LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Telfort & Nummerbehoud, inmiddels meer dan 2 maanden bezig

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
skippy2009
Berichten: 62
Lid geworden op: 28 okt 2009 17:22

Re: Telfort & Nummerbehoud, inmiddels meer dan 2 maanden bezig

Ongelezen bericht door skippy2009 »

Ik heb ook een nummerbehoud van t-mobile naar telfort aangevraagd op 10 augustus 2009 en ze hadden ten eerste al een fout gemaakt om dhr i.p.v mevrouw in te voeren in het systeem en het zou ingaan per 1 september en vroeg hoe en wat nee hoefde niks te regelen kwam allemaal in orde vele mails en telefoontjes verder ben ik nu eindelijk als mevrouw in het systeem sinds gisteren . Ik heb nu mijn buik vol van Telfort.
Boze telfort klant

Utaddict
Berichten: 84
Lid geworden op: 01 sep 2009 11:52

Re: Telfort & Nummerbehoud, inmiddels meer dan 2 maanden bezig

Ongelezen bericht door Utaddict »

skippy2009 schreef:Ik heb ook een nummerbehoud van t-mobile naar telfort aangevraagd op 10 augustus 2009 en ze hadden ten eerste al een fout gemaakt om dhr i.p.v mevrouw in te voeren in het systeem en het zou ingaan per 1 september en vroeg hoe en wat nee hoefde niks te regelen kwam allemaal in orde vele mails en telefoontjes verder ben ik nu eindelijk als mevrouw in het systeem sinds gisteren . Ik heb nu mijn buik vol van Telfort.
Boze telfort klant
U heeft dit inmiddels al in meerdere topics geplaatst. Wordt er niet echt overzichtelijker op hé?

Gesloten