LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zeer slechte service T-Mobile

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
Don Andretti
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2009 22:43

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Don Andretti »

ik had een abo bij Orange, maar vanwege de overname van Tmobile heb ik sinds 28 apr. '09 mijn contract dus verlengt voor 2 jaar bij tmobile incl. een nieuwe telefoon. Qua bellen heb ik goed bereik maar qua internet is het zeer traag.Mijn Oma is nog veel sneller.
Ook ik heb sinds mei geen toegang meer op mijn belstatus. Het laatste wat ik nog weet is een smsje van Orange dat mijn nieuwe beltegoed nog €240 is.Helaas heb ik dat smsje niet meer en een copy van mijn laatste rekeningoverzicht van Orange heb ik ook niet wat ik beter wel had kunnen doen. Veel bellen doe ik niet, dus ik ben echt benieuwd wat er nog over is van mijn beltegoed.
Laatst gewijzigd door Don Andretti op 03 sep 2009 11:49, 1 keer totaal gewijzigd.

markbelmin
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 sep 2009 18:39

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door markbelmin »

Ik heb een contract afgesloten bij t-mobile voor 2 jaar met 400 min deze heb ik later geupgraded naar 1000 min om dat ik iedere keer over de 400 min heen kwam en dan meer als 300 euro p.m moest betalen. Door de crisis ben ik nu mijn baan kwijt en wil nu weer terug naar 400 min om dat ik die 1000 min niet meer kan betalen dat is meer dan 100 euro Maar ik kan niet meer omlaag volgens t-mobile alleen maar omhoog het laatste is dus geen optie omdat ik juist minder wil betalen en veel minder bel.

Heeft iemand een goed advies het liefst wil ik helemaal van het contract af of terug naar 400 min.

Ik vind dit echte oplichting!!! Alvast bedankt voor de adviezen Mark Kooij

antonh
Berichten: 976
Lid geworden op: 05 apr 2006 16:33

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door antonh »

Als je nog bel te goed hebt bij T-Mobil van € 400,--
Kun je dan je abonnement opzeggen vervroegd en de "straf boete" laten verrekenen met je bel tegoed?

Nickstyle
Berichten: 13
Lid geworden op: 26 aug 2008 23:24

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Nickstyle »

Ben al jaren klant bij T-mobile (heb zelfs nog een Ben simkaart).
Vroeg was de service echt top maar vanaf dit jaar roepen ze hoe goed hun service is, alleen vreemd genoeg merk ik nu ook dat de service erg slecht geworden is.

Heb vorige maand 2x een berichtje ontvangen van 4050 en vandaag weer. Hiervoor beide keren direct de klantenservice gebeld en hier echt uren mee gebeld (in totaal 5 medewerkers).

Voor de smsdiensten heb ik me aangemeld voor de blokkade bij smsdienstenfilter.nl (van oktober 2008) alleen toch deze berichtjes gekregen. T-mobile duidelijk proberen te maken dat ik alles wat binnen mijn macht geprobeerd heb dit te voorkomen. Paar keer erg bot antwoord gekregen dat ze hier geen boodschap aan hebben dat ik voor de kosten moet opdragen.
Ook meerdere malen onderbroken door de medewerkers (en als je hiervan iets zegt ontkennen ze dit en zeggen ik liet u netjes uitspreken en nu verwacht ik dat ik dit ook mag, dit terwijl ik nog aan het woord was)..

Baal er enorm van dat volgende week mijn contract verlenging ingaat van 1 jaar. Voor morgen staat bij t-mobile wel alvast de terugbel afspraak zodat ik mijn contract ga opzeggen voor september 2010.
Verwacht van een bedrijf namelijk wel dat ze netjes na mijn luisteren indien ze dit niet doen kan ik weinig anders dan alle banden hiermee te verbreken.
Ook zal ik van mijn ADSL provider overstappen deze is Online en een onderneming van T-mobile.

Don Andretti
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 aug 2009 22:43

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Don Andretti »

Ik overweeg mij om de automatische incasso bij Tmobile stop te zetten en een prepaid aan te schaffen zolang ik geen inzage op mijn belstatus heb.
Misschien weiger ik ook wel om de rekening te gaan betalen uit protest. Als zij niet aan hun contractuele afspraken houden dan kan ik dat ook wel doen.
weet iemand misschien ook wat de gevolgen hiervan kunnen zijn/worden als ik bovenstaand ook wil uitvoeren?

Pindakaaspotje
Berichten: 1672
Lid geworden op: 02 jan 2009 19:01

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Pindakaaspotje »

bkr-/preventel registratie, doen ze zonder pardon af ze gelijk hebben of niet. Pas dus op met het niet betalen van rekeningen. HEt probleem is dat ze te groot en te veel macht in handen hebben waardoor ze "criminele" praktijken kunnen blijven uitvoeren.

*.*
Berichten: 169
Lid geworden op: 11 sep 2007 14:18

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door *.* »

Ach, met de service valt het wel mee. Ik heb geen eens een aansluiting bij T-Mobile en kreeg in juni een acceptgiro. Inmiddels een paar x gebeld maar dat helpt niet. Elke maand krijg ik er weer eentje. Nu stuur ik ze maar terug. Ze bekijken het maar.

nafer
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 sep 2009 15:21

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door nafer »

Service!!! Dat kennen ze niet bij T-mobile.

vorig jaar heb ik een I phone aangeschaft. Nu belde deze telefoon uit zichzelf. Ook als er niks fysiek tegen het scherm aankwam. Nu dacht ik dat dit maar sporadisch gebeurde tot ik opeens hele hoge rekeningen kreeg. Ik werd door een telefoniste van T-mobile gewezen op het feit dat ik wel heel veel gesprekken van 1-2 seconden had. Maar ook zag ik dat ik een gesprek met mijn vrouw had van een uur. En dat doen we sinds het begin van onze verkering niet meer.

Ik ben vervolgens het hele traject ingegaan ( telefoon een paar keer aanbieden ter reparatie etc) en heb ze gebeld om aante geven dat ik welwillend ben om mijn gemiddelde kosten te betalen maar niet wilde opdraaien voor een defect toestel die bij hen had aangeschaft. Hier wilden ze niks van horen. ik heb hen toen ook vriendelijk verteld dat ik vanaf het begin dat ze in Nederland actief zijn al klant ben en nu ik een keer een probleem heb ik ook een bepaalde service verwachtte. Ik kreeg te horen dat de registraties die de sim maakte onfeilbaar waren. Het raarre was dat ik dit ook niet bestreed. Maar dat ik de gesprekken niet maakte!! uiteindelijk heb ik wel een ander toestel gekregen maar is er niks gedaan aan mijn rekening.

Ik heb me toen maar tot de geschillencommissie gericht. Die heeft hen toen aangeschreven. Maar daar hebben ze gewoon niet op gereageerd!!! wel waren ze zo brutaal om mij een schikkingsvoorstel te doen terwijl de geschillencommissie mijn zaak nu behartigd. Een voorstel die nergens op sloeg, waar ik ook niet op ben ingegaan.

Nu hebben ze me al een half jaar overgezet op bel tegoed wat mijn zakelijke reputatie niet echt veel goed doet.

Maar kennelijk hebben de grote bedrijven zoveel macht dat je niks kan doen.

Yamahafs1
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 mar 2011 19:52

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door Yamahafs1 »

Werd op een gegeven moment overdonderd door betaalde sms dienst.
Wist niet wat er aan de hand was maar heb het gelijk uit laten zetten.
Maar toch voor twee serie's sms bijna 50 euro in rekening brengen.
Klantenservice gebeld, maar die zegt heb je zelf om gevraagd.
Heb echter niets gevraagd of gedaan,maar kreeg de sms jes toch.
Na een zeer klantonvriendelijk gesprek kreeg ik een serie gratis sms jes van t mobile over wat ik van hun service vind.
ook de vraag of ik tevreden was ,nee dus.
Verder niks meer gehoord dan alleen maar acceptgiro's van t mobile.
Heb nu een andere aanbieder,hi kpn werkt goed.
Heb de sim van t mobile wegedaan,betaal die onfatsoenlijke lui niets meer.

jan sr
Berichten: 7
Lid geworden op: 23 feb 2011 10:45

Re: zeer slechte service T-Mobile

Ongelezen bericht door jan sr »

slecht verbinding, dommel slecht verbinding, maar OEPS.... telefoon winkel zoals one mobility, GSM den haag, altijd zeg iets mooie, in het werkelijkheid.... :twisted:

T.mobile medewerker(s) zelf vaak onvriendelijk, terwijl wij betaald

TELFORT moet uitkijken

Gesloten