LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Aanmelden bij Leaseleed voor 15 november.

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Pieter
Contacteer:

Re: Aanmelden bij Leaseleed voor 15 november.

Ongelezen bericht door Pieter »

Bah

Nu heb je me aan het huilen gemaakt 8)

Ik wens je sterkte met jouw aandelenlease probleem en hoop voor je dat er gauw een oplossing komt.

Mvg Pieter

Hans Ganders

Ongelezen bericht door Hans Ganders »

Mijn probleem is al lang opgelost. Ik had winst destijds maar blijf jullie kritisch volgen en ben daarom aspirantlid. Betalen doe ik niet maar ben constant incognito aanwezig.

Jullie moeten eens openheid geven en aftreden. Een koekje bakken is wat anders dan een bestuursfunktie.

Hou de eer aan jezelf en doe net als Lourens.

Hans

Pieter
Contacteer:

Beste Hans,

Ik ben blij te horen dat jouw aandelenlease probleem is opgelost. En zo te horen heb je nooit een aandelenlease probleem gehad.

Als aspirant lid heb je de mogelijkheid gehad om op de leden vergadering te komen. Daar wordt/werd openheid van zaken geven en kan/kon men vragen stellen.

Mvg Pieter

Hans Ganders

Pieter,

Ik ben daar dus niet meer geweest, omdat jullie ideaal net zoals van Leaseleed achterhaald is.

Pay-back ging op zijn bek en Leaseleed moet binnen 4-dagen 50 betalende leden hebben . Dat wordt dus niet waargemaakt. Verder commentaar lijkt me overbodig.

Ik waarschuw mensen tegen praktijken om zich bij jullie en anderen aan te sluiten.

De enige die goed advies gaf was Sara. Zonder een advocaat red je het niet. Er staat inmiddels zoveel info op dit forum dat organisaties als Pb en Ll overbodig zijn.

Dat is mijn aversie tegen jullie.

Pieter
Contacteer:

Beste Hans,

Het is je goed recht om te denken zoals jij denkt.
Het is alleen jammer dat je zelf niet gedupeerd bent en toch alles aangrijpt om tegen alles en iedereen aan te schoppen die wel gedupeerd zijn.

Mvg Pieter

Hans Ganders

Nee Pieter je moet de realiteit onder ogen zien. Het is een andere fase de rechtszaken zijn begonnen. Er is geen plaats meer voor jullie het is over en uit. Wij hebben veel bereikt en goed werk gedaan meer is er niet.

Hans

Pieter
Contacteer:

Deze posting is voor Marijn. Het is zijn topic en het gaat om deze zaak en niet om mijn discussie met Hans.

Aanmelden voor stichting leaseleed inzake
Overwaarde effect en andere effecten depot constructies zie; www.leaseleed.nl

Mvg Pieter

Oom Dagobert

Ongelezen bericht door Oom Dagobert »

Heb de opmerkingen van HG vluchtig doorgelezen.
Daaruit blijkt dat hij de stichting Leaseleed vergelijkt met een stichting
die niet meer dan slechts vage plannen heeft om voor de gedupeerden op te komen.
Als hij echter naar de bijeenkomst van Leaseleed was geweest had hij persoonlijk met de 2 aanwezige advocaten van het gerenommeerde advocatenkantoor kunnen discussieren en was zijn commentaar nu heel anders geweest.
Zij hebben o.a. duidelijk gesteld dat wij in de eindfase per persoon waarschijnlijk nog wel een eigen advocaat moeten nemen maar dat zij ons in het voortraject zo ver mogelijk op weg helpen.
Omdat het voortraject het meeste tijd kost is dit het meest kostbare en
daarom blijft Leaseleed mat het advocatenkantoor voor de betreffenden als groep die samen het geld ophoest een goede keuze.

Marijn

Ongelezen bericht door Marijn »

Beste mensen,

De 300 aanmeldingen zijn binnen.

zie hier het laatste nieuws van Leaseleed!!

--------

Geachte Marijn,

Rechtszaak
Het Bestuur van Stichting Leaseleed is verheugd met het feit u te kunnen mededelen dat de Class Action definitief van start gaat.
In 1e instantie zal er nog worden getracht om met een minnelijke schikking te komen met Dexia. Dit is namelijk wettelijk verplicht.
De stichting wenst te benadrukken dat de Class Action UITSLUITEND van start gaat voor diegene die een opdrachtbrief hebben ingestuurd en de bijdragen heeft betaald.
Voor diegenen die zich onlangs hebben aangemeld geldt dat zij wachten kunnen op de resultaten van het haalbaarheidsonderzoek. De stichting zal echter wel deze groep voorlopig registreren als deelnemer aan de gerechtelijke procedure.

Uitspraak van rechtbank te Amsterdam.
Zoals u ongetwijfeld heeft vernomen, is Dexia en haar tussenpersoon (overigens geen Spaar Select) veroordeeld tot een vergoeding van de beursverliezen aan een leasebelegger.
De rechtbank is van mening dat de Dexia de belegger onvoldoende heeft ingelicht over de risico’s van aandelenlease. Er is volgens de rechtbank een "wanprestatie" geleverd.
Maar ook het feit dat Dexia WEL gebonden is aan de zorgplicht is een uitermate belangrijke uitspraak van de rechtbank. Zo dient de bank onder meer extra aandacht te geven aan onervaren beleggers.
Stichting Leaseleed vindt het dan ook zonder meer een opsteker voor alle aangesloten gezinnen.
Dexia heeft overigens wel hoger beroep aangetekend tegen het vonnis.
Binnenkort vindt u de uitspraak op onze website terug.

Uitzending Tros Radar
A.s. maandag 17 november vindt deze uitzending plaats op Nederland 2 vanaf 20.25 met als onderwerp de recente uitspraak van de rechtbank te Amsterdam. Advocaat Bos zal bij de uitzending aanwezig zijn.

Bijeenkomst met Bestuur van Pay Back
Woensdag 19 november zal er een kennismakingsgesprek plaatsvinden tussen het bestuur van de vereniging Pay Back en het bestuur van Stichting Leaseleed. Er zal onder meer gesproken worden, waar beide belangenbehartigers elkaar kunnen aanvullen en/of versterken in de procedures tegen Dexia en Spaar Select.

Opheffing Labouchere fondsen
U heeft zeer onlangs een brief van Dexia ontvangen inzake de opheffing van het Labouchere Global Aandelfonds en/of Labouchere Obligatiefonds. Bij zeer veel gedupeerden is dit depot al leeg en kunt u de brief terzijde leggen. Mocht u nog wel de aandelen in dat depot bezitten, dan worden ze bij geen tegenbericht van uw kant verkocht in de week van 15 december en de tegenwaarde op de beleggingsrekening bij Labouchere gestort.
U kunt ook uiteraard nu al de fondsen verkopen en de tegenwaarde laten storten op de privé-rekening bij uw eigen bank.

Vertrouwende u zo voldoende te hebben geïnformeerd verblijven wij met vriendelijke groet,

Stichting Leaseleed

-------

Dit gaat echt de goede kant op!!

mvg Marijn.

Sebasevita

Ongelezen bericht door Sebasevita »

Complimenten Stichting Leaseleed.

Het aantal aanmeldingen was nagenoeg al bereikt voordat de uitspraak bekend was van de rechtszaak deze week.
Hieruit blijkt dat er een groot vertrouwen is in de werkwijze van de stichting en het advocatenkantoor.

De stichting heeft het grotendeels op eigen kracht gerealiseerd, de aandacht in de pers is en blijft nog steeds veel te kort.

Waarom???

Succes met de procedure.

verstrate

Ongelezen bericht door verstrate »

heb brief ontvangen dat labouchere fondsen worden op gegeven hoe gaat het dan nu verder
snap het niet meer

babbel

Ongelezen bericht door babbel »

ja Hans, daar ga je dus met je grote bek, Leaseleed heeft genoeg leden en de rechtzaak gaat nu beginnen... sorry, de enige en de laatste keer dat ik op dit soort onruststokers inga....

enne, Pieter, laat deze types gewoon linksliggen en ga door met je goede werk voor Payback... respect!!!!

Hans Ganders

Nou Babbel gelukgewenst dan maar ik dacht werkelijk dat het geen haalbare kaart was . Dus wel ik bied mijn verontschuldiging aan en hoop van harte dat het jullie geen geld gaat kosten.

Jullie zijn zeg maar gescrewed door de advokaat en het is geen haalbare kaart. Maar we spreken elkaar nog wel. Jullie zijn namelijk in tegenstelling tot Legiolease heel goed gewezen op het feit, dat een gedeelte van de hypotheek werd belegd in aandelen. Dus dat je rente betaalt en geld stort in een depot. Bij Legiolease werd het voorgesteld als een spaarplan.

Koers up die maand betaal je niets want het kwam wel goed uit de winst, dus niet.

Sorry maar ik geef jullie geen enkele kans. Bij hypotheek betaal je rente en dat wisten jullie maar al te goed. Geen rechter die daar intrapt.

Helaas Pindakaas. Maar uiteraard hoop ik voor jullie dat het lukt. Denk het niet.

Groeten,

Gans Anders dan Legio. Zorgplicht misschien ?? Ik hoop het. Een vriendin van me heeft haar huis moeten verkopen, had een hypotheek van € 350.000,00 met een 80% beleggings-hypotheek kosten een paar jaar geleden € 350,00 per maand daarna niet meer te betalen.

Naar een advocaat geweest om zorgplicht, dwaling etc. aan te tonen advocaat wilde het wel doen maar gaf haar geen enkele kans. Eerlijke advocaat.

Dus zoals gezegd succes, want ik wacht niet op ongeluk de realiteit in deze zaak is helaas anders.

Hans Ganders.

Hans Ganders

UP

xyz

Ongelezen bericht door xyz »

Hoop het niet Hans.

babbel

Ongelezen bericht door babbel »

hans, verontschuldiging geaccepteerd !! doei !! :P

Hans Ganders

Babbel ik gun iedereen het beste vanavond en jullie zeer zeker. Het is maar een mening.

Groet.

Gesloten