LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Klachten over Peugeot

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
stefan327
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 jul 2009 18:43

Re: Klachten over Peugeot

Ongelezen bericht door stefan327 »

wij hebben vorig jaar in juli een peugeot 306 break gekocht(midnight van 2002) over het rijcomfort heb ik niks te klagen, maar onze problemen begonnen al 1 week na aankoop van de auto :shock:

als eerst lag de uitlaat al in 2 stukken? bij de garage laten maken, was bij de lasnaad afbroken dus wij de handelaar geconacteert kosten waren voor hem!

niet even later was de knipperlichtrelair kapot(zelf ene gekocht bij de sloop voor 5 euro) de vooras bleek niet in belans te zijn? waardoor het gewicht meer naar de bestuureskant hing, waardoor de ene band sneller versleet als de andere.

toen begon de luchtventilator moeilijk te doen, dus kon ook gemaakt worden, de luchtfliter is er uitgevlogen(ik had er al een keer wat over gezegt bij de dealer, maar volgens hem hing die nog wel goed, maar als je in de verte naar de onderkant keek zag je het potje al?)

toen dat gebeurt was , begon de motor raar te doen! zéér traag op trekken, het is zelf zo erg geweest de auto soms niet harder ging als 70K/M en dat ik vaak in de berm moest stoppen omdat ik het verkeer zeer hinderde

maar gelukkig zijn de probelemen nu 'nog' voorbij, ben benieuwd wat het volgende word

Mallemalle
Berichten: 887
Lid geworden op: 07 okt 2008 16:40

Re: Klachten over Peugeot

Ongelezen bericht door Mallemalle »

vooras niet in balans?

zelden zon vreemde uitspraak gelezen over een auto

magoed, ik weet ook niet alles dus ben benieuwd ;)

PeugeotFail
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 aug 2011 19:26

Re: Klachten over Peugeot

Ongelezen bericht door PeugeotFail »

Mijn verhaal over Peugeot staat hier: http://www.autoweek.nl/myreviewdealer.php?id=11045

Laatste update, airco gaat langzaam dood, motorblok ook.....

Ik voel een rechtszaak aankomen....

Echt waar mensen, koop NOOIT een Peugeot, Peugeot Nederland laat je keihard in de kou staan!
Sowieso die dealer in Amersfoort....

Gesloten