LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Lycos overgang naar Strato
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 apr 2009 09:32
Re: Lycos overgang naar Strato
Ik heb bericht gehad van Strato.
Zij kunnen zelf niets betekenen m.b.t. de terugbetaling.
Zij raadden mij aan een brief te sturen naar
Lycos Netherlands
Richard Holkade 30-34
2033 PZ HAARLEM
Ik heb vandaag een brief gestuurd naar Lycos.
Ik heb aangegeven dat ik binnen 2 weken mijn onverschuldigd betaalde bedrag wil hebben, anders stel ik ze in gebreke en zal ik de wettelijke rente van hen vorderen.
Ben benieuwd.....
Zij kunnen zelf niets betekenen m.b.t. de terugbetaling.
Zij raadden mij aan een brief te sturen naar
Lycos Netherlands
Richard Holkade 30-34
2033 PZ HAARLEM
Ik heb vandaag een brief gestuurd naar Lycos.
Ik heb aangegeven dat ik binnen 2 weken mijn onverschuldigd betaalde bedrag wil hebben, anders stel ik ze in gebreke en zal ik de wettelijke rente van hen vorderen.
Ben benieuwd.....
Re: Lycos overgang naar Strato
Ik heb ook nog 80 Euro tegoed van Lycos.
Het lijkt me een goed idee om met zoveel mogelijk gedupeerden samen het bedrag van Lycos terug te vorderen, zijn er mensen die hiervoor voelen?
Overigens heb ik sinds deze week ook problemen met de Strato website. Herkenbaar?
Het lijkt me een goed idee om met zoveel mogelijk gedupeerden samen het bedrag van Lycos terug te vorderen, zijn er mensen die hiervoor voelen?
Overigens heb ik sinds deze week ook problemen met de Strato website. Herkenbaar?
Re: Lycos overgang naar Strato
Gertjac
Ik ben hier zeker voor, dus misschien net zoals Harry van Rhoon allemaal een brief sturen, en als dit niet werkt misschien via rechtelijke stappen proberen het geld terug te vorderen.
Off topic antwoord.
Overigens heb ik sinds deze week ook problemen met de Strato website. Herkenbaar?
Nee ik heb totaal geen problemen met strato
Ik ben hier zeker voor, dus misschien net zoals Harry van Rhoon allemaal een brief sturen, en als dit niet werkt misschien via rechtelijke stappen proberen het geld terug te vorderen.
Off topic antwoord.
Overigens heb ik sinds deze week ook problemen met de Strato website. Herkenbaar?
Nee ik heb totaal geen problemen met strato
Re: Lycos overgang naar Strato
Ik heb inmiddels Strato opgezegd. Ik had Strato gebeld en ik kon opzeggen werd mij verteld als ik de software ongeopend kon terugsturen dan kon ik me geld terugkrijgen.
Dit heb ik gedaan samen met de opzegbrief op 23 maart 2009 (aangetekend).
Het is nu 11 mei 2009 en ik heb nog steeds niks gehoord van Strato.
Lucos heeft ook mij nog niks terugbetaald van wat ze beloofd hadden te zullen doen, maar Strato is dus net zo erg zoals het er nu naar uitziet.
Ik hou dus nu ook me bank goed in de gaten, want zodra Strato geld wil gaan aftrekken laat ik het onmiddellijk terughalen.
Van Strato heb ik dus ook nog steeds geen bevestiging van opzegging gekregen.
Ook ik vind dat Radar hier wat aan moet gaan doen, aan zowel Strato als Lycos.
Er zijn heel veel mensen gedupeerd door deze gang van zake.
blixi
Dit heb ik gedaan samen met de opzegbrief op 23 maart 2009 (aangetekend).
Het is nu 11 mei 2009 en ik heb nog steeds niks gehoord van Strato.
Lucos heeft ook mij nog niks terugbetaald van wat ze beloofd hadden te zullen doen, maar Strato is dus net zo erg zoals het er nu naar uitziet.
Ik hou dus nu ook me bank goed in de gaten, want zodra Strato geld wil gaan aftrekken laat ik het onmiddellijk terughalen.
Van Strato heb ik dus ook nog steeds geen bevestiging van opzegging gekregen.
Ook ik vind dat Radar hier wat aan moet gaan doen, aan zowel Strato als Lycos.
Er zijn heel veel mensen gedupeerd door deze gang van zake.
blixi
Re: Lycos overgang naar Strato
Krijg nog 70 EURO van Lycos. Vanaf februari diverse mails verzonden. Kreeg aanvankelijk beloftes dat ik het geld terug zou krijgen. Er wordt nu echter niet meer op mijn mail gereageerd. Mails inmiddels gestuurd naar [email protected], [email protected] en [email protected]. Doet Trosradar hier nog iets aan?
-
- Berichten: 6
- Lid geworden op: 22 mei 2007 21:10
Re: Lycos overgang naar Strato
Is wel niet zo veel wat ik krijg, maar toch een beetje jammer dat ik het niet terug krijg. Ik vraag me af of er iemand wel geld heeft teruggekregen.
In maart kreeg ik nog een mailtje met het volgende:
==========================================
<Ref3158415> Bankgegevens niet compleet !þ
Van: Lycos Klantenservice ([email protected])
Verzonden: maandag 9 maart 2009 11:05:16
Geachte heer/ mevrouw
Hierbij delen wij u mee dat wij de volgende gegevens compleet nodig hebben om het geld terug te kunnen storten.
- Naam rekeninghouder:
- Bankrekeningnummer:
- Naam en plaats van de bank:
- IBAN-Nummer:
- BIC-Nummer:
U kunt de IBAN en BIC terugvinden op uw bankafschriften, online als u gebruik maakt van online banking of u
kunt contact opnemen met uw bank en naar deze gegevens vragen.
Al deze gegevens zijn nodig omdat het geld via een buitenlandse rekeningnummer
Teruggestort wordt.
Met vriendelijke groeten,
============================================
Dit heb ik ingevuld en teruggestuurd en vervolgens niks meer van hun gehoord.
Wel een slimme tactiek, heel laat aangeven dat de bankgegevens niet compleet zijn en daarna niet meer bereikbaar zijn.
In maart kreeg ik nog een mailtje met het volgende:
==========================================
<Ref3158415> Bankgegevens niet compleet !þ
Van: Lycos Klantenservice ([email protected])
Verzonden: maandag 9 maart 2009 11:05:16
Geachte heer/ mevrouw
Hierbij delen wij u mee dat wij de volgende gegevens compleet nodig hebben om het geld terug te kunnen storten.
- Naam rekeninghouder:
- Bankrekeningnummer:
- Naam en plaats van de bank:
- IBAN-Nummer:
- BIC-Nummer:
U kunt de IBAN en BIC terugvinden op uw bankafschriften, online als u gebruik maakt van online banking of u
kunt contact opnemen met uw bank en naar deze gegevens vragen.
Al deze gegevens zijn nodig omdat het geld via een buitenlandse rekeningnummer
Teruggestort wordt.
Met vriendelijke groeten,
============================================
Dit heb ik ingevuld en teruggestuurd en vervolgens niks meer van hun gehoord.
Wel een slimme tactiek, heel laat aangeven dat de bankgegevens niet compleet zijn en daarna niet meer bereikbaar zijn.
Re: Lycos overgang naar Strato
Hoi Ferdinand,
Zo als jij beschrijft is het ook bij mij gegaan. Ik netjes al deze bankgegevens naar hen verstuurd in de veronderstelling dat het nu echt goed zou komen...
Helaas, sindsdien doen ze of ze in rook zijn opgegaan.
Belachelijk dat ze hier zo mee weg kunnen komen!
Nick
Zo als jij beschrijft is het ook bij mij gegaan. Ik netjes al deze bankgegevens naar hen verstuurd in de veronderstelling dat het nu echt goed zou komen...
Helaas, sindsdien doen ze of ze in rook zijn opgegaan.
Belachelijk dat ze hier zo mee weg kunnen komen!
Nick
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 apr 2009 09:32
Re: Lycos overgang naar Strato
Een correctie op mijn laatste post:
Het adres van Lycos Europe is Richard Holkade 36.
Daarheen heb ik mijn aangetekende brief verstuurd.
Omdat ik na ruim één week niets hoorde heb ik toch nog eens gebeld naar het nummer 023-7501150.
De telefoon werd deze keer wel opgenomen.
Ik heb alles uitgelegd.
Antwoord van de dame:
Volgens Lycos zijn er nu slecht een paar mensen belast met de financiele afhandeling waardoor er aanzienlijke vertraging is.
Ik heb verwezen naar mijn emails en mijn aangetekende brief. Ik heb mijn bankrekeningnummer nogmaals opgegeven.
Vandaag had ik mijn 120 Euro op mijn rekening.
Het adres van Lycos Europe is Richard Holkade 36.
Daarheen heb ik mijn aangetekende brief verstuurd.
Omdat ik na ruim één week niets hoorde heb ik toch nog eens gebeld naar het nummer 023-7501150.
De telefoon werd deze keer wel opgenomen.
Ik heb alles uitgelegd.
Antwoord van de dame:
Volgens Lycos zijn er nu slecht een paar mensen belast met de financiele afhandeling waardoor er aanzienlijke vertraging is.
Ik heb verwezen naar mijn emails en mijn aangetekende brief. Ik heb mijn bankrekeningnummer nogmaals opgegeven.
Vandaag had ik mijn 120 Euro op mijn rekening.
Re: Lycos overgang naar Strato
Ik heb nu ook een aantal maal geprobeerd dit nummer te bellen, maar tevergeefs.
Mag ik vragen op welke dag en tijdstip u gebeld heeft?
Mag ik vragen op welke dag en tijdstip u gebeld heeft?
-
- Berichten: 5
- Lid geworden op: 06 apr 2009 09:32
Re: Lycos overgang naar Strato
Ik heb rond 15.00 uur gebeld.
Re: Lycos overgang naar Strato
Ik heb net weer gebeld en kreeg nu een computer stemmetje die mij naar een 0900 nummer verwijst wat niet meer bestaat.
Maar ik blijf het proberen.
Maar ik blijf het proberen.
Re: Lycos overgang naar Strato
Net opnieuw geprobeerd en eindelijk kreeg ik conact met een dame, die al mijn gegevens heeft genoteerd, en nu krijg ik bericht via de mail want dit moet via Duitsland gergeld worden.
Dus even afwachten.
Dus even afwachten.
-
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 29 mei 2009 11:18
Re: Lycos overgang naar Strato
Hoi,
Ik heb wel geld terug ontvangen van Lycos maar wat heb ik toch een spijt van mijn overname naar Strato. Ik heb net een officiele klacht bij ze ingediend en dat ik het liefst per direct weg wil daar.
De site loopt prima maar de mail niet en hun schuiven het af op een locaal probleem (bij mezef dus ) maar toen met Lycos was daar geen sprake van.
Het is triest om te lezen maar toch doet het me deugd dat ik er niet alleen voor sta.
Ik heb wel geld terug ontvangen van Lycos maar wat heb ik toch een spijt van mijn overname naar Strato. Ik heb net een officiele klacht bij ze ingediend en dat ik het liefst per direct weg wil daar.
De site loopt prima maar de mail niet en hun schuiven het af op een locaal probleem (bij mezef dus ) maar toen met Lycos was daar geen sprake van.
Het is triest om te lezen maar toch doet het me deugd dat ik er niet alleen voor sta.
Re: Lycos overgang naar Strato
Ikzelf heb niks hoeven doen en kreeg op 6 en 9 maart betalingen van lycos, mijn pakket was 84 euro en dit was afgeschreven in december en ik kreeg een totale betling terug van ruim 110 euro, geen idee maar foutjes kunnen dus ook positief zijn
Verder ben ik over strato gemiddeld tevreden, inderdaad, php forums lopen behoorlijk traag af en toe, 3 a 4 seconden laadtijd maar verder.....
Waarom ik eigenlijk op dit forum terecht kwam is omdat strato er bij mij al 2 dagen compleet uitligt, ik heb zelf 2 website's en een forum er op lopen en ik ken nog 3 mensen met website's op strato, alles is niet meer te bereiken..
Iemand hier ook last van?
Verder ben ik over strato gemiddeld tevreden, inderdaad, php forums lopen behoorlijk traag af en toe, 3 a 4 seconden laadtijd maar verder.....
Waarom ik eigenlijk op dit forum terecht kwam is omdat strato er bij mij al 2 dagen compleet uitligt, ik heb zelf 2 website's en een forum er op lopen en ik ken nog 3 mensen met website's op strato, alles is niet meer te bereiken..
Iemand hier ook last van?
Re: Lycos overgang naar Strato
Ik heb nog steeds mijn geld niet terug van Lycos, dus maandag gelijk weer even bellen. want het zou afgelopen week teruggestort worden.
Verder zijn de databases inderdaad traag bij strato, en de CPU-time van de databases is ook maar 20 sec, verder is het een gedeelde database volgens strato, dus er zitten gewoonweg teveel mensen op één database server.
Dit resulteert bij vaak door een internal server error 500 ik heb goede berichten over 1 euro host gehoord, dus misschien verhuis ik wel hierheen.
Verder zijn de databases inderdaad traag bij strato, en de CPU-time van de databases is ook maar 20 sec, verder is het een gedeelde database volgens strato, dus er zitten gewoonweg teveel mensen op één database server.
Dit resulteert bij vaak door een internal server error 500 ik heb goede berichten over 1 euro host gehoord, dus misschien verhuis ik wel hierheen.
Re: Lycos overgang naar Strato
Eindelijk mijn teveel betaalde kosten van Lycos trug gehad, alleen nog even narekenen of het allemaal klopt
Re: Lycos overgang naar Strato
Nadat mijn tegoed eindelijk overgemaakt was naar een niet meer bestaande creditcardnummer, de nieuwe gegevens had ik al verschillende keren kenbaar gemaakt en bovendien al eerder veranderd in mijn account van Lycos toen dat nog ging, heb ik eindelijk mijn centen wél op de juiste rekeningnummer gestort gekregen...
Veel telefoontjes en aanhouden blijkt dus toch te werken, soms.
Punt
Veel telefoontjes en aanhouden blijkt dus toch te werken, soms.
Punt