Ik loop sinds het begin door omstandigheden een mnd achter, maar wilde daar 3 mnd geleden ong wat aan doen.
Dus nuon gebeld, aardig vrouwtje, omdat de kosten vrij hoog waren geschat zou ik 4 mnd hetzelfde bedrag betalen en daarna zou de prijs omlaag gaan - iets minder betalen ivm met de hoogte en de energiekosten gaan omlaag dus van beide iets.
Ik heb dat voorstel op papier gehad, en ddus trouw de eerste keer betaald.
Bij de 2e termijn zag ik dat het 5 euro duurder was, ik betaald en opgebeld naar de nuon, die vertelden mij dat het voorstel van 4 mnd ( dat ze zelf voorstelden ) door de computer afgewezen is.
ik met die vrouw gepraat ( een andere dan de eerste keer ) en met haar kwam ik iets soortgelijks overeen, ook met mindering kosten en nu 3 mnd, en omdat ik dus al een mnd had betaald kon dat gewoon.
En die 5 euro zou er bij de volgende keer in mindering zijn.
Alleen volgende mnd hetzelfde bedrag en kort daarna een herrinering met 5 euro meer en een volgend maandbedrag.
Bij een gesprek met de volgende telefoniste daar heb ik het allemaal niet begrepen en kan die regeling niet en ik kreeg het ook niet aan het verstand wat ik allemaal heb afgesproken met de anderen.
Nu de volgende mnd bedrag betaald en ik heb een specificatie binnen, en ik loop nog steeds een mnd achter, en daar is al weer 5 euro bij gedaan
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Ongeveer 4 telefoongesprekken later dus, iedereen verteld wat anders, de computers wijzen de voorstellen die ze zelf doen af en waarschijnlijk 20 euro telefoonkosten armer
![Twisted Evil :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Wat een firma
![Shocked :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Dus eindconclusie, jaar afmaken en maar weer op zoek naar een ander en hopelijk betere leverancier