Zomer 2007 een 3-zitsbanks (relax) en 2 fauteuils (relax) bij Morres gekocht. Wij zagen deze meubelen in de showroom in Hulst tijdens onze vakantie. Wel hebben we andere kleuren uitgezocht, maar we verheugden ons op deze nieuwe meubelen. Op 13 november zijn ze geleverd. Kleuren waren mooi, maar voor de rest.......!!? De 3 zitsbank had verschillende zitkussen in hoogte. Samen met de fauteuils waren er 5 kussen die verieerden in hoogte van 12 tot ongeveer 18/19 cm.Een fauteuil was zo (12cm) dat het relaxmachanisme tijdens de zit niet werkte, maar uitklapte als men opstond. En dan heb ik het niet over de rugkussens. We hebben geklaagd binnen 8 dagen en in december 2007 is er een "ingehuurde" (door Morres) zogenaamde monteur gekomen. Hij keek vooral naar onze foto's van de kinderen en liet ook zijn leuke lieve kindjes zien, en hij maakte foto's van de meubels. Later bleek dat dit werd ontkent er volgde nog 2 afspraken door dit "servicegebeuren"die dan weer niet doorgingen. Wij hebben foto's gemaakt en een gedeelte gezonden naar Morres, maar daar hadden ze niets aan. Want.....de servicemonteur werd betaald en die moest foto's maken.
Na een laatste reactie onzerzijds dat zij of alles moesten repareren, of het geheel moesten vervangen in dezelfde bank en stoelen zonder makementen of dat wij de koop wilden ontbinden, ontvingen wij dat de koop zal worden ontbonden omdat:
.....het bankstel niet kon worden omgeruild, aangezien bij een nieuw bankstel (Nice) dezelfde producteigenschappen weer naar voren zullen komen........!!!! M.a.w. Morres kan niet instaan voor kwalitieit!!!!!
Wij hebben contant betaald en vragen contant geld terug, daar wij nu dus op zoek moeten naar andere meubels maar op dat verzoek wordt de telefoon neer gegooid door Morres. Er gaan geruchten dat Morres failliet is (Deventer en Zaandam sluiten) dus wij zijn nu wel bang voor ons geld.