LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] post oude bewoners

Goede of slechte ervaringen met huren? Geef hier jouw mening.
Michael Kay
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 mar 2009 07:37

Re: post oude bewoners

Ongelezen bericht door Michael Kay »

Schreef al eerder over dit onderwerp in dit forum. Ben nu twee jaar verder en ik ontvangt nooit meer post voor de oude bewoners. Het heeft me een klein beetje tijd en soms een postzegel gekost om alles op te zeggen. Ik maakte er een sport van. Kreeg soms leuke reacties van bedrijven. Retour afzender helpt vaak niet merkte ik. Bellen, mailen en (twee maal) een brief wel in mijn geval. Ik vind het erg prettig nooit meer post te ontvangen voor die mensen die ik niet ken en nooit meer voor niets naar de brievenbus te lopen. Ik neem het de vorige bewoners niet kwalijk, de belangrijkste dingen hadden ze wel opgezegd. Een mens staat op veel mailinglists. Of retour afzender helpt betwijfel ik. TNT moet het dan kosteloos iets terug brengen en verliest ook nog eens werk daarna! Succes iedereen!

Michael Kay (Leidschendam)

stapas
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 aug 2009 22:30

Re: post oude bewoners

Ongelezen bericht door stapas »

Ik ontvang al een jaar lang facturen van vodafone voor de vorige bewoners. Ik heb hun klantendienst al tig keer gemaild, intussen met hoofdletters. Altijd grote beloften, maar de facturen blijven komen. Het enige wat vodafone met doen is die personen opbellen, en het nieuwe adres vragen, en dit aanpassen (duh, het is een telefoonbedrijf, als er post retour wordt gestuurd - wat ik in het begin deed, dan bel je ze toch gewoon op?? Niet dus). Intussen heb ik het nieuwe adres van de vorige bewoners, maar ik vertik het nu door te geven aan vodafone, ik heb 8 brieven retour gestuurd, waarvan zelfs een aantal met het juiste adres, en 5 emails naar de klantendienst gestuurd. Als er nog zo'n factuur toekomt, dan gaat er echt een scheldmail naar vodafone. Ja, ik kan die brieven weggooien, maar ik wil gewoon van die spam in mijn brievenbus af

(vodafone, u kan me een PM sturen om dit op te lossen)

Sjors_B
Berichten: 658
Lid geworden op: 22 jun 2005 20:45

Re: post oude bewoners

Ongelezen bericht door Sjors_B »

Ik woon nu 2 jaar in mijn huis hier, na een paar weken rekeningen, aanmaningen ,incasso buro briefjes.

Ik kreeg op een gegeven moment meer post van de oude bewoners als van mijzelf. Na een bezoekje van een deurwaarder maar eens bij de gemeente aangeklopt. Bleek dat de oude bewoners niet uitgeschreven waren.
Aangezien ik de eigenaar ben wil ook de hoofdbewoner zijn, toen wij ons in de gemeente aanmelden op dit adres was er niets aan de hand. ( ging via de gemeentelijke website).
Na een hoop gezeur eindelijk voor elkaar gekregen dat de oude bewoners als ongewenst genoteerd staan. Ze blijven dus op je adres staan met een aantekening.

De maanden daarna bleef het maar doorgaan kilo's post terug gegooid in de tnt bus. Ook abbonementen voor telefoons begrafenis verzekeringen het ging maar door.
Na een jaar terug sturen werdt het stevig minder, nu komt er nog af en toe wat vreemds door de bus.
Soms stuur ik een mailtje als de gegevens op de envelop staan.

marietje1
Berichten: 90
Lid geworden op: 18 jul 2007 16:32

Re: post oude bewoners

Ongelezen bericht door marietje1 »

Ik woon al bijna 10 jaar op dit adres, ik krijg nog steeds post op naam van de vorige bewoner.
Dat gaat om een of ander muziekinstrumententijdschrift, van die gare reizen en met kerst altijd van een chinees, en al deze post gaat ongeopend zo de vuilniscontainer in.
Ik kan me er wel boos over gaan maken, maar soms lijken bedrijven een plaat voor hun kop te hebben, gebeld, gemaild, retour afzender niks werkt.

Ach de papiercontainer wordt zo wekelijks bezocht en dit kan dan wel mee.

KimenWilco
Berichten: 5
Lid geworden op: 25 jan 2010 23:51

Re: post oude bewoners

Ongelezen bericht door KimenWilco »

[commerciële link verwijderd door de Moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 06 feb 2012 00:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

ocean_soul
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2010 03:04

Re: post oude bewoners

Ongelezen bericht door ocean_soul »

wij wonen nu 7 jaar in dit huis, en nog steeds krijgen we regelmatig post van de vorige bewoners. Met de noorderzon zijn ze vertrokken, dus zeker in het begin een heleboel problemen gehad met deurwaarders en rekeningen enzo. Maar nu zijn het nog alleen maar wat magazines en reclame op hun naam. Maar het blijft vervelend. :evil:

Erwin uit Oosterhout
Berichten: 396
Lid geworden op: 21 feb 2007 19:54

Re: post oude bewoners

Ongelezen bericht door Erwin uit Oosterhout »

Wij hebben de post van de vorige bewoners zo'n 3 maanden zelf gebracht (we wisten waar ze woonden). Na die 3 maanden kregen we nog een hoop post van de vorige bewoners en nu na 5 jaar soms nog steeds.

Als het er leuk uitziet gebruiken we hetzelf en anders gaat het linea recta in de oud papier bak. Het is niet mijn probleem en als ik jou was zou ik er ook niet jouw probleem van maken. Laat ze zelf de zaakjes maar opknappen.

Gesloten