LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] DOLTJE gastouderbureau (voorheen KOAH)

Hier kan je jouw mening kwijt over zaken die niet voorkomen in de bovenstaande onderwerpen.
evox

Re: DOLTJE gastouderbureau (voorheen KOAH)

Ongelezen bericht door evox »

Wij hebben wel een jaaropgave van 2008 ontvangen, maar kunnen ze verder al een hele tijd niet bereiken. aangetekende brieven om op te zeggen komen retour.
Laatst gewijzigd door evox op 21 okt 2009 19:50, 1 keer totaal gewijzigd.

hdalessi

Ongelezen bericht door hdalessi »

Dat vraag ik me ook af... als je een aangetekende brief retour krijgt, en je het dus niet op kunt zeggen... hoe gaat dat dan?
Als ik niet officieel heb opgezegd heb ik dus geen poot om op te staan als ik dus niet meer betaal, en ik betalingsherrinneringen krijg...
Aan de andere kant, wat wilde hij gaan doen dan... zijn bedrijf bestaat niet meer :?: :!: :|

Trouwens ook vreemd, want urenregistratieformulieren kan-ie wel ontvangen, verwerken en factureren. :wink:

tanja100

Ongelezen bericht door tanja100 »

hallo ,

ik heb al eerder een bericht neer gezet bij die andere van doltje maar nu kreeg ik vandaag een brief binnen dat ze de uren van september niet gehad hebben en nog willen.
Wat moet ik hier nu mee?
Ik weet het echt niet meer.

Tanja

evox

Ongelezen bericht door evox »

Volgens mij geldt een ongeopende aangetekende brief welke retour is gekomen ook als bewijs, niet open maken dus :)

Wij betalen iig niets

chantalvdw1980

Ongelezen bericht door chantalvdw1980 »

:shock:
Laatst gewijzigd door chantalvdw1980 op 21 okt 2009 18:57, 1 keer totaal gewijzigd.

chantalvdw1980

:shock:
Laatst gewijzigd door chantalvdw1980 op 21 okt 2009 18:57, 2 keer totaal gewijzigd.

chantalvdw1980

:(
Laatst gewijzigd door chantalvdw1980 op 21 okt 2009 18:58, 1 keer totaal gewijzigd.

mamavaneenmeisje

Ongelezen bericht door mamavaneenmeisje »

Hoi allemaal,

Ook ik ben opgelicht door de heer M. (zal zijn naam maar niet voluit schrijven al weten we allemaal dat het om dezelfde man gaat, want achteraf bleek Doltje een 1 mans bedrijf)

Ik ben erachter gekomen dat Doltje niet meer bestaat omdat ik het urenoverzicht van september 2009 terug gestuurd kreeg omdat de postbus opgeheven was.
Ik heb daarom een mail gestuurd naar [email protected] en [email protected] maar geen reactie!
Daarom afgelopen vrijdag en maandag gebeld, maar ook niemand te pakken gekregen. Ik heb daarom maar eens gegoogled en kwam op deze site terecht.

Ik heb contact opgenomen met de gemeente Den haag en die mevrowu vertelde me dat Doltje per 10-09-2009 geschrapt is van de gastouderbureaulijst, wegens het niet naleven van de regels.
Die mevrouw vertelde me dat de gemeente Den Haag hierover contact heeft opgenomen met de belastingdienst.

Ik heb meteen contact openomen met de belastingdienst, die wisten nergenes nog niets vanaf. Die mevrouw die ik daar sprak zei dat ik zsm op zoek moet naar een nieuw gastouderbureau. Maar dat ze niets wist hoe het opgelost wordt over de maanden dat ik ingeschreven was bij Doltje (gezien ik geen jaaropgave zal krijgen van Doltje over 2009) Ze zei dat het waarschijnlijk tegen die tijd wel bekend zal zijn bij de belastingdienst maar mij zit het niet lekker! Want geen jaaropgave 2009 berekend gewoon terugbetalen aan de belastingdienst!

Vandaag kreeg ik doodleuk een brief dat ik de uren nog moest overleggen van september 2009. Ik heb wederom toch geprobeerd contact op te nemen, maar helaas geen gehoor.
Ik heb nog wel gegoogle, kwam op een 06 nummer uit, kreeg een meneer te pakken maar moet eerlijk zeggen dat ik bang was en heb gezegd dat ik verkeerd gedraaid had.)

Vrijdag een afsrpaak met Via viela, hopen dat dit een betrouwbaar bureau is.

Ik weet niet hoe ik het met Doltje op moet lossen. Ik denk dat ik een aangetekende brief stuur met een opzegging erin en dan zal ik deze wel retour krijgen. Maar die bewaar ik dan maar als bewijs.
Ik geloof niet dat er een deurwaarder aan de deur komt, dat zou denk ik niet mogelijk zijn omdat het bedrijf tenslotte niet meer bestaat.

Laten we wel elkaar zo veel mgoelijk op de hoogte houden !!!!

mamavaneenmeisje

ik vond dit nog wel op google toen ik zocht op xxx
xxxx

Dit adres zie ik nu ook op de lijst van de Kamer van koophandel.

Zijn er mensen die aangifte gedaan hebben tegen XXXX?

mamavaneenmeisje

Ik weet zeker dat het XXXX is want ik heb het op google gevonden en ook dit adres staat bij kvk genoteerd.

mamavaneenmeisje

xxxx

Deze heb ik gebeld, je hoeft de gegevens niet weg te halen want het gaat hier om DOLTJE!!! :twisted: :evil: :twisted: :evil:

Als je bovenstaand nummer belt krijg je het bandje van Doltje weer en uiteraard wordt er weer niet opgenomen!

ChielM

Ongelezen bericht door ChielM »

Ook bijzonder !:

Kreeg gisteren een brief binnen met het verzoek onze urenlijsten van aug en sept 2009 op te sturen. (Had ze eerder terug gekregen van de "opgeheven postbus")
Er staat nu een andere postbus onderaan de brief:

XXXX

Ga mijn urenlijsten wel op sturen denk ik. Kan altijd nog kijken wat er gebeurt.
Ondertussen nog niets vernomen van de belastingdienst (bellen terug binnen 3 werkdagen... natuurlijk) En mijn rechtsbijstandverzekering weet er eigenlijk ook niet zo goed wat er mee te doen.

Ga denk ik ook contact zoeken met de mensen die zich bezig hebben gehouden met het onderzoek in mei 2008

GGD Den Haag
Mw. C.E. Wouda
070 - 3537224

Gemeente
Mw. K. Westenbroek
070 - 3535595

Zie ook: http://74.125.77.132/search?q=cache:sE_ ... clnk&gl=nl

Houdt jullie op de hoogte.

hdalessi

Ongelezen bericht door hdalessi »

Woooow evox, wat een enorme lijst zeg!

Even een kleine quote uit dat rapport:

"Houder nodigt gastouders uit om cursussen te volgen om te voldoen aan de criteria voor gastouders. "
Jullie ooit iets van gehoord van Doltje?? Ik niet....
Zo heb ik ook nog nooit gehoord van een klachten procedure of wat dan ook, volgens mij heeftie zijn halve papierwerk bij elkaar verzonnen
:|

Ik ben wel blij dat meer mensen die zijn opgelicht door XXXX dit forum hebben kunnen vinden!

mamavaneenmeisje

Ik heb gisteren ook het verzoek gekregen voor mijn uren van september te overleggen, maar daar stond nog het oude postbus nummer op....heel vreemd

Ik ga wel een opzegbrief sturen!
Wat vermelden jullie als reden naar hem toe?????????????????????

helena8

Ongelezen bericht door helena8 »

Op de aanmaning die ik heb gehad staat ook nog steeds het oude postbusadres

Hopelijk hebben we niet met een of andere gek te maken want hij heeft ons adres :(

wjkoops

Ongelezen bericht door wjkoops »

beste mede gedupeerden, wat een verhalen allemaal, en dat aangericht door 1 persoon. wel jammer dat de belastingdienst er niets aan doet in mijn ogen. alles wat ik nu weet, weet ik door dit forum en door zelf te googlen. Heb de belastingtelefoon meerdere malen gebeld, met de vraag wat moet ik hieraan doen. echter een antwoord heb ik tot nu toe nog niet gekregen. wel lijkt het me persoonlijk verstandig om de toeslag die een ieder ontvangt (tijdelijk) stop te zetten, en om de XXXX, een opzegrief toe te sturen naar zijn nieuwe postbus nummer

XXXX

Verder hoop ik dat we alle informatie die iedereen heeft, op dit forum zal plaatsen.

mamavaneenmeisje

Hoi allemaal,

Vandaag een afspraak gehad met Via Viela, dat bedrijf is wel betrouwbaar, is het eerste gastouderbureau van Nederland, hun hebben de formule opgezet en hebben 75 vestigingen door heel NL.

Die meneer vertelde me dat ik het bedrag dat ik van de Belastingdienst ontvangen heb terug grotendeels moet betalen! Even schrikken!

Dhr. xxxx heeft ons destijds uitgelegd dat we van het geld dat we van de belastingdienst krijgen, gedeeltelijk moeten gebruiken om de factuur van Doltje te betalen, het moesten we dan apart zetten als salaris voor mijn moeder (gastouder) dan zou die in het nieuwe jaar een belastingaangifte doen en wat ze moest betalen moesten we dan van het gereserveerde potje halen. Wat overblijft is dan salaris.....maar zo werkt het dus helemaal niet!!!!!

Hoe hebben jullie het die maanden geregeld. Hij zei dat ik blij moest zijn dat ik het geld apart gezet hebt, je bent verder van huis als je het geld wel al overgemaakt hebt naar de gastouder en die het geld ook al opgemaakt heeft, want dan moet je gastouder ook nog eens terugbetalen aan de belastingdienst.

Via Viela vertelde me wel dat hij al bij meerdere gedupeerde Doltje klanten afspraken heeft staan en had al van een klant gehoord dat de belastingdienst al op de hoogte is.

Wat wel raar is, is dat de Belastingdienst als je je aanvraag in dient voor kinderopvangtoeslag, je geen melding geeft als je je inschrijft bij Doltje want het bedrijf blijkt al vanaf 2008 niet meer te bestaan....Dat MOET de belastingdienst toch ook weten???

mamavaneenmeisje

mijn verhaal hierboven is niet duidelijk dus daarom nog een keer:

Dhr. xxxx heeft ons destijds uitgelegd dat we van het geld dat we van de belastingdienst krijgen, gedeeltelijk moeten gebruiken om de factuur van Doltje te betalen, de rest moesten we dan apart zetten als salaris voor mijn moeder (gastouder) dan zij zou dan in het nieuwe jaar een belastingaangifte doen en wat ze moest betalen moest we dan van het gereserveerde potje halen. Wat overblijft is dan salaris.....maar zo werkt het dus helemaal niet!!!!!

Aniniem

Ongelezen bericht door Aniniem »

:arrow: Beste mensen,

Doltje staat voor kwaliteit en professionaliteit. Doltje is aangesloten bij de "GGD, MoGroep, Boink en Gastouderacademie". Dit is een garantie voor kwaliteit en betrouwbaarheid.

Groetjes,
Aniniem

Dirkvv

Ongelezen bericht door Dirkvv »

meneer/mevrouw Aniniem.Als Doltje zo betrouwbaar is, waarom wordt de telefoon dan niet opgenomen, waarom worden mails niet beantwoord, waarom komt de post retour, waarom hebben al deze mensen dezelde klachten????????

Gesloten