![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
ik ben vandaag voor het eerst in 15 jr weer ns een keukenzaak binnengewandeld op zoek naar nieuwe keuken. Bij satink in Zwolle.
U-vorm keuken met twee hoge kasten (koelkast, oven / ladenkast magnetron), twee hoge kasten (rest is ramen), gas (5 pits), vaatwasser, afzuigkap, granieten blad.
Ik vind het altijd wel prettig om zaken te doen met iemand die zijn eigen toko runt ipv een filiaal van een groot concern. Niet rationeel onderbouwd, gevoel.
op basis van 0% voorbereiding, kiezen op looks en wel/niet grepen etc kwamen we uit op een keuken en de verkoper is nu bezig een eerste opzet te maken. Bleek achteraf een Q-line (of Qlinea) te zijn. Is van Rabe & Meyer heb ik hier gelezen. could be worse, could be a lot better ... lees ik ook op dit forum. Geen idee waar de verkoper op uitkomt qua prijs overigens. Apparatuur hebben we nog niet ingevuld (we gaan ff uit van niveau AEG/Siemens/ATAG)
nu heeft satink ook wel andere merken keukens die hoger aangeslagen worden hier. Next, Bruynzeel, etc. Bij volgende afspraak zullen we daar eens verder over praten met de verkoper van satink. Kijken wat de prijsverschillen zijn in de veerschillende merken obv dezelfde apparatuur.
vraag aan jullie (kenners) ..
kennen jullie andere keukenzaken in regio zwolle die niet tot grote concerns behoren (zoals DMG - daar stikt het van in zwolle) die ik kan bezoeken? Ik heb in ieder geval een alno dealer op het oog. Weet niet of dat zelfstandige (franchise) is, maar kan in ieder geval ns kijken.
ik wil wel zaken die zelf ook zorg dragen voor 100% installeren van de keuken.
Ik zal nu nog niet vragen welke prijsrange er aan vast zit, Dat moet ik eerst nader uitwerken (inhoudelijk). Kom ik wellicht op terug. Ga ook niet voor de laagste prijs. probeer altijd naar hele plaatje te kijken..
alle tips/ideeen en andere opmerkingen zijn welkom.
groeten uit Zwolle!