LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Waarom kost een upgrade van windows 7 bij acer zoveel?

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
LeoZ

Re: Waarom kost een upgrade van windows 7 bij acer zoveel?

Ongelezen bericht door LeoZ »

1.:: Het niveau van enkelen hier is ver beneden normen en waarden, men beledigt elkaar alsof het niets is... i.p.v. opbouwende kritiek.

2.:: Dit forum is bedoelt om misstanden van winkels, bedrijven en fabrikanten aan de kaak te stellen... niet elkaar "af te branden"!

3.:: "Het duurt niet lang meer voordat Microsoft afgedankt wordt".... dat ga ik én poisonic niet meer meemaken.

Zelf draai ik bijna 2 jaar met Vista en heb er nog geen enkel probleem mee gehad, is nog nooit vastgelopen, geen "blue screens", kortom: het draait als een zonnetje (met een laptop:intel core duo, 4 GB geheugen, Geforce 8600GS met 512 MB)

Het enige probleempje wat ik had was een HP printer die niet onder Vista werkte, HP vertelde me... "tja.. de printer is meer dan 7 jaar oud... daar maken we geen Vista drivers meer voor... u kunt beter een nieuwe HP printer kopen!" ... heb ik gedaan... echter:: een Canon printer! Bedankt HP..... voor het advies... :mrgreen:

Tenslotte... de beste PC is... geen PC ! (voor een aantal "no-no's" een PC met één toets... de Escape!)

adrie1961

Ongelezen bericht door adrie1961 »

Ga deze discussie stoppen. Het lijkt er wel op of dat ik schuldig ben dat ik een acer heb gekocht.

terwijl de discussie ten eerste ging over het hoge bedrag wat met de upgrade gemoeid was.

Ik groet iedereen die een (on)zinnige bijdrage aan deze discussie hebben geleverd

quantas01

Ongelezen bericht door quantas01 »

Je moet blij zijn dat je voor een gering bedrag mag upgraden.

Acer kan ook zeggen koop maar een nieuwe licentie.

TheLD

Ongelezen bericht door TheLD »

Waarom kost een upgrade van windows 7 bij acer zoveel?
Omdat de rest duurder is :D :D

http://www.pc-active.nl/special-windows ... ratis.html

poisonic

Ongelezen bericht door poisonic »

TheLD schreef:
Waarom kost een upgrade van windows 7 bij acer zoveel?
Omdat de rest duurder is :D :D

http://www.pc-active.nl/special-windows ... ratis.html
dit is een mooie uitleg top :lol:

Requiem1991

Ongelezen bericht door Requiem1991 »

Wees blij dat Acer de service bied voor een goedkoper alternatief....

adrie1961

Ongelezen bericht door adrie1961 »

Bij kassa vind dit onderwerp meer gehoor. En dat ik blij moet zijn dat ik voor zo weinig geld een upgrade moet kopen omdat het ineens niet gratis (zoek dit woord maar eens op in de dikke vandale) is. Is complete onzin.

:twisted:

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een laptop met Win 7 is nauwelijks duurder en ik had de tijd om te wachten....
Verder zie ik geen Vista machine zitten en dan extra werk en wachten voor die binnen is, laat de winkels die CD er zelf maar opzetten of wacht tot deze niet zo geliefde Vista nog goedkoper is.....
Win 7 regelmatig uitverkocht en die Vista is volop leverbaar.....

D2Freak30

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

adrie1961 schreef:Bij kassa vind dit onderwerp meer gehoor. En dat ik blij moet zijn dat ik voor zo weinig geld een upgrade moet kopen omdat het ineens niet gratis (zoek dit woord maar eens op in de dikke vandale) is. Is complete onzin.

:twisted:
Zoals al eerder gezegd adrie, je kunt nergens aantonen dat je het gratis zou krijgen. Er staat alleen zoals je in je eerste post aangeeft:
adrie1961 schreef:can get an upgrade to Windows® 7
Maar ik zie niet staan FREE upgrade. Zoals al vermeld in mijn eerste post in dit topic:
1 Terms and conditions vary. Additional ordering, shipping, handling or other fees may apply based on the local region/country.
staat dit op de acersite vermeld. Oftewel er kunnen een aantal kosten in rekening worden gebracht voor het versturen, administratie e.d.

Dat jij dat bedrag hoog vind, dat kan, maar er staat nergens dat je verplicht bent deze upgrade aan te schaffen. Nogmaals, als er expliciet FREE upgrade had gestaan, dan had je recht van spreken (en daar zijn al een aantal topics over geweest van verschillende leveranciers).

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Niet Acer, Packard Bell of E machines, (zelfde eigenaar) maar de winkel beloofde gratis update en die waren misleidend....

Het is zelfs voor Vista Basic en zo belooft die niet eens geupdate kunnen worden.... en je een dure volledige versie voor moest kopen, indien de PC geschikt was voor Win7.

Er zijn winkels die het voor de klant bestellen dus Credit card is dan niet meer nodig en voor €14,90 afhalen na enkele weken na E mail dat je kunt afhalen vind ik wel nettere service....
Ze doen dat voor alle reeds verkochte en nog te verkopen en sommige leveren ze gelijk met deze CD erbij!
Dus zo kan het ook...

D2Freak30

Ongelezen bericht door D2Freak30 »

stofzuigertje schreef:Niet Acer, Packard Bell of E machines, (zelfde eigenaar) maar de winkel beloofde gratis update en die waren misleidend....
Als je goed de openingspost had doorgelezen zie je dat TS zelf aangeeft dat de tekst op de website van Acer stond. Dus hoe je bij winkel komt?

flepp

Ongelezen bericht door flepp »

Als je zelf de W7 upgrade moet installeren bij de gratis voucher is deze echt niet gratis. :shock:
Kosten upgrade kit + installeren zal dan ongv. €100 zijn, klant is verkeerd voorgelicht.
Heb zelf de kit ook voor 14,95 ontvangen, afgelopen week famillie lid voor mij de installatie gedaan.
Het is voor de leek toch niet zo eenvoudig om het zelf uit tevoeren, maar bij werkt het nu.

Gesloten