LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Alle machtigingen DSB weer intrekken

Goede of slechte ervaring met banken? Ergens in belegd en twijfels?
Ventileer hier jouw mening.
seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste boze - gelukkig niet mijn - buur
Met zo'n niet doordachte posting in deze draad tracht je kennelijk het venijn uit deze posting te halen. Wanneer je het niet snapt dan beter niet posten.
Volgens mij snap ik het beter dan jij .. :mrgreen:
Gezinnen die hun budget baseren op het rood staan en daarmee bijv op vakantie gaan (Kerstvakantie?) Die ne een auto wilden kopen etc.
Heeft niets met sparen te maken of die beslissing genomen moet worden. Als je een nieuw huis hebt wil je het ook inrichten en een autotje kopen en op vakantie gaan.
Allemaal makkelijk uit te middelen met een aflossing van 300-400 per maand. Je loopt wat in, je loopt wat achter. Je wordt ouder en je gaat meer verdienen en uiteindelijk staat de lening op NUL.
Gezinnen moeten kunnen opbouwen, vaak hoort daar helaas in het begin een schuld bij.
Dit is namelijk waar je de mist in gaat.
Een schuld hoort daar niet bij.

Dus even geen autootje, geen vakantie, en een goedkopere inrichting. Pas als je meer gaat verdienen kun je deze luxe veroorloven
Ik heb er ook last van maat gelukkig, vanwege mijn inkomen en omdat ik altijd al aan spreiding deed, heb ik nog heel veel mogelijkheden tot kreediet,
Dit is de autosnelweg naar schuldsanering, dus probeer iets van mijn posting te begrijpen in plaats van ondoordacht te reageren

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door Mk »

Even los van de stupiditeit om geld te lenen omdat je toch op vakantie wil heeft de eerste poster wel gelijk; het is vreemd dat je een registratie van 15.000 hebt als de curator (in feite dus de huidige 'eigenaar' van de DSB) het krediet beperkt heeft tot 3.000 euro. Dat zou gewoon terugmoeten naar die 3.000. Qua aflossing kan ik me wel indenken dat het oorspronkelijke aflossingsschema gehanteerd wordt.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Beste MK,

Dat ben ik met je eens. Gelukkig ben je met euro 300 per maand wel snel van het krediet af.

Mk
Berichten: 993
Lid geworden op: 01 aug 2005 19:51

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door Mk »

Is het alweer mogelijk om af te lossen dan :lol:

Bozebuur
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 nov 2009 19:04

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door Bozebuur »

DSB verstrekt geen dagafschriften meer. Dus niemand weet zijn stand.

DSB heeft wel het lef om met dreigbrieven, als geen machtiging wordt verstrekt, dat je het ergste kan overkomen, zoals vreselijke aantekeningen bij BKR.

In ieder geval passen de curatoren, één daarvan is ongeschoren, kan kennelijk geen kapper betalen en kwam met rode borrel(noot)ogen op de TV , de kredieten die op nul staan of veel lager dan de maximale toegestane stand niet aan bij de BKR, zodat die mensen ergens anders weer een krediet kunnen aanvragen bij een andere bank. Dus ze dreigen wel het ergste omgekeerd zijn ze laks door, hun ongeschoren hoofd spreekt boekdelen om de BKR ook even in te lichten dat er geen schulden meer bestaan.

Het is nu 5 weken verder. Dat ongeschoren hoofd heeft het niet onder controle. Die Ex bankier van ABN denkt dat hij nog lekker niets kan doen net als destijds bij ABN . Die heeft niet voor niets de zak gekregen.

Dus trek je machtiging dat oud DSB kasn incasseren direct in. Betaal in porties/kleine bedragen. Stuur alle post terug met de tekst ongewenste reclame.

Betaal je termijnen in kleine bedragen.
Maak het lastig leesbaar. Plaatst tussen je contractnummer tekens als:

% ^^ * ( # etc

Deze curatoren waren te veel gespind bij het feit dat hun kantoor Houthoff Buruma een vette opdracht kon binnenslepen. Heel DSB hoefde niet failliet. Al die arme spaarders, vooral die met meer dan een ton of met een achtergesteld deposito. Of al die mensen met leningen die peperdure polissen hebben afgsloten.

DSB had toch de oplossing. Er waren toch handen geschud|?

Laat iemand opstaand die het gedrag van Schimmelpennink en Kuiper aan de kaak stelt. Houthoff Buruma heeft erg veel baat bij deze opdracht. Misschien stond dit advocatenkantoor wel te wankelen en was een faillissement van dat kantoor nabij.......

Bozebuur
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 nov 2009 19:04

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door Bozebuur »

Zou dit een reden zijn waarom DSB geen enkele kans gegund was?
Houthoff vecht voor eigen bestaan? 10 tallen miljoenen voor Houthoff!!

Consumentt
Berichten: 758
Lid geworden op: 20 nov 2005 19:27

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door Consumentt »

Bozebuur ziet spoken?

Bozebuur
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 nov 2009 19:04

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door Bozebuur »

Bozebuur schreef:Zou dit een reden zijn waarom DSB geen enkele kans gegund was?
Houthoff vecht voor eigen bestaan? 10 tallen miljoenen voor Houthoff!!
Ik zou zeggen:
LEES OVER 3 MAANDEN DE KRANTEN MAAR. ALLE GROTE ADVOCAATKANTOREN HEBBEN HET ZEER MOEILIJK.

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door Guardian72 »

en waarom een variatie op hetzelfde thema als 3 topics plaatsen - en deze zelfs dubbel?

Ga dan naar de rechtshulp als je opgelicht bent.

Alleen boos hier uiten werkt niet - en zoals gezegd - met een faillisement gelden andere regels.

Bozebuur
Berichten: 36
Lid geworden op: 02 nov 2009 19:04

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door Bozebuur »

Guardian72 schreef:en waarom een variatie op hetzelfde thema als 3 topics plaatsen - en deze zelfs dubbel?

Ga dan naar de rechtshulp als je opgelicht bent.

Alleen boos hier uiten werkt niet - en zoals gezegd - met een faillisement gelden andere regels.
Ik ben niet opgelicht door DSB, integendeel zelfs.
Maar ik word wel op en zeer onnette manier door die Houthoff Burama via haar curatoren benaderd. Dat had heel anders gekund.

Houthoff is dolgelukkig dat ze dit DSB account gegund is, maken extra uren om maar te verdienen om veel arme nu ex DSB klanten het leven zuur te maken.
En ter info, ik ben geen zielige DSB klant, maar wordt door het optreden van die Houthoff Buruma curatoren(erg) beperkt met mijn financieringsmogelijkheden. ad 100.000 mogelijkheid en nu maar 80.000 waarvan 3000 opgenomen ivm een grafzerk. Vooral ook omdat mijn registratie, dit geldt voor tienduizenden bij BKR niet aangepast wordt omdat Schimmelpenninck liever een borrel drinkt dan zaken te regelen. Kuiper doet helemaal niets want een bankier bij ABN-Amro deed nooit wat. (en dat weet ik uit eigen ervaring)

[Aangepast door Moderator (laster, persoonlijke aanvallen)]

diederikscheringa
Berichten: 156
Lid geworden op: 22 okt 2009 11:50

Re: Alle machtigingen DSB weer intrekken

Ongelezen bericht door diederikscheringa »

Ik zeg: Lang leve Houthoff Buruma en haar curatoren.

Ik zie een duidelijk conspiracy-theory ontstaan. Iedereen is tegen boze buur.

Want zij zijn groot en ik is klein en dat is niet eerlijk! :lol:

Gesloten