LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Yootje1961
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 aug 2009 20:02

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Yootje1961 »

Ik ben ook een t-mobil klant en al vele jaren , maar wat er de laatste maanden aan de hand is met hun is mij een raadsel. Ze weten je wel te vinden om het maandberag van je rekening af te schrijven , maar een factuur sturen ho maar!! En de 1202 service is ook al weken niet bereikbaar , werkzaamheden aan het onderhoud van het netwerk wordt er dan gezegd , moet dat zo lang duren dan ??Ook helpt het niet om klantenservice te bellen want ook hun kunnen niet bij de gegevens . Ik vind echt te gek voor woorden dat dat allemaal zomaar ken .En jammer genoeg heb ik me abbonement 2 maanden geleden verlengd , anders had ik echt het contract verbroken en op zoek gegaan naar een andere provider .

mvg
Yolanda

consumint
Berichten: 12
Lid geworden op: 22 jul 2009 12:16

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door consumint »

Ik heb T-Mobile al aangeboden om te komen helpen, maar ze schijnen genoeg mensen met expertise te hebben :D

Maar nu even serieus, dit is echt heel onbehoorlijk, de belangrijkste service voor de klant mist en "we hebben geen flauw idee hoe lang het gaat duren", geen enkele klant moet dit over zijn kant laten gaan!

The koude douche voor T-Mobile :!:

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur** Verwijderd ivm censuur
Laatst gewijzigd door Pindakaaspotje op 08 jan 2012 14:48, 1 keer totaal gewijzigd.

pineapple
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 mei 2007 23:46

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door pineapple »

Het zal me niet verbazen als het niet weergeven van de belstatus tot september duurt.
Ik vind hetzelf ook zeer vervelend. Het duurt veel te lang. Het vervelende is dat we niet precies geïnformeerd worden waarom ze het niet voor elkaar krijgen.
Daarom dat steeds meer mensen die een abonnement bij T-mobile hebben, zich gaan ergeren en ook weg willen bij T-Mobile.

najade
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 aug 2009 23:01

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door najade »

ook ik kan al sinds ca. 7 juli mijn belstatus niet opvragen ivm netwerkwerkzaamheden.
Bij de klantenservice (in Zwolle) reageren ze zeer laconiek: 'Dit is bekend. Er is niks aan te doen. U bent de enige die hier over klaagt'
Het gevolg is dat ik nu al meer dan een maand het risico loop mijn belbundel en smsbundel te overschrijden. En dat zijn hoge beltarieven.
Ik vind dat T-mobile mij deze overschrijdingskosten moet vergoeden en mij de mogelijkheid moet geven het abonnement per direct te beeindigen.
Voor klachten vind ik deze provider zeer ontoegankelijk.

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door jor »

Geplaatst op 08 Aug 2009 23:12 door najade
ook ik kan al sinds ca. 7 juli mijn belstatus niet opvragen ivm netwerkwerkzaamheden.
Bij de klantenservice (in Zwolle) reageren ze zeer laconiek: 'Dit is bekend. Er is niks aan te doen. U bent de enige die hier over klaagt'
U bent de enige die klaagt,dacht het niet. Geloof er niet van als je op het T-Mobile forum ziet dat meer dan 98% van de topic's word gesloten door de moderators die trouwens ook bij het topic dat wel open blijft flink ingrijpen door al te moeilijke klachten gewoon te verwijderen! Het is trouwens niet alleen het beltegoed, ook 1202 heeft vrijwel geen info. Ook niet over de rekening die weken later nog niet binnen is bij vele en onduidelijk is hoe hoog of laag die dan word. T-Mobile maakt er echt een zooitje van en dat precies in de vakantietijd waar mensen wat minder opletten. T-Mobile verdient een ijskoude douche als het Tros Radar seizoen begint.Zou ik dit verhaal plaatsen op het T-Mobile forum kon ik er zeker van zijn dat het binnen het uur verwijderd werd door de Mods. :idea:
Over open omgaan met problemen gesproken.Het nu opzeggen omdat dit allemaal gebeurt is echter geen optie ( beltegoed is niet verplicht ) .

MatthijsKebab
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 aug 2009 17:33

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door MatthijsKebab »

Orange was altijd goed. zonder gezeur. Toen werd orange overgenomen door T-mobile en die hebben alles goed verne*kt. Ik ga denk ik zo snel mogelijk verhuizen naar Kpn o.i.d.

Carolyne86
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 aug 2009 15:59

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Carolyne86 »

Tot op de dag van vandaag kan ik mijn belminuten niet zien, maar ik heb in de tussen tijd wel een rekening ontvangen met overige kosten.
Ik heb meteen contact opgenomen met T-mobile en hun duidelijk gemaakt dat ik deze overige kosten niet zal betalen, omdat ik in feite altijd binnen mijn bundel blijf, en nu zonder overzicht er opeens over zit.

Er werd mij verteld dat ik voortaan maar zelf moet gaan opletten hoeveel ik bel en er zo voor moet zorgen dat ik niet over mijn minuten heen zit!!
Dit is toch te belachelijk voor woorden?

Er zijn 2 mochelijk heden die ik normaal gebruik, namelijk 1202 of de t-mobile site, nu ik geen van beide kan gebruiken krijg ik de schuld van deze overige kosten die ik onbewust gemaakt heb!!

Wat kan ik hier verder aan doen?

Want hier ga ik zeker niet mee akkoord!!

MatthijsKebab
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 aug 2009 17:33

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door MatthijsKebab »

volgens mij kan je er niks tegen doen. T-mobile is geloof ik niet verplicht om die belstatus weer te geven. Is meer een extra service element... En ondertussen sturen ze wel allemaal reclametroep naar mn telefoon onder het mom van extra service :-) leuke mensen daar :-)

wunderbaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2009 16:02

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door wunderbaar »

@ mattijs

Het is misschien een extra service dienst maar het is wel 1 van de grotere redenen waarom ik over ben gestapt na mijn orange periode omdat ik evt, notificaties zou krijgen als ik over mijn bundel zou gebeld hebben omdat er dan een totaal ander tarief geldt.
Dit is mij dus wel aangeboden op het ogenblik dat ik wou overstappen dat ik vanzelfsprekend op de hoogte zou worden gehouden als ik over mijn belminuten heen zat maar tot twee keer toe heb ik een waarschuwing gehad van de moderators van het forum omdat klantenservice en de site mij verkeerde info geeft.
Ik wou op vakantie gaan en belde fatsoenlijk op met de vraag hoeveel kan ik verwachten voor de maand juli aangezien de facturen 3 weken te laat waren vond ik het wel verstandig om het te regelen voor ik wegging.
De persoon aan de andere kant zei ijskoud tegen mij dat ik maar een bedrag moest overmaken omdat ik wel wist hoeveel ik moet betalen MAAR ik moest er wel voor zorgen dat ik de juiste bedrag overmaakte want het was niet mogelijk een aantekening te maken in het systeem dat ik op vakantie was dus mijn telefoon zou afgesloten kunnen worden als ik niet genoeg had betaald.
Ik zit met een telefoon die na 8 maanden nauwelijks gebruikt te zijn en regelmatig thuis liggen het nauwelijks meer doet.In rotterdam n.b. heb ik bijna geen bereik of heb ik gesprekken die na 3 minuten wegvallen, dus ik mijn oude telefoon gepakt die het ook goed deed en ja hoor, blijkt het gewoon een slechte dekking te zijn van het netwerk.
Tot op de dag van vandaag heb ik geen antwoord op mijn vragen gekregen van klantenservice die mij doorverwijst naar hun website wat geen informatie verschaft in wat ik wil weten, en zodra ik het moderators vraag wordt ik uitgemaakt voor gefrustreerd of dat ik broodje aap verhalen op de forum zetten en dat dat niet gewaardeerd wordt.Enige wat ik tweemaal deed was vragen waarom moderators op twee verschillende onderwerpen elkaar tegenspreken over twee verschillende factureer data en ik mag de site niet meer op.
Ik vind het jammer omdat al mijn jaren goede ervaring met Orange nu binnen hele korte tijd dankzij t-mobile zijn gekielhaald.En dus ik kan uit eigen ervaring spreken als ik zeg dat er idd onvolkomenheden zijn in de bedrijfvoering van T-mobile en wat ik ongepast vindt is dat je als klant er geen commentaar over mag geven maar ik vindt dat ik recht heb om te weten wat ik moet betalen vooral als dat mij is verzekerd bij het verlengen van mijn contract door T-mobile.

Nathaliixx
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 aug 2009 16:35

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Nathaliixx »

Ik heb inmiddels brieven gestuurd naar Opgelicht, Hart van Nederland, DAS je goed recht en ook hier naar Tros Radar.
Ik heb een rekening van 105 euro gekregen waarvan ik zeker weet dat deze niet klopt. Beetje apart dat er precies staat dat ik 237 minuten over mijn bundel heen ben gegaan volgens hun, terwijl ik meer sms aangezien ik 1000 smsjes per maand heb, en wij kunnen dus geen belminuten zien.

Ik vind dit schandalig en vind ook dat er een vergoeding moet worden geregeld. Slecht , T-Mobile !!! :evil:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door jor »

Op hun eigen forum worden door sommige mods de klanten die klagen afgeschilderd als een klein groepje zeurkousen. In dat ene topic over de bel-status en het ontbreken van tijdige rekeningen ( bij een flink aantal al drie weken te laat ) staan intussen meer dan 2200 reacties die 150.000 maal bekeken zijn. Het is maar wat T-Mobile een klein groepje noemt. Het niet kunnen controleren van je beltegoed ( ook 1202 werkt niet voor beltegoed ) icm met veel te late rekeningen maakt het knap lastig 1 en ander goed bij te houden. Maar oke, je blijft wel zelf een verantwoording houden.

MatthijsKebab
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 aug 2009 17:33

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door MatthijsKebab »

ik vind het heel slecht van T-mobile als ze klanten uitmaken voor zeurkousen. En iemand gefrustreerd noemen is ook niet echt klantvriendelijk...

Volgens mij hebben alle orangeklanten nu slechte ervaringen met T-Mobile... Ik had met Orange altijd prima bereik in huis. Werd het T-mobile: super slecht bereik. Dus belde ik op en het bleek dat Orange ook geen dekking had op mijn woonadres... Ownee... vandaar dat ik nooit problemen had met smsjes versturen als ik binnen zat en nu wel. Ik vind het echt een stelletje oplichters. Ik ben blij dat ik maar een 1 jarig abonnement heb en ik in december van ze af kan.

En het allerleukste is dat (naast de moderators op het forum van T-Mobile) de medewerkers van de klanten'service' elkaar ook constant tegenspreken. Bel maar eens op met een vraag of een klacht. Als je dan nog een keer belt en je krijgt iemand anders aan de telefoon en je stelt precies dezelfde vraag dan krijg je een heel ander antwoord:-) leuk leuk leuk bedrijf.

Sowieso is het raar dat je meteen wordt afgesloten als je eventjes achter loopt met betalen... Bij elk fatsoenlijk bedrijf is de betalingstermijn minstens 14 dagen... En daarna krijg je nog minstens 1 herinnering dat je nog niet betaalt hebt. Ik heb echt een gruwelijke hekel aan t-mobile.

Overigens is het bij mij nog nooit voorgekomen dat een reactie is verwijderd op het tmobile forum. Terwijl ik ze toch wel heb uitgemaakt voor k*tprovider etc etc etc.

Bovendien vindt ik het slecht dat iemand die kritiek heeft op iets waar hij/zij voor betaald gebanned kan worden van de site van t-mobile...

wunderbaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 09 aug 2009 16:02

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door wunderbaar »

Het ergste vind ik dat ze zelf verantwoordelijk zijn voor het doofpot idee...
Ik las in een forum ergens dat de rekeningen voor deze maand op tijd zouden zijn maar blijkt achteraf niet zo nadat ik een bericht kreeg van een moderator die me erop wees dat het wss eind augustus wordt.
Op dat ogenblik deelde ik dat mee in een forum als vraag en kreeg ik de waarschuwing of ik geen prive berichten wou delen hoewel dit in mijn ogen niet iets prive is aangezien het wederom bijna elke klant treft.
En dat wat je zegt matthijs over de klantenservice die het niet snapt dat klopt ook.
Ik had eens de vraag over een korting op mijn rekening dat niet klopte, de eerste maand van mijn factuur moest ik twee maanden betalen wat mij al verteld was op mijn overgang van Orange naar T-mobile maar dit was niet het geval en ik heb geen reden tot liegen omdat ik er genoeg voor betaal om de waarheid te mogen zeggen hoe ik het ervaar maar dat mocht dus niet en zoiets was me vast verteld maar IK had het vast niet gehoord en IK had de contract beter moeten doorlezen en IK mag niet mensen van het forum negatief beinvloeden en IK mag bij kalntenservice in de gaten houden hoeveel ik bel....
Mijn vraag is uiteraard wat doet T-mobile nog in godsnaam voor mij...?
Tot nu toe heb ik niks anders gemerkt dan struisvogel tactieken en goed ontweken commentaar en enkel antwoord op commerciele vragen of potentiele nieuwe contracten worden met de snelheid des duivels afgehandeld terwijl er idd zoals er voorgaand werd aangegeven zeer dringende kwesties wel twee weken zonder antwoord blijven of er verschijnt incidenteel een moderator die iedereen op de vingers tikt omdat "het forum niet on-topic of te onoverzichtelijk was".
Sorry maar ik ben jarenlang aktief geweest op fora dus ik heb ongeveer een idee hoe dingen werken op een site aangezien "yours truly" een x aantal jaar als moderator bij twee verschillende fora heeft mogen deelnemen en gedragsregels zijn er maar wat ik ook weet is dat een moderator is aangesteld om antwoord te geven op vragen maar het lijkt eerder een vorm van gericht censuur, omdat er teveel onrust heerst op forum.En dan nog mag je niet een bepaalde ondertoon achterlaten in je berichten als zogeheten orde handhaver want dan toon je een bepaalde ongepaste partijdigheid
Ik heb al via meerdere kanalen een klacht ingediend en ben ook van plan een kort geding te beginnen juist met het oog op het feit dat ze onbehulpzaam zijn....Want heb is en blijft nog steeds wel mobiele dienstverlening...
De vraag is alleen is het de tijd en moeite waard voor een contract dat over bijna een jaar afloopt maar zo groot is de ontevredenheid bij mij en wat ik heb vernomen zijn de problemen nog lang niet verholpen omdat ze een systeem hebben dat niet de overdracht aan kan zonder de stekker er helemaal er uit te trekken.
En dan weet ik dat hoe groter het bedrijf wordt hoe meer je een nummer bent maar dit treft wel helaas alle nummers die het bedrijf in stand houden.
Laatste wat ik heb vernomen is dat als ik wil betalen ik een bedrag mag overmaken maar ik heb nog een creditering van 80 euro omdat ik teveel heb overgemaakt.
Het bedrag dat ik over moet maken is zonder de creditering want dat verrekenen zij wel dus de kans is groot dat ik deze maand weer te veel geld overmaak omdat ik afhankelijk ben van dingen periodiek afboeken.En als antwoord dan te horen krijgen dat IK verantwoordelijk ben voor mijn belgedrag en eventueel meer moet bellen om de kosten eruit te krijgen ( dit was waar vandaag mijn bek van open viel na een gesrpek met klantenservice) als ik een tegoed van 80 euro heb,
Dit lijkt me duidelijk een reactie van iemand die geen idee heeft wat ze zegt dus waarom zit zo een persoon dan op de klantenservice iemand te helpen die belt met een vraag....?
Ik kan onderhand wel een pagina of zeven vullen met onzin en wartaal waar ik niet om vraag maar toch als antwoord krijg omdat ze een zogeheten auto-script volgen voor 90% van de vragen waar al van te voren vastgestelde antwoorden op potentiele vragen staan opgeslagen op een klantvriendelijke manier.....
Nee helaas is al mijn vertrouwen geschaadt in dit bedrijf want ik heb van de 13 facturen welgeteld bij 5 gehad dat er iets niet klopte en dan tel ik de afgelopen twee die ik later krijg/heb geeneens mee....en pas na meerdere malen erop wijzen kreeg ik mijn gelijk omdat ik altijd alles zwart op wit bewaar en nooit boven mijn bundel bel die al 70 euro is per maand dus das niet moeilijk om onder te blijven
maar we hebben het hier over een foutmarge van zo een 35% met facturering over een jaar tijd....
Dit vind ik voor een bedrijf van zo een proportie in en in en intriest maar misschien ben ik de pechvogel bij wie ze het net allemaal fout doen.

prempujari
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 aug 2009 21:13

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door prempujari »

hoi,
ik kan al meer dan een maand mijn belstatus niet inzien van mijn t-mobile abonnement
waarom weet ik ook niet!
elke keer weer zijn er systemen die zogenaamd 'plat' liggen; dat woord is het meest gebruikte woord van t-mobile medewerkers deze dagen, maar daar hebben wij als kleine consumenten niks aan.
nergens wordt een duidelijk antwoord gegeven!
medewerkers zeggen dat ze wel alle gegevens in hun interne systemen hebben, maar ze niet kunnen tonen, omdat ze zogenaamd niet betrouwbaar zijn.
ze hebben gewoon helemaal niks!!!
het tweede punt dat mij verbaast is dat ondanks het feit dat t-mobile de belstatus en andere belangrijke gegevens niet kan tonen, zij wel de facturen kunnen tonen en innen. Als het gaat om het innen van gelden die ze hoogst waatrschijnlijk onterecht innen loopt alles opeens perfect.
ok gene probleem, ik heb mijn factuur waarvan ik een hele tijd mijn belmin niet kon inzien toch nog betaald. maar dan krijg ik mijn punten niet bijgeschreven op mijn tegoed.
geld innen: zo spoedig mogelijk, maar diensten verlenen: ho maar!!!
schaam je diep, t-mobile
schaam je diep!!!

bluedolph1n
Berichten: 36
Lid geworden op: 06 okt 2008 14:03

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door bluedolph1n »

Inmiddels staat er op de site van T-Mobile te lezen dat het op zijn vroegst oktober wordt...Je kan je aanmelden dat je een smsje krijgt wanneer de belstatus weer bereikbaar is. Slim om op de nieuwspagina niet neer te zetten dat dat berichtje je 7 cent kost, en dat ergens op het forum te doen, zo krijgt T-mobile tenminste nog meer geld binnen dan wat ze al krijgen van de mensen die buiten hun beltegoed bellen omdat ze dat niet kunnen controleren.
Met de overgang van Orange naar T/Mobile al zoveel gezeur gehad, en nu dit. Ik denk dat ze mij weer kwijt gaan raken als klant...

Futury
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2009 20:35

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Futury »

Precies ik heb sinds augustus een 2-jarig abonnement afgesloten met de Iphone 3GS. De verkoper vertelde mij dat ik heel makkelijk via het nummer 1202 of via de website mijn huidige belstatus kon zien maar tot heden is dit niet het geval nu is het niet zo zeer de verkoper maar het bedrijf die de telecom aanbied; T-mobile het is onbegrijpelijk dat ik niet eens kan zien hoeveel minuten er nog over zijn en hoeveel sms berichten er nog over zijn // of verbel, verstuurd zijn.

Ik weet dus niet tot hoever mijn abonnement is en ik kan het een maand meenemen nu is er een nieuw bericht op de website dat dit op zijn vroegst oktober wordt, wat is dat nou weer...

Dit is niet normaal!
Ik walg nu al van dit bedrijf.

Kijk dat T-Mobile en zijn Web programmeurs nou zo slim zijn...(NIET DUS) ik begrijp dus dat de belstatus ervoor WEL Werkte. Zorg dan op zijn minst dat je het bestaande systeem online laat totdat je het nieuwe systeem klaar hebt. Dan is het logisch om bijvoorbeeld 2 werkdagen onderhoud te hebben van het plaatsen etc. maar zorg anders dat er een noodverziening is dat dit wel mogelijk blijft zodat je jou status wel kan zien.

Er zijn ook nog tal van andere site's en persoonlijke ervaringen die hetzelfde erover denken. dus TROS(gebruikers) het is niet alleen op het forum hier.

T-Mobile wilt hier iets mee. Facturen / Rekeningen liggen er ook geen maanden uit!..

Heeft iemand mij nog nodig voor referenties of een uitnodiging in de studio? Stuur gewoon even een Prive bericht.

dhuberts
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 aug 2009 22:14

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door dhuberts »

T-mobile zegt nu dat de belstatus tot oktober geheim wordt gehouden. Er zou een technischprobleem zijn waardoor de status niet actueel is. In de praktijk scheelt het slechts een paar uur. We zitten nu al een maand zonder belstatus en dat gaat nog een paar maanden duren. Ga je over de bundel heen dan betaal je € 0,25 en binnen de bundel slechts € 0,05. Het duidt erop dat hier een economisch belang speelt. Hoe kunnen we T-mobile dwingen om zo snel mogelijk de belstatus weer bekend te maken, ook al is die wellicht een paar uur of zelfs een paar dagen achter op de actualiteit?

henk51
Berichten: 1679
Lid geworden op: 07 jun 2005 17:59

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door henk51 »

Ik kreeg een brief dat mijn Orange abonnement al in september omgezet zou worden naar T-Mobile i.p.v. november,nou nee dus ik heb hem opgezegd en dat kon al per einde van deze maand. Ik heb bij een andere provider een abonnement afgesloten. Ik was vanaf Ben klant bij ze maar wat ze de laatste maanden flikken deed de deur dicht. Ik heb nog een abonnement bij T-Mobile loopt begin volgend jaar af gaat er ook definitief uit. Als het management zelf niet opstapt dan maar de bellers gaan ze vanzelf weg als de bonussen minder worden. Welk normaal bedrijf durft na zoveel miskleunen nog door te draaien. Abonnees die niet weten hoeveel belminuten ze nog over hebben of hoeveel ze aan het meer verbruiken zijn ( kassa voor T-Mobile).Dat geen enkele autoriteit durft in te grijpen in dit incompetent bedrijf.

gr Henk

Don Andretti
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2009 22:43

Re: T Mobile belstatus voor de zoveelste keer niet beschikbaar

Ongelezen bericht door Don Andretti »

Onderstaand bericht gekopieerd uit het forum en geplaatst door een tmobile medewerker;

Marco
vandaag, 21 augustus 2009 15:00



Sinds enige tijd is de Belstatus niet beschikbaar omdat we de actuele informatie niet weer kunnen geven. De gegevens die wij in onze interne systemen hebben zijn weliswaar correct, maar het is niet mogelijk om deze actueel weer te geven via de Belstatus. De gegevens die de Belstatus toont, lopen dus achter op de werkelijkheid. Dit zou kunnen leiden tot verwarring en daarom kiezen we ervoor om deze informatie niet te tonen. Ook via 1202 en onze klantenservice is het helaas niet mogelijk om gebruik te maken van deze extra dienst. We vinden dit erg vervelend en werken hard aan een technische oplossing. De verwachting is dat de Belstatus op zijn vroegst begin oktober weer beschikbaar is. Indien je de Belstatus weer kunt bekijken, of als de verwachte oplostijd wijzigt, kunnen we je hiervan op de hoogte stellen per sms. Sms dan ‘belstatus aan’ naar 4422 (eenmalig 7 cent). We informeren je daarna kosteloos wanneer er nieuws over de belstatus is.


Dit is toch echt om te huilen.
:oops: :oops: :oops:

Voordat Orange werd overgenomen door Tmobile kreeg je iedere maand een sms toegestuurd met je nieuwe telefoon rekening wat je moet betalen en wat je nieuwe bel tegoed is.Ik snap ook niet waarom dit bij Tmobile niet kan.

Radarredactie kunnen jullie dit onderwerp niet via TV bekendmaken en vragen aan Tmobile wat ze hier daadwerkelijk aan gaan doen zonder de mensen om de tuin te gaan leiden.

Alvast bedankt.

Gesloten