jeroen8 schreef:En ook ik ben erin getrapt. Ik heb op gegeven moment zelfs aan contactsuggesties gevraagd om in ieder geval te reageren omdat ik de site niet vertrouw. Ook geen reactie (heb mss wel 30 verschillende suggesties gehad, geen 1 reactie!).
Ik kan hier zo pissig om worden! Het is ook nog eens een site die veel mensen met een partner bezoeken en daarover niet eerlijk zijn. Dit maakt het extra makkelijk natuurlijk om mensen op te lichten. Met een creditcard kan je alleen opzeggen door te faxen (wie gebruikt er nu nog een fax) en die heb ik niet tot mijn beschikking. Ik heb al een mailtje gestuurd naar [email protected] want die kwam ik in de FAQ tegen.
Creditcard is al geblokkeerd... Nu maar hopen dat er geen deurwaarders komen.
edit: telnr klantenservice en adressen e.d. zijn niet te vinden op de site! Dit maakt het allemaal nog verdachter...
De contact gegevens zijn weldegelijk te vinden op de site in het impressum onder aan de pagina. Dat lijkt me wel de meest logische plaats om te beginnen met zoeken niet????
Ik heb ze gewoon een mailtje gestuurd en daarna gebeld en mijn abonnement hebben ze meteen opgezegd. Daarna heb ik een mailtje ter bevestiging gekregen.
Website houder
Net Services S.à.r.l
1, Place du Marché
L-6755 Grevenmacher
Luxemburg
Phone: +352 (0) 2630 26 96
Fax: +352 (0) 2630 26 97