Was even daarvoor in Apeldoorn in de Vodafone winkel geweest alwaar men mij vertelde dat de service via het kopen in de winkel veel beter zou zijn en dat men mij niet zou verder kunnen helpen als er problemen zouden zijn aan mijn aan te kopen mobiel.
Iets wat mij wat vreemd lijkt overigens want Vodafone is Vodafone toch?
Dit bleek echter in het geheel niet het geval te zijn. Er zijn nl allemaal eilandjes ontstaan binnen Vodafone verzekerde men mij. Hierdoor zijn er binnen de Vodafone ook prijsverschillen. Iets wat ik via het internet bestel is goedkoper maar daarmee tevens slechter verzekerde men mij. Nou dat heb ik inderdaad gemerkt zeg!!
Heb donderdagavond een bestelling gedaan van bovengenoemd artikel.
Men stuurde mij een mailbericht in het weekend dat genoemd artikel niet leverbaar was. Verder niet en geen uitleg hoelang e.e.a. zou kunnen gaan duren. Bij mijn bestelling via het internet echter heeft men verzuimd om dit te vermelden op de site. Misleidend dus voor asprirant kopers! Dit heeft men overigens momenteel nog steeds niet aangepast na het attenterende mailtje van mijn kant. Men blijft nog steeds de Vieuwty Black verkopen en verzuimd daarbij de vermelden dat deze momenteel niet leverbaar is. Of wellicht nooit meer te leveren zal gaan zijn..( moet men van de silver uitvoeringen af wellicht?
Ik heb hierop diverse mailtjes verzonden naar de klantendienst / consumersdienst zonder resultaat overigens.
Dinsdag heb ik wederom telefonisch contact gezocht en navraag gedaan hoe het ervoor stond met de bestelling en het leveren van de LG Vieuwty silver. Echter kon men mij vertellen dat ik beter zou kunnen kiezen voor een silver uitvoering want deze was nog wel leverbaar momenteel. Ondertussen had ik een mailbericht van de consumer ontvangen waarin men mij een voorstel deed die ik inmiddels zelf had kunnen bedenken D-!
Men heeft met mij afgesproken dat de mobiel per direct ( dinsdag dus _) verzonden zou gaan worden. Dit is door een medewerker ( naam is bij mij bekend ) toegezegd.
In afwachting op de deurbel die het beloofde toestel zou gaan bezorgen werd het op de klok alweer 16.45 uur. Ik dacht ik ga toch nog maar eens even contact opnemen met Vodafone.
Wat mijn waarheid al vermoedde: de telefoon werd wederom opgepakt door dezelfde medewerker ( naam bekend inmiddels ) en men kon mij vertellen na wederom het ordernummer voor de tiende x te hebben doorgegeven dat de mobiel in bestelling stond!! GRRR
Iets wat ik dus de dag daarvoor niet met hen telefonisch had afgesproken. Vodafone zou mij de silver uitvoering toe gaan sturen!!!
Niets is minder waar dus. Men heeft nu aan mij beloofd dit morgen alsnog te regelen.
Graag zou ik van u lezers willen vernemen of er meerdere klachten zijn betreffende deze provider en de leveringen van de online winkel en het vooruitzicht hebbende dat de service (inderdaad de Vodafone winkel had dus toch gelijk helaas ) bar en bar slecht is tov de service in de gewone winkel.
Ik zie uw reactie graag tegemoet.
Met vriendelijke groet uit het Apeldoornse....