LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Acer reparatie

Heb je ervaring met computers of met aanbieders van computers? Geef hier jouw mening.
alfatrion

Re: Acer reparatie

Ongelezen bericht door alfatrion »

WillemV schreef:
November schreef:terwijl ik die problemen al een tijd had (paar maanden)
Inderdaad. Ik denk dat je hiermee een probleem hebt, afgezien van de fabrieksgarantie. BW 7:23 zegt:
Dat is alleen een probleem op het moment dat de winkelier kan bewijzen dat het probleem al eerder had, mits de koper maar de stellingen van de verkoper betwist.

Overgens lees je het artikel niet helemaal goed. De eerste zin geeft de koper een onderzoeksplicht (na de koop), maar is irrelevant omdat deze vervangen wordt door de derde zin.

WillemV

Ongelezen bericht door WillemV »

alfatrion schreef:
WillemV schreef:
November schreef:terwijl ik die problemen al een tijd had (paar maanden)
Inderdaad. Ik denk dat je hiermee een probleem hebt, afgezien van de fabrieksgarantie. BW 7:23 zegt:
Dat is alleen een probleem op het moment dat de winkelier kan bewijzen dat het probleem al eerder had, mits de koper maar de stellingen van de verkoper betwist.
Je kan er inderdaad over jokken.

dolfijn27

Ongelezen bericht door dolfijn27 »

Sorry maar dit adres klopt niet meer
Kreeg het weer terug dus.

Het adres heb ik voor je opgezocht:
Packard Bell Nederland BV
t.a.v. Algemeen directeur de heer Hans Schinkel
Nieuwe weg 279
6603 BN Wijchen

Klopt dus niet meer

Gr Henny.

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

Ga opzoek nog een keer voor je. Had het van internet afgehaald. Kom er op terug. Excuus hiervoor, extra werk voor je dus.

dolfijn27

Ongelezen bericht door dolfijn27 »

geeft niet hoor was goed bedoeld.

Gr Henny.

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

heb je een p.b. gestuurd

Fjesta

Ongelezen bericht door Fjesta »

Wij hebben een beamer van acer, 5 jaar oud en weinig draai uren gehad.
Nu is het colorwheel stuk gegaan.
We hadden het onderdeel eerst besteld met een levertijd van 3 weken, toen kwam het bericht na 5 weken dat het nog 4 weken zou duren voor we het thuis gestuurd kregen.
Na dik 3 maand........... levertijd onbekend !!!
We hebben heel veel telefoontjes gepleegd naar Acer, en je word ontzettend vaak doorverbonden omdat niemand daar ergens verstand van heeft :evil:
Om een lang verhaal kort te maken, eindelijk de "juiste" persoon aan de lijn. Hij kon niet vinden dat ze dat onderdeel hadden, maar we konden beamer opsturen op EIGEN kosten en 47 euro betalen voor onderzoek naar het probleem DIE AL BEKEND WAS en dan nog event. reparatie en onderdeel kosten.......... en als het onderdeel er niet meer was waren we wel mooi 2x verzend kosten en 47 euro onnodige onderzoeks kosten kwijt !!! :(

Wat ik wil zeggen:"Verwacht van Acer geen service" volgens mij is hun moto stuk is stuk ! :x

Gesloten