LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo service schandalig

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
meerst

Ziggo service schandalig

Ongelezen bericht door meerst »

Een jaar lang Ziggo gehad. Heerlijke verbinding. Totdat de 'nieuwe' snelheden kwamen. Echt sindsdien een onstabiele verbinding. OOK via de telefoon helaas :-( (alles in 1)

Ik heb echt alle info van modemfouten etc gestuurd. Het enige dat Ziggo doet is reageren met haal de router er tussen uit en installeer een virusscanner blabla.

Mooie is, had eens gepost op een forum, met alle techniche mankementen, foutcodes in het modem etc. Kreeg ik een Webteam reactie. Netjes daar iets ingevuld, en wat krijg je retour?
Vanuit onze systemen heb ik de status van uw modem uitgelezen. Hieruit hebben wij geconcludeerd dat er geen signaalproblemen met uw modem te vinden zijn.

Om verder uit te kunnen sluiten waardoor het probleem kan worden veroorzaakt wil ik u vragen een aantal stappen te doorlopen.
Als u gebruik maakt van een router wil ik u vragen om de verbinding te testen door de modem direct, zonder andere apparaten, aan te sluiten op één computer.
Hebt u geen router of lost dit het probleem niet op dan kan het probleem worden veroorzaakt door spyware of een virus. U kunt er voor zorgen dat uw systeem met beveiligingssoftware wordt schoongemaakt. Enkele voorbeelden van beveiligingssoftware:
Het mooie is, daar doverse fora weet ik dat ik niet de enige ben. Er is gewoon 'iets' mis. En ja mijn modemwaardes zijn mooi, maar waarom is de modem dan vaak OFFLINE, en reset ie zichzelf?

Kortom, Ziggo krijgt een hele koude douche. Vooral daar bij de helpdesk, die mensen gewoon wegsturen met een onzin verhaal.

meerst

Re: Ziggo service schandalig

Ongelezen bericht door meerst »

vogels schreef:
Het enige dat Ziggo doet is reageren met haal de router er tussen uit en installeer een virusscanner blabla.
Zo'n blabla is dat niet! Als het modem zonder router geen problemen geeft, dan zit het probleem in de router! En daar heeft Ziggo niets mee te maken.
Zoals je kunt lezen had ik alle loge gepost/gestuurd met de foutcodes van het modem(dus steeds uit het niet resetten, geen signaal meer, offline coes etc)

En alsnog krijg je de standaard reply........Daar gaat het dus om. Dus ook al heb je in je mail verteld het ligt niet aan eigen pc, geen router etc. Ze lezen het gewoonweg NIET. Ze kijken ENKEL naar het sugnaal, en dat is het.

Dat is net zoals een dokter een thermosmeter geven.

Verhoging

NEE--->Niet ziek
JA-->wel ziek

Helaas werkt het zo niet. Je kan wel ziek zijn, zonder verhoging te hebben :-) Zo is het ook met signaalwaardes

Gesloten