LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Heb je bepaalde ervaringen met een energiebedrijf? Deel hier jouw mening.
kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door kopermoleen »

ik lig helemaal blauw. en wij moeten respect hebben??? respect moet je afdwingen heb ik altijd geleerd van mijn oma.
Dan kun je beter maar niet zo veel meer drinken, is echt slecht voor je en ga maar vaak naar je Oma toe dan steek je er misschien nog wat van op !

Einde verhaal :mrgreen:

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door pbarendse »

kopermoleen schreef:
ik lig helemaal blauw. en wij moeten respect hebben??? respect moet je afdwingen heb ik altijd geleerd van mijn oma.
Dan kun je beter maar niet zo veel meer drinken, is echt slecht voor je en ga maar vaak naar je Oma toe dan steek je er misschien nog wat van op !

Einde verhaal :mrgreen:
Einde verhaal? Dat zei je een paar posts geleden ook al... Zelfs daarin ben je dus niet geloofwaardig :twisted:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door jor »

kopermoleen schreef: Verder reageer ik niet meer in dit topic :roll:
kopermoleen is een vervelend figuurtje (komt wel eens voor) en ook niet in zijn eerste leugen gestikt gezien eerdere reacties. Deze Bv...
kopermoleen

Geregistreerd: 02 jan 2010 01:46
Berichten: 36
Wel nee ik ben hier al een jaar of 6 en jij bent een aardig opgefokt figuur.
Ook niet meer reageren word weer niet waar gemaakt :wink:

renegade66
Berichten: 1871
Lid geworden op: 24 mei 2008 15:27

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door renegade66 »

ik snap alleen niet waar hij dat niet meer drinken vandaan haalt? misschien ook last van dementie????

witte angora
Berichten: 31225
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

renegade66 schreef:ik snap alleen niet waar hij dat niet meer drinken vandaan haalt? misschien ook last van dementie????
Nee, uitgegleden toen hij het stoepje van de buurvrouw schoonmaakte, viel toen op zijn achterhoofd. :wink:

Ik zou koopermolen wel het verhaal willen vertellen hoor, maar ik wordt er zelf niet beter van, en hij ook niet, dus dat heeft geen nut. Weinigen kennen het hele verhaal. En zolang ik met vragen blijf zitten ken ik het verhaal zelf ook niet helemaal.

Heb IRL gelukkig wel wat steun van mensen die in grote lijnen delen van het verhaal kennen. Die verder niks hoeven te weten, en toch steun kunnen bieden.

Laten we het er maar op houden dat koopermolen redelijk ongeschonden de jaren heeft doorgebracht, en daarom niet goed kan begrijpen wat anderen doormaken. En dan heb ik het dus niet over het financiele plaatje, welvaart en weet ik veel wat.

En wat ik tussen het posten door doe, daar heeft Koopermolen geen enkele weet van...

bootsman1
Berichten: 40
Lid geworden op: 11 dec 2009 16:09

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door bootsman1 »

Jor misschien iets voor jou om zo iets te gaan doen wat kopermoleen doet, is toch ook iemand van jouw leeftijd :roll:

witte angora
Berichten: 31225
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

bootsman1 schreef:Jor misschien iets voor jou om zo iets te gaan doen wat kopermoleen doet, is toch ook iemand van jouw leeftijd :roll:
Kan Koopermolen een extra centje bijverdienen door jor te leren hoe hij moet liegen... :wink:

Guardian72
Berichten: 6858
Lid geworden op: 04 jun 2008 13:37
Contacteer:

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Voor diegenen die nog zeggen dat al die aan-de-deur-verkopers eerlijk zijn:

http://www.geldenrecht.nl/artikel/2010- ... an-de-deur

VioletPrue
Berichten: 3574
Lid geworden op: 03 mar 2009 15:37

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door VioletPrue »

kopermoleen schreef:Als ik zo'n sticker zie dan zeg ik gewoon dat ik slechtziend ben etc.
kopermoleen schreef:Verder heb ik in één oog nog 25% licht door een netvlies loslating en aan het andere oog heb ik het begin van staar....hoe zo niet slechtziend.
U kunt dertig keer slechtziend zijn, maar volgens uw eigen woorden ziet u die stickers nog wel!
Dus hoezo liegen?
Besef wel dat door uw 'leugentjes om bestwil' degene waarbij u aanbelt dik in de ellende komt!
Lekker menslievend!

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door cliff »

Laats stonden ze bij mij ook aan de deur of ik over wilde stappen.
Mijn antwoord nee, en maar aan blijven aandringen met wij zijn goedkoper.
Als u bij ons uw energie afneem daar hoefd u niets voor te doen en het gaat dan gewoon via de eneco :?
Tuurlijk!!
Blijf gewoon lekker duur bij de eneco zitten.
Ze zijn nu al 3 keer erg opdringerig hier geweest,dus 1 oplossing bij de 4 de keer gaan we rammen.

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door Athoz »

Duidelijk genoeg (klik mij)

Dit heb ik duidelijk genoeg op mijn deur geplakt, en tot op heden er maar 1 m'n tuin uitgejaagd die het verdomde zich mijn duidelijke waarschuwing aan te trekken.. ;) In plaats van nu zeker 2 maal per week zo'n pipo aan de deur te hebben, heb ik er in 4 maanden tijd nog maar 1 gehad..

witte angora
Berichten: 31225
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

Athoz schreef:Duidelijk genoeg (klik mij)

Dit heb ik duidelijk genoeg op mijn deur geplakt, en tot op heden er maar 1 m'n tuin uitgejaagd die het verdomde zich mijn duidelijke waarschuwing aan te trekken.. ;) In plaats van nu zeker 2 maal per week zo'n pipo aan de deur te hebben, heb ik er in 4 maanden tijd nog maar 1 gehad..
Niet geloven is ook een vorm van geloof hoor, dus bekeerd was je toch al... :wink:

Athoz
Berichten: 464
Lid geworden op: 12 jan 2010 07:55

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door Athoz »

witte angora schreef:Niet geloven is ook een vorm van geloof hoor, dus bekeerd was je toch al... :wink:
Damn :D

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door elmo43 »

Hij is wel goed zeg, en wat je zegt als ze nu nog aan je deur komen, kunnen ze niet zeggen dat je niet gewaarschuwd hebt. :D :D :D

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Vandaag weer op pad geweest in Velperbroek. Ik heb zelf gecertificeerde stickers laten drukken en die aan mijn nieuwe klanten overhandigd om de concurrentie van de deur af te houden...zeg maar.

Resultaat 45 nieuwe klanten gewonnen voor Nuon provisie 350,00 euro netto en dat met 2 uur werken :roll:

witte angora
Berichten: 31225
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door witte angora »

Resultaat 45 nieuwe klanten gewonnen voor Nuon provisie 350,00 euro netto en dat met 2 uur werken
45 nieuwe klanten in 2 uur. Dat betekent dat je per klant nog geen 3 minuten werk had.

- Je moet naar het huis lopen
- Aanbellen
- Wachten tot er open gedaan wordt
- Vertellen waar je voor komt
- Sticker overhandigen
- Beetje charmant doen (slijmen) tegen de vrouw des huizes
- Beetje liegen en bedriegen om de mensen zo gek te krijgen dat ze op de Nuon willen overstappen
- Formulieren van de Nuon invullen
- Vriendelijk gedag zeggen en bedanken voor het vertrouwen
- Hand geven
- Naar de deur lopen
- Nog een hand geven, en nogmaals bedanken
- Deur door en het tuinpad aflopen, op naar de volgende woning

En dat in gemiddeld nog geen 3 minuten tijd.

En dan zijn een hele hoop mensen nog niet thuis ook.
En wéér anderen zitten al bij de Nuon, dus die kun je ook niet verder helpen.

Ik wist niet dat het café al zo vroeg open was, maar ok. Of was je door de café eigenaar al naar huis gestuurd omdat je al teveel op had. Dit is gewoon borrelpraat, en niks anders.

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Na afloop wel ja natuurlijk maar Jannigje rijdt veilig naar ons kampje toe hoor. Bedankt voor je bezorgzaamheid hoe gaat het met de poes ?

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door cliff »

En in welk sprookje leef jij? :?
kopermoleen schreef:Vandaag weer op pad geweest in Velperbroek. Ik heb zelf gecertificeerde stickers laten drukken en die aan mijn nieuwe klanten overhandigd om de concurrentie van de deur af te houden...zeg maar.

Resultaat 45 nieuwe klanten gewonnen voor Nuon provisie 350,00 euro netto en dat met 2 uur werken :roll:

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door kopermoleen »

Mooi toch Clif Richard is ook klant bij ons.

cliff
Berichten: 174
Lid geworden op: 19 apr 2009 11:11

Re: Nuon: misleidende deur-aan-deur verkopers

Ongelezen bericht door cliff »

Dacht het niet.
kopermoleen schreef:Mooi toch Clif Richard is ook klant bij ons.

Gesloten