LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Spam bij hotmail

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
Quintus Sertorius

Re: Spam bij hotmail

Ongelezen bericht door Quintus Sertorius »

Firefox icm NoScript werkt prima tegen dit soort onzin ads.

Henri42

Ongelezen bericht door Henri42 »

Nogmaals reclame is geen Spam,het wordt bewust door Hotmail geplaatst tegen betaling, vandaar dat het Hotmail account gratis is.

De Norton virus scanner vlug lozen, Norton lijkt op een politieagentje, het os overigens een heel probleem om Norton als totaliteit verwijderd te krijgen:)

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

Mijn probleem was eigenlijk nog niet eens de reclame op zich, want ik heb al veel langer hotmail, en zolang als ik het heb is er reclame. Dat hotmail, en vele andere 'gratis' sites hun geld ergens vandaan moeten halen snap ik ook wel.

Zie het wel, maar lees het nooit.

Waar het mij om ging was dat er iets nieuws bij gekomen is: je opent een post van vrienden of wie of wat dan ook, en óver de post heen verschijnt er een reclame zodat je je post niet kunt lezen, en die reclame kun je ook niet wegklikken. Je wordt dan gedwongen om naar die reclame te kijken, tot hij uit zichzelf weer verdwijnt.

Daarom zei ik in een andere post ook: mag het ook een onsje minder met al die reclame. Het was een diepe zucht, niks meer, niks minder. En aangezien er verschillende manieren blijken te zijn om die reclame te omzeilen ben ik niet de enige zeurpiet...

jeanne-veghel

Ongelezen bericht door jeanne-veghel »

witte angora schreef: Het was een diepe zucht, niks meer, niks minder. En aangezien er verschillende manieren blijken te zijn om die reclame te omzeilen ben ik niet de enige zeurpiet...
Het heeft niets met zeuren te maken Ook ik had dat probleem en ik verwachtte een normaal antwoord te krijgen en hebben we gelukkig inmiddels wel gehad. :D
Laat mensen die zich ergeren aan een vraag, die volgens hen op "zeuren" neerkomt, aub niet reageren op die vraag of zucht van iemand.
Dan kunnen ze zich bezig houden met de dingen die ze wel de moeite waard vinden. Spaart ze ook een hoop energie. :D

Gesloten