb geeist dat ik mijn producten krijg binnen een redelijke termijn of anders de nieuwprijs van de producten.

Eindelijk (na 4 maanden) heb ik gisteren een deel van het bedrag op mijn rekening gestort gekregen. Nu wacht ik op een laatste bedrag.

Mocht dit niet spoedig gebeuren, doe ik een aangifte (heb hiermee al gedreigd bij de eigenaar) van oplichting.

Ik heb ALLE gegevens van de eigenaar. Hij moet de consequenties maar aanvaarden mocht ik niks binnen krijgen.

Misschien een tip om dit samen op te pakken??

Charles01
Berichten: 4
Lid geworden op: 04 jun 2009 20:35

Re: BestBidDeal.Com veiling leveringen

Ongelezen bericht door Charles01 »

De gegevens zijn makkelijk te achterhalen van de eigenaar, daar had ik zelf ook al naar gekeken.

Er moet inderdaad iets worden ondernomen want het handelen van bestbiddeal.com kan zo niet. Ze laten veel te lang op zich wachten en komen altijd met smoesjes waarom het leveren van een product zolang duurt.

Ik denk dat er nog veel meer mensen zijn die met dezelfde slechte ervaringen te kampen hebben van bestbiddeal.

Gesloten