Super voor jou, maar volgens mij kan dit niet van de Kijkshop. Dat de een moet bijbetalen en de andere niet.
Zal morgen eens met de Kijkshop bellen!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Laptop voor €599 bij Kijkshop.nl
Re: Laptop voor €599 bij Kijkshop.nl
En hier nog eentje die de mooie Dell ontvangen heeft zonder bijbetaling. Sterker nog, je hebt ook nog de bon van 20 euro ontvangen. Strikt genomen heb ik die dell dus voor 584.
Blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden en ze aan hun juridische verplichting gehouden heb.
Blij dat ik mijn poot heb stijf gehouden en ze aan hun juridische verplichting gehouden heb.
Wat hebben de gelukkigen gedaan om die Dell zonder bjbetaling los te peuteren bij Kijkshop???
Ik heb ook inmiddels de Dell in huis en ik heb er niet zoveel speciaals voor hoeven doen. Gewoon een nette brief geschreven dat ik geen van beide opties een goed alternatief vond. Dat ik wel begreep dat de Dell met bijbetaling misschien onder tijdsdruk het best gevonden alternatief was, maar dat ik rustig en in vertrouwen afwachtte op een beter aanbod. Dat ik er vanuit ging dat de Kijkshop een gerenommeerd bedrijf is wat goed met zijn klanten omgaat.
En dat bleek gelukkig.
Vooral om die deurhanger die er alsnog bijzat heb ik wel gelachen. "Niet storen vanwege de grote lunchaanbieding" en ook nog een folder erbij van de aanbiedingen die kijkshop op dit moment heeft. Kennelijk heeft Kijkshop er ook nog wel vertrouwen in dat ik klant blijf.
Ik ga ze nu nog wel even een briefje sturen met een bedankje.
Ik ben blij en ik vind dat het uiteindelijk nog prima geregeld is. Jammer dat het tussendoor even wat minder was, maar eind goed al goed, voor mij tenminste wel.
Groetjes,
Herry
En dat bleek gelukkig.
Vooral om die deurhanger die er alsnog bijzat heb ik wel gelachen. "Niet storen vanwege de grote lunchaanbieding" en ook nog een folder erbij van de aanbiedingen die kijkshop op dit moment heeft. Kennelijk heeft Kijkshop er ook nog wel vertrouwen in dat ik klant blijf.
Ik ga ze nu nog wel even een briefje sturen met een bedankje.
Ik ben blij en ik vind dat het uiteindelijk nog prima geregeld is. Jammer dat het tussendoor even wat minder was, maar eind goed al goed, voor mij tenminste wel.
Groetjes,
Herry
Ik is een blij man
Vandaag de Dell ontvangen zonder bijbetaling. Niet verwacht maar toch gekomen. Eerlijk is eerlijk, een nette afhandeling van Kijkshop!
Vandaag de Dell ontvangen zonder bijbetaling. Niet verwacht maar toch gekomen. Eerlijk is eerlijk, een nette afhandeling van Kijkshop!
-
Ik vind dit maar een rare gang van zaken. Iemand nog gebeld met de kijkshop hoe het zit met dat wel of niet bijbetalen?Of zijn het maar fabels dat je niet hoeft bij te betalen
Gebeld met de kijkshop, en ja het blijkt echt zo te zijn dat er mensen de Dell hebben gekregen zonder bijbetaling. De directie blijkt individueel deze keuze te hebben gemaakt (lees: als je een boze brief hebt gestuurd krijg je die dell zonder bijbetaling).
Vreemd van de kijkshop
Vreemd van de kijkshop
Ook ik ben nog aan het onderhandelen met de Kijkshop. Ik had via internetbankieren het bedrag meteen met spoed maandagavond overgemaakt. Kijkshop zegt nu mijn betaling nooit ontvangen te hebben en Bibit (die de betalingen regelde) heeft het geld inmiddels teruggestort. Ik heb een bankafschrift gemaild naar de Kijkshop en al 3 x gebeld. Mevr van Gorkum neemt steeds de telefoon aan en zegt dat ze de info doorgeeft aan de directie. Ik zou vandaag teruggebeld worden en raadt eens......nix dus. Ik meld me weer als er nieuws is.