LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wehkamp

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
eival
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jul 2009 08:32

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door eival »

Een kleine update:

Nadat wijzelf weer een mail hebben verzonden aan Wehkamp KlantenService is er eindelijk gereageerd.
We zijn net 15 minuten geleden gebeld door Wehkamp, zij hebben contact gehad met Acer.
Er is besloten dat Acer een nieuwe laptop moet geven, aangezien ze nu nog steeds niet kunnen aangeven hoelang de reparatie kon gaan duren.
Acer moet binnen 4 dagen contact met ons opnemen hierover.
As Acer zich niet aan de afspraak houd die Wehkamp en zij overeengekomen zijn, dan moeten we contact opnemen met Wehkamp.

We zijn blij dat Wehkamp eindelijk iets eraan doet, aan de andere kant is het weer zo jammer dat we (binnen) 4 dagen wat van Acer gaan horen, en daar komt natuurlijk weer bij dat wij moeten wachten op de nieuwe laptop.(Mits Acer de afspraken nakomt)

Ik hoop snel te kunnen posten dat het is opgelost.

Mevrouw de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2009 15:22

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door Mevrouw de Jong »

Acer staat alom bekend/is berucht door deze service.

Wehkamp kon er verder weinig aan doen,maar ze zijn u in dit geval wel erg tegemoet gekomen.
Nu kan iedereen wel zeggen: de verkoper (of het nu Wehkamp of een andere winkel is) moet de Acer spullen terugnemen en zorgen voor een oplossing c.q. reparatie.
Maar zo werkt Acer niet met hun dealers.

Ik heb een Acer Travelmate 7720G, gekocht bij een winkel in onze stad.
Binnen 14 dagen sprongen de toetsen van het toetsenbord af.

Terug naar de winkel en daar zeiden ze dat ik de laptop moest laten ophalen door UPS.
Zo staat het ook in de voorwaarden van Acer.

Uiteindelijk is de laptop gerepareerd,maar helaas op mijn kosten.
Er werd een nieuw toetsenbord geplaatst.
De gevleugelde uitspraak op de reparatiebon en dus geen garantie, die veel voorkomt, is dan:
Probably dropdown dammage.

Lees internet er maar op na.

Spiksplinternietwe laptop zonder 1 schrammetje...die ik waarschijnlijk zou hebben laten vallen.

Het ligt dus zeker niet aan Wehkamp.
Acer gaat zo met zijn kopers om.
Acer is kort van stof en je krijgt zelden tot nooit de juiste mensen aan de lijn.
Overigens worden de te repareren Acer laptops naar Duitsland verscheept.Ook dat kost tijd.

Voor mijn man hebben we bij Wehkamp een Fujitsu laptop gekocht en ik blijf zeggen: de service van Wehkamp is perfekt.
Ik had een technisch vraagje over de Fujitsu en heb dat vermeld op hun site.
Binnen een kwartier werd ik terug gebeld en was het opgelost.

Gelukkig werkt mijn Acertje nu weer goed(maar voor mij nooit meer een Acer) en over de Fujitsu van Wehkamp zijn we ook super tevreden.

Wehkamp.nl
Berichten: 18
Lid geworden op: 12 jun 2008 08:19

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door Wehkamp.nl »

Geachte 'Eival',

Graag bemiddel ik voor u in deze kwestie. Indien u op dit aanbod in wilt gaan, verzoek ik u vriendelijk om uw contactgegevens (naam, adres, woonplaats, klantnr.) naar mij mailen ([email protected]).

Met vriendelijke groet,

D.Hendriksen
wehkamp.nl

alzapua
Berichten: 2
Lid geworden op: 13 feb 2004 16:59

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door alzapua »

Bestellen bij Wehkamp, en waarschijnlijk ook bij andere webwinkels van gelijke orde, betekent dat bij reparatie en zelfs bij schade bij levering, men onmiddellijk wordt verwezen naar een "reparateur". Dat betekent, dat men vanaf dat moment niet meer bij Wehkamp terecht kan. Nu zegt het consumentenrecht, dat de leverancier verantwoordelijk is voor het geleverde, maar daar trekt Wehkamp zich niets van aan.
Men moet zich daarom wel twee - of meer - keren bedenken voor men daar een bestelling plaatst.
Een winkel in de eigen buurt of plaats verdient daarom alleen al de voorkeur. Die zijn makkelijker te bereiken.
Dat betekent niet dat alle ellende daarmee dus wordt voorkomen. Men kan bij veel winkels tegenwoordig evengoed als bij Wehkamp op krediet kopen, als men dat wil

Guus

mar42
Berichten: 956
Lid geworden op: 09 mar 2008 09:50

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door mar42 »

Ook bij winkels in de buurt word je doorverwezen naar de leverancier voor reparatie, en ook hier moet je zlef contact opnemen met de leverancier.
Dus het maakt niet uit of je nou bij wehkamp of bij mediamarkt koopt, het werkt allebei hetzelfde.

eival
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jul 2009 08:32

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door eival »

@Wehkamp.nl

Wehkamp zelf heeft ons gebeld en contact gehad met Acer.
Acer heeft ons vandaag opgebeld en afgesproken met ons dat er binnen een week een nieuwe laptop word geleverd, is deze zelfde laptop niet meer te krijgen dan worden wij voorzien van een met betere specificaties.
Mocht deze zelfs niet aanwezig zijn worden wij gebeld om een andere regeling te treffen deze zal inhouden dat we ons geld terug krijgen.

Wij zijn blij dat Wehkamp contact met Acer heeft opgenomen, bij Wehkamp zijn ze het totaal eens met ons standpunt.
Acer zelfs heeft aangegeven dat de klantenservice niet naar behoren heeft gefunctioneerd en zelfs heeft nagelaten hun werk te doen zoals het hoort.

Ook zei deze man van Acer dat als grote klanten zoals Wehkamp bellen om een klacht te melden doen ze er met man en macht iets aan doen.
Dus we stellen het zeer op prijs dat Wehkamp zelf ook dit probleem hebben aangekaart.
Jammer dat dit zo lang heeft moeten duren, maar wij gaan er nu vanuit dat het netjes word geregeld.

Danku Wehkamp!



@mar42

Ik heb eerder bij Dynabite een pc gekocht een aantal jaar geleden, deze ging kapot binnen een maand, en ze gaven mij gelijk een nieuwe mee.
Gewone winkels en webwinkel verschillen zeer zeker wel, zeker als het gaat om klachten, hulp, en de snelheid van de afhandeling van deze zaken.


Puntje bij paaltje zijn we er gerust mee dat Acer heeft besloten ons een nieuwe te geven, of een betere, of ons geld terug.
Deze topic mag als opgelost te boek gaan van ons.

duimstok
Berichten: 17
Lid geworden op: 08 feb 2009 15:45

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door duimstok »

ook ik heb deze problemen gehad met Whekamp/ACER ben ongeveer 6 maanden bezig geweest, bij whekamp kom je niet verder als de klantenservice, dit is een afwimpelingsschil en bij Acer wordt je behandelt als een debiel, na 6 maanden is het opgelost maar je moet niet weten hoeveel moeite dit heeft gekost, ik weet een ding nooit meer bij whekamp kopen en nooit meer computers waar acer cq packerdbell op staat want grotere bagger bestaat niet

gr

Mevrouw de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2009 15:22

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door Mevrouw de Jong »

@ eival:
u kunt blijven beweren dat bv Dynabite wel uw pc ter reparatie heeft aangenomen,jaren geleden,maar weet wel dat het anno 2008/2009 veranderd is.

mar42 heeft gelijk.
Waar men ook koopt,mochten er binnen zeer korte tijd klachten zijn, dan wordt men doorverwezen naar de fabrikant.
Een winkel in de buurt of online bestellen ,maakt tegenwoordig niks meer uit.
Reparatie doet de fabrikant,tenzij men zelf een pc samenstelt.

Uiteindelijk is uw probleem heel netjes opgelost,mede dankzij Wehkamp.
Die hebben niet voor niets een Thuiswaarborgmerk.

En wat
alzapua zegt, dat klopt gedeeltelijk: Consumentenrecht is ermee bezig,maar de grote namen zoals Acer, Packard Bell, hebben hun eigen reparatiediensten en daar kan zelfs een concern/leverancier als Wehkamp of Mediamarkt en zelfs Dynabite niks aan doen.

Men kan hooguit meedenken om te proberen de klant tevreden te stellen.

Het staat duidelijk in de voorwaarden en dat veergeet men hier elke keer te vermelden.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door BBCS »

Mevrouw de Jong schreef:En wat
alzapua zegt, dat klopt gedeeltelijk: Consumentenrecht is ermee bezig,maar de grote namen zoals Acer, Packard Bell, hebben hun eigen reparatiediensten en daar kan zelfs een concern/leverancier als Wehkamp of Mediamarkt en zelfs Dynabite niks aan doen.

Men kan hooguit meedenken om te proberen de klant tevreden te stellen.

Het staat duidelijk in de voorwaarden en dat veergeet men hier elke keer te vermelden.
En dat heeft te maken dat de fabrikanten zeer strenge reparatie eisen stellen en ook werkplaatsen hebben met speciale voorzieningen die ervoor moeten zorgen dat statische electriciteit geen schade aan de tere onderdelen kan veroorzaken.
Echter zijn er ook "computermonteurs" bij die maling aan de voorzieningen hebben tegen statische electriciteit en dit onzin vinden, waardoor er meer schade ontstaat door statische electriciteit.

Snap je het nog? :wink:

Mevrouw de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2009 15:22

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door Mevrouw de Jong »

Mevrouw de Jong schreef:
En wat
alzapua zegt, dat klopt gedeeltelijk: Consumentenrecht is ermee bezig,maar de grote namen zoals Acer, Packard Bell, hebben hun eigen reparatiediensten en daar kan zelfs een concern/leverancier als Wehkamp of Mediamarkt en zelfs Dynabite niks aan doen.

Men kan hooguit meedenken om te proberen de klant tevreden te stellen.

Het staat duidelijk in de voorwaarden en dat vergeet men hier elke keer te vermelden.


En dat heeft te maken dat de fabrikanten zeer strenge reparatie eisen stellen en ook werkplaatsen hebben met speciale voorzieningen die ervoor moeten zorgen dat statische electriciteit geen schade aan de tere onderdelen kan veroorzaken.
Echter zijn er ook "computermonteurs" bij die maling aan de voorzieningen hebben tegen statische electriciteit en dit onzin vinden, waardoor er meer schade ontstaat door statische electriciteit.

Snap je het nog? Wink
Ach, ergens snap ik het wel.
Die statische electriciteit vergeet men als thuisgebruiker ook meestal en toch veroorzaakt dat (vaak) onherstelbare schade.

Wat ik eigenlijk met al mijn boekwerken wilde zeggen:
Lees de voorwaarden van de garantie en daar staat duidelijk dat de te repareren laptop /pc per UPS aan huis wordt opgehaald.
Dan denk je:"Wat geweldig, hoef ik die laptop niet weg te brengen en op te halen en hij wordt gemaakt".

Wat ik, en velen met mij, niet wisten is dat een reparatie dan een tijd gaat duren.

Vroeger kocht je een horloge bij de juwelier c.q. horlogemaker.
Ging je horloge kapot, liet je hem daar maken.
Waar vind je dat tegenwoordig nog?Een echte horlogemaker?

Nu koop je een laptop bij , ik doe even een gooi, Wehkamp of Dynabite en als je laptop kapot gaat, ga je naar die zaak toe en wacht je geduldig af, wanneer je laptop gemaakt is.
Niet door Wehkamp (ik gooi weer even :roll: ) en niet door Dynabite.

Jammer genoeg voor mij moest ik toch ver over de honderd euro betalen voor een nieuw toetsenbord voor mijn Acer Travelmate, probably dropdown dammage dus.
Binnen de garantie termijn maar eigen schuld :cry:
En daartegen kon ik dus niets doen.
Misschien ook wel, maar ik was allang blij dat mijn laptop terug was.

En zo hebben we allemaal wel wat te klagen, maar ondertussen maken we wel gebruik van onze luxe artikelen.
Want zonder?
Ik moet er niet aan denken.
Dus blijf ik voortaan netjes en beleefd en vriendelijk....dan bereik je ook meer.
En ook begrip opbrengen...kost niks, alleen wat meer tijd.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door BBCS »

Vroeger kocht je een horloge bij de juwelier c.q. horlogemaker.
Ging je horloge kapot, liet je hem daar maken.
Waar vind je dat tegenwoordig nog?Een echte horlogemaker?
Heb je helemaal gelijk in.

Als computermonteur erger ik ook aan mijn "collega's".
De reden dat veel winkeliers de reparaties zelf niet meer uitvoeren is ook gemakzucht (wat een ander kan doen, hoef ik zelf niet meer te doen), maar ook dat een ervaren computermonteur veel meer kost dan een verkoper die niet kan repareren.

De deskundigheid van veel "monteurs" is toch omlaag gegaan.

En doordat veel winkeliers er maar op los klooien, nemen de fabrikanten die functie over.

Zelf heb ik hekel aan Medion. Die willen gewoon dat je de boel opstuurd, terwijl ik met andere fabrikanten best kan praten om toch de reparatietermijn zo kort mogelijk te houden.

Zo heb ik ook voor een klant een defecte harde schijf van een Dell computer kunnen vervangen.

Wat ik ermee wil zeggen dat als de winkelier het wil, dat er best veel geregeld kan worden. Alleen kost dat de winkelier ook wat tijd. :lol:

En deskundigheid op het gebied van techniek. :wink:

a.beekreijnhoudt
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mei 2009 19:43

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door a.beekreijnhoudt »

:oops: hallo allemaal.
ik las het stukje over whekamp.
ik ben het er niet mee eens,dat je niet bij een zaak als whekampmoet kopen.
wij kochte een tv een lcd koste 799,00.
ik lag zelf in het ziekehuis,dus weinig tijd voor mijn man werken en ziekehuis bezoek.voet bal op tv. :roll:
op de dag van het drama konninginnedagbegaf ijn tv het.
meteen naar whekanp gebeld de garantie was verlopen een aantal maandenze adviseerde mij naar philips te bellen /schrijven dus gedaan ,bij philips adviseerde ze mij naar whekamp te gaan dat bleef maar door gaan het was een spel wat ze met ons speelde.
in tussen zitten wij met een kapotte tv en 800, euro schade,plus een nieuwe,gekochte tv
van een zaak als whekamp begrijp je het niet,maar van philips ook niet ze hebben niets met klanten op.
en of je nu allerlei koop wetten kent of niet de consument trekt altijd bij zulke zaken aan het kortste eind.
dat je niet bij deze zaken moet kopen dat is de raad die je van vele krijgt,maar daar heeft de consument niets aan ,ondanks dat wij alle aankopen gelijk betalen ,maar het gemak als je druk bent etc etc of in ons geval met ziekehuis op namen dan vertrouw je er op ,maar deze zaken gaan over lijken.
toch heb ik ten einde naar radar geschreven ,voor een koude douche
nou ook daar hoor je niets van.
als consument trek je toch vaak aan t kortste eind.
door het heen en weer bellen ,later mailen krijg je en van philips en van whekamp niet eens meer andtwoordt.,maar ook dat je van kastje naar de muur gestuurd wordt,om dat we al oveel schade hebben ben ik op zoek gegaan naar iemand die er verstand van heeft een lcd tv te maken ,je vind ze niet ja tegen duren betaling.
waar ligt je vertrouwen nog,het heeft niets met zielig te maken,maar met mentaliteit dat je door zulke grote bedrijven in de maling genomen wordt en het wel afgesproken lijkt je heen en weer te sturen.
als ik lees over nu weer een laptop,kan ik mij voor stellen dat er mensen zijn met een klein budget,het liever niet tweedehands willen kopen ,soms het gemak van betaling ,drijft je dan naardit soort zaken ,maar is het dan een manier om aan het lijntje gehouden te worden.
ik vind dat velezich daar te gemakkelijk over uit laten ,en het mischien niet begrijpen hoe knap kl...ten je je voelt,en niet iedereen heefteen budget ofde tijd.
ik heb mijn tv niet op afbetaling hoeven te kopen,,maar als je hem in termijnen moet betalen betaal je zo veel meer ,maar service ho ho ho maar..je bent een nummer en blijft een nummer bij dit soort zaken
want ook philips,en whekamp zijn toch geen kleine jongens
bij ons was de garantie iets over de datum(dat vergeten we niet echt niet)maar een kleine vergoeding voor een tv van 800,00 was netjes geweest,uit eindelijk kon ik hem dan toch naar enschede brengen ????
voor het gewonen tarief (reparatie)hoe je hem daar krijgt???niet belangrijk,wat daarde kosten van zijn ook niet belangrijk ze gooien de hoorn er op of de andere mogelijkheid LAAT NIETS MEER VAN JE HOREN
schandelijkvan deze groten jongens,tevreden gesteld wordt je er echt niet,dat is het rijk der fabbelen,waar ik vroeger nog in geloofde.
hanny van beek Apeldoorn

Mevrouw de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2009 15:22

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door Mevrouw de Jong »

En dan ligt het er weer aan waar je een Medion koopt.
Koop je die bij de Aldi en gaat er iets mis: geen probleem.
Maar dat ligt dan weer aan de Aldi,omdat die makkelijker zijn.
Je brengt je Medion terug en je krijgt desnoods een spiksplinternieuwe.


Maar koop geen Medion bij de Gamma.
Dat is weer een ander verhaal.

En zo heeft elk merk of verkooppunt wel zijn voor en tegens.

Jij bent dus een computermonteur met echt interesse en liefde voor zijn werk.
Dat merk ik uit je berichten.

Ik ben een ouder amateurtje,maar het interesseert me allemaal wat je met een pc/laptop kan doen.
Dus niet het technische gedeelte, meer softwarematig.
Ik heb de tijd en het geduld om anderen te helpen zonder te technisch te worden.
Maar gewoon in Jip en Janneke taal iets uit te leggen.

Valt soms niet mee, omdat ik het onder de knie heb en een ander bv niet weet wat converteren is.
Maar de reactie als iets weer gelukt is met mijn simpele uitleg,dat geeft voldoening en een goed gevoel.

Sjonge...dat had ik 13/14 jaar geleden nooit gedacht.
Wie wel.
Prachtig, die techniek.
En de software. :wink:

Mevrouw de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2009 15:22

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door Mevrouw de Jong »

@ a.beekreijnhoudt

Als de garantie al enkele maanden is verlopen,is er weinig tegen te doen,denk ik.

Maar ook dat verschilt per zaak.
Zo had ik ooit een digitaal fototoestel gekocht bij de Aldi.
Die ging buiten de garantietermijn kapot.
Toch geprobeerd en het toestel naar de Aldi gebracht.
Enkele weken later kreeg ik een nieuw én beter toestel,zonder bijbetaling.

En bij Wehkamp heb ik vorige maand een Sony Handycam gekocht.
Waarom bij Wehkamp?
Omdat ze de goedkoopste waren.

Ik had een vraag over deze Handycam en heb via internet gevraagd of ze mij wilden bellen.
Ik kon kiezen op welke tijd men mij zou terug bellen.
En dat gebeurde, netjes opgelost.

Bij de Sony Handycam kocht ik een extra geheugen kaartje,omdat ik daar 50% cashback korting op kreeg.
Scheelde toch weer 25 euro.
Toen bleek dat de voucher niet in de verpakking zat.
Ook ik heb heen en weer gebeld, met Sony en Wehkamp.
Vandaag heb ik de kortingbon ontvangen en ik hoop dus die 25 euro te ontvangen.

Nee, ik voel me niet in de maling genomen.
Dat zulke zaken tegenwoordig anders gaan dan 20 jaar geleden, dat kan.
Het is de tijd, we leven in 2009 en zo gaat het nu eenmaal.

We leven ondanks alles in een luxe tijd.
Dat maak ik ook op uit uw bericht.
U koopt een lcd tv, die gaat buiten de garantietermijn kapot en kan toch een andere tv aanschaffen?
Repareren van een lcd tv is duur.
Het zijn geen tv's meer van vroeger,waar wel eens een lamp vervangen kon worden.

BBCS
Berichten: 7084
Lid geworden op: 17 okt 2007 23:34
Contacteer:

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door BBCS »

Mevrouw de Jong schreef:En dan ligt het er weer aan waar je een Medion koopt.
Koop je die bij de Aldi en gaat er iets mis: geen probleem.
Maar dat ligt dan weer aan de Aldi,omdat die makkelijker zijn.
Je brengt je Medion terug en je krijgt desnoods een spiksplinternieuwe.


Maar koop geen Medion bij de Gamma.
Dat is weer een ander verhaal.

En zo heeft elk merk of verkooppunt wel zijn voor en tegens.
De aanleiding van mijn opmerking was dat ik voor een klant Windows opnieuw moest installeren.
Op zich geen punt, maar wat enorm veel problemen opleverde was de tv kaart, en wel de software ervan.
Ik Medion gebeld en zij gaven aan om de computer op te sturen. En daar heb ik dus geen zin in. Want daar schiet ik niks mee op. En dat lost ook het probleem niet op.

Het ging erover dat de software van de tv kaart (de zogenoemde media center) iedere keer Realplayer 8 wilt gaan installeren en bij het opstarten van Windows dan ook een foutmelding gaf dat de installatie niet gevonden kon worden.

Het probleem echter is dat versie 8 niet onder Windows Service Pack 2 en hoger werkt. Al zet je via een foptruc de nieuwste versie erop. De software verwacht versie 8 en alleen maar versie 8.

Medion gaf aan de computer op te sturen (ja en dan een recovery uit te voeren) en dat het dan werkt.
Tuurlijk werkt het dan, omdat er dan geen Windows Service Pack 2 of hoger op de computer staat.
Als je dan vervolgens SP2 of SP3 erop gaat zetten, dat je dan weer dat geneuzel krijgt (Realplayer 8 werkt niet onder SP2 en SP3, en als je dan vervolgens de nieuwste versie gaat installeren dat de software dan weer zit te zeuren om versie 8.) :twisted:

Ochja, Medion verwees me door naar Realplayer.

Nee sukkels! Het probleem zit niet in Realplayer, maar in jullie software!
Gaf ik door aan Medion.
Snapte ze niet. :twisted:

Hoezo frustrerend?

Mevrouw de Jong
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 aug 2009 15:22

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door Mevrouw de Jong »

En zo snel gaat de tijd.
Of moet ik zeggen: zo snel gaat Microsoft?
Al die service packs.

Maar dan vraag ik me af of er geen upgrade was van die tv kaart die wel compatible was met SP2 en SP3?
Dat zal dan wel niet, want ik spreek met een computermonteur.

Moet je of wil je om één of andere reden formatteren, dan zit je vaak al met een verouderde versie van de software of driver die erin zat/zit.


Overigens vind ik die recovery cd's die je zelf moet maken, ook geen pretje.
Bij de Fujitsu kreeg ik 2 dvd's netjes bijgeleverd, dus ik kon mijn gang gaan.

Bij Acer moest ik ze zelf maken, 7 rommekes en ik heb nog niet de moeite genomen (of het lef gehad) om alles eens schoon te maken.

En dan alle updates binnen te halen :cry: ,want nee.... die heb ik dus niet op een usb stick of een externe hd gezet...dom dom dom.
Dat is voor mij dan weer frustrerend, want allemachtig...dat zijn er dan wat.

Goed, we kunnen blijven klagen.
Zonde van de tijd,maar soms zo leuk om te doen.

Voorlopig zitten we op een forum en zijn we van het onderwerp van topicstarter afgeweken,maar wel een beetje wijzer geworden.

a.beekreijnhoudt
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mei 2009 19:43

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door a.beekreijnhoudt »

dat wij in een andere tijd leven is waar!
dat de service niet meer zo zijn als vroeger is toch ook echt waar.
ik ben zeker 30 jaar klant bij whekamp geweest verder weinig /of niets problemen gehad.en ik kocht daar niet om te poffen.
maar gewoon gemak dient de mens.
het enigste gemak is dat je het na 7 dagen retour kan zenden.

ja weer een andere tv gekocht klopt.
maar je gaat niet maanden zitten wachten tot ze bij philips /whekamp
hopelijk voor jou nog een oplossing hebben,
en verkopen aan iemand die het ook niet zo breed heeft kan niet want
hij vertoont schimmen in plaats van goed beeld.
als je hem wil laten maken dan krijg je eerst je voor rij kosten etc etc
moet je in het centrum zijn kan je van af het parkeer terein lopen naanee het schiet niet meer opr de winkel :roll:
het is gewoon jammer en IK voel mij echt genomen ,
van de koude douche hoor ik ook niets meer.....
ja er zullen altijd wel ergere dingen zijn,maar ieder voelt het het beste
voor zijn eigen ik,toch?daar naast zullen er mensen zijn die zeggen wat zeur je nou om een tv .maar ik werk er met mijn 62 jaar wel hard voor
en voor mij was het een dure grap toen ,,,niet om boven te laten staan
voor oud vuil .
hanny van beek

eival
Berichten: 10
Lid geworden op: 28 jul 2009 08:32

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door eival »

Dat de service van veel bedrijven achteruit is gegaan in de afgelopen jaren is misschien wel zo.
Maar dat klanten dit zo gemakkelijk moeten accepteren vind ik klinkklare onzin.

Als winkel zou je jezelf juist in deze tijd moeten onderscheiden van de rest om zo klanten te werven.
Wij verwachten dat als we iets kopen van een winkel, dat er een bepaalde service is en dat klant tevredenheid toch nog ergens voorop staat.
Een winkel wilt toch dat de klant later opnieuw een aankoop doet bij ze?

In ons geval heeft Acer toegegeven dat er is nagelaten goede informatie te verschaffen, en contact met ons had moeten opnemen voor de 30 dagen grens voorbij was.
Er was onderbezetting wegens vakantie etc..
Na uitleg van hun kant kunnen wij best begrip tonen daarvoor.
Alleen is het wel zo dat de klant daar nooit het dupe van mag zijn.
Dit gaf Acer zelf aan!

Of wij mochten verwachten van Wehkamp dat ze er nou wel of niet iets mee moesten doen, dit is naar mijn mening een grijs gebied.
Als ze het wel hadden moeten doen, dan zijn wij ze dankbaar dat ze met ons verzoek en klacht iets hebben gedaan.
Ligt dit totaal buiten hun verantwoordelijkheid als winkelier zijn we zeer tevreden dat er uiteindelijk toch is besloten goed voor een klant te zorgen.

Vanzelfsprekend is er ongemak geweest en frustratie, dit is ook niet meer dan normaal.
Wehkamp zullen wij toch niet opzij schuiven bij een volgende aankoop van electronica.
Of dit iets van het Acer merk zal zijn betwijfelen wij wel, aangezien er talloze voorbeelden op internet te vinden zijn over de kwaliteit van hun producten en service.

a.beekreijnhoudt
Berichten: 5
Lid geworden op: 14 mei 2009 19:43

Re: Wehkamp

Ongelezen bericht door a.beekreijnhoudt »

nou ik weet niet of het acer is
whekamp was ik 30 jaar klant van.
en met kleding ,elect: aparaten hebben we nooit een klacht over gehad.
daar om is de terleurstelling ook zo groot. hun sturen mij metde klacht naar philips ,philips stuurt mij weer terug naar whekamp .
op een geven ogenblik.
krijg je niet eens andtwoordt terug,geen vorm van reclame lijkt mij ??
metslechte service in eens had ik bij whekamp nog geen ervaring.
en ja ik verwachten geen nieuwe ook niet van philips.
maar al was het maar eengebaar in de richting van reperatie bijv:iederde helft.
dan wordt je toch terug houdend.
en is mijn gevoel gelijk ik koop geen merk meer als philips,en ik koop niet meer bij whekamp.poffen doe ik niet.
maar ik werk voor mijn spullen mijn man is deels invalide en ik wil bij niemand mij hand op hoeven te houden,en als je daardan kei hard voor werkt hoop je er ook wat jaartjes mee te kunnen doen.
maar niet met een lcd tv tewillen zitten die alleen maar harde kleuren en schimmen vertoont een tv van twee en een half jaar oud.
beuntjes zijn ook niet meer voor t oprapen .
wil niet zeggen dat ik er net voor betalen wil hoor.
maar als we naar tarieven kijken,dan schrikt dat ook erg af.
nog maals ik hoef geen nieuwe.dat is mijn intensie niet.
maar al was het dan maar een deel vergoed in de reparatie.
van beiden firma s ,maar niets nul komma nul
dus dacht ik dan de koude douche maar,maar daar hoor ik ook niets meer van kortom ,ze laten je allemaal zitten.
hanny van beek

Gesloten