LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door jor »

Guardian72 schreef:
En ja, ik ben ook ICT-er...
andere functienamen heb ik ook - w.o. systeembeheerder, of "jouw schuld":)
De laatste is grappig :D

witte angora
Berichten: 31169
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door witte angora »

jouw schuld
Ik denk dat iedereen op zijn tijd wel eens zo 'genoemd' wordt... :wink:

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door jor »

witte angora schreef:
jouw schuld
Ik denk dat iedereen op zijn tijd wel eens zo 'genoemd' wordt... :wink:
Klopt, mijn vrouw roept dat altijd als er iets verkeerd gaat :wink:

Maar laten we ontopic blijven, ben benieuwd naar de hack.

witte angora
Berichten: 31169
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door witte angora »

Nou, ik weet het antwoord al hoor.

Reken er maar op dat 8 niks meer van zich zal laten horen, die moet immers toegeven dat hij het aflegt tegen mensen die er minder verstand van hebben, waaronder dus een complete computer-dont-know als ik.

Denk niet dat hij dat kan. :wink:

Het verhaal dat een Google-medewerker voor de 'hack' verantwoordelijk zou zijn maakt het helemaal ongeloofwaardig, buiten dat de medewerker in kwestie wel meer te doen heeft dan dagenlang te proberen een gmail te hacken van iemand die juridisch een appeltje met hem te schillen heeft, waarom zou die persoon zijn baan op het spel zetten?

witte angora
Berichten: 31169
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door witte angora »

Het is bijna 6 uur 's avonds, onze vriend 8 heeft nog een uurtje of 6 om de kluis te kraken... :mrgreen:

stofzuigertje

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Veel mensen ( ook ik dus...) denken deskundig te zijn maar elke deskundige maakt ook wel eens een foutje....

G mail, ik gebruik dus meerdere mail adressen en tot nu toe geen enkel probleem gehad, hoewel mijn eigen mail adressen van de winkel veiliger zijn, maar die missen vele extra's die ik graag gebruik.

Voor echt vertrouwde mail is dus een normaal adres zoals die van je provider beter!

Ik w..8 maar verwacht niets meer te horen....

witte angora
Berichten: 31169
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door witte angora »

Nog een half uurtje en we weten zeker wie de weddenschap verloren heeft... :mrgreen:

Presidentskandidaat zal die nooit worden, want die geven hun verlies al toe zogauw duidelijk is dat ze redelijkerwijs niet meer kúnnen winnen. :mrgreen:

Er zijn op dit moment 9780 bezoekers langsgeweest, ik schat dat zo'n 2000 tot 2500 mensen het verloop volgen.

Arme aight... :mrgreen:

Deurwaarder Mark
Berichten: 563
Lid geworden op: 27 dec 2008 21:14

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door Deurwaarder Mark »

And the loser is..... w8 ff... AIGHT! :mrgreen:

aight
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 nov 2008 09:48

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door aight »

Zojuist mijn 2de en laatste poging gedaan.
mocht deze poging ook niet lukken, geef me dan is het primaire email adres.

Mocht dit ook niet lukken ligt het waarschijnlijk aan de gmail naam, [email protected]. Als ik zo'n email voorbij zie komen, kijk ik ook wel even extra goed.

greetz

angel1978
Berichten: 11113
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door angel1978 »

aight schreef:Zojuist mijn 2de en laatste poging gedaan.
mocht deze poging ook niet lukken, geef me dan is het primaire email adres.

Mocht dit ook niet lukken ligt het waarschijnlijk aan de gmail naam, [email protected]. Als ik zo'n email voorbij zie komen, kijk ik ook wel even extra goed.

greetz

eeeuhmmm dat lijkt me niet..

Maar goed.. ben de kwaadste niet: [email protected]

Geen enkele link met trosradar.. Maar je dacht toch niet serieus dat ze bij google/gmail de term: trosradar kennen ofwel..

Zelfde condities.. mail naar me secundaire adres graag.. Dan weet ik dat het je gelukt is :mrgreen:

witte angora
Berichten: 31169
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door witte angora »

:lol: :lol: :lol:

aight
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 nov 2008 09:48

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door aight »

Geef me is het ''alternatfiefe email''' adres.
En waarom zal dat niet mee tellen?

witte angora
Berichten: 31169
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door witte angora »

:lol: :lol: :lol:

aight
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 nov 2008 09:48

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door aight »

Meeste mensen hebben geen alternatfief email adres ingesteld.
Dit is voor deze beide accounts wel het geval.

Beide een @hotmail.com adres.

angel1978
Berichten: 11113
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door angel1978 »

aight schreef:Geef me is het ''alternatfiefe email''' adres.
En waarom zal dat niet mee tellen?
Je gaf aan dat je ieder willekeurig gmail-adres kon kraken.. Er was geen extra informatie nodig.. Wat je nu vraagt is dat de eigenaar van een adres een 'hacker' mee moet helpen om het adres te kraken door informatie af te geven die ene 'normale' gebruiker nooit zou moeten afgeven.. Niet helemaal hoe jij het voorgesteld hebt in 1e instantie.
Meeste mensen hebben geen alternatfief email adres ingesteld.
Dit is voor deze beide accounts wel het geval.
wil je dat ik 't adres eruit haal ?

witte angora
Berichten: 31169
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door witte angora »

Meeste mensen hebben geen alternatfief email adres ingesteld.
Laat ik in mijn gmail adres nou toevallig een hotmailadres als alternatief hebben... :lol: :lol: :lol:

angels45
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 jan 2010 19:05

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door angels45 »

Hi, Hier is mijn reactie over gmail. Ik heb zelfde problem als u. Alle mij gmails zijn gehackt.Ik heb vaak mijn best gedaan om dat te melden bij google gmail.Helaas help niks.
Ook als je google chrome download maar je wil via explore prober te maile dan blokker gmail mijn toetsbord ook.
Hebben jullie ook dit problem.Is daar wat aan te doen met deze probleem.
gr
angles

witte angora
Berichten: 31169
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door witte angora »

Leuk geprobeerd, aight, maar we trappen er niet in.
angels45 schreef:Hi, Hier is mijn reactie over gmail. Ik heb zelfde problem als u. Alle mij gmails zijn gehackt.Ik heb vaak mijn best gedaan om dat te melden bij google gmail.Helaas help niks.
Ook als je google chrome download maar je wil via explore prober te maile dan blokker gmail mijn toetsbord ook.
Hebben jullie ook dit problem.Is daar wat aan te doen met deze probleem.
gr
angles
Verder zijn de meeste persoonsvormen van de werkwoorden correct, en is er een beetje gegoocheld met koeterwaalsnederlands. Je zou verwachten dat een halve buitenlander de woordjes redelijk kent, maar de persoonsvormen in een grote hoed door elkaar gooit. Precies andersom dus. Sommige zinnen lopen een tijdje redelijk goed en dan ineens moet er een soort engels tussendoor, met vervolgens een paar bewuste fouten.
:lol: :lol: :lol:

angel1978
Berichten: 11113
Lid geworden op: 30 aug 2005 11:08

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door angel1978 »

Geen idee of aight achter het account angels45 zit, maar dat maakt ook niet zoveel uit.

Vooralsnog lijkt het probleem met de accounts van gmail die mensen hebben vooral te liggen aan het zelf onvoorzichtig zijn met gegevens en informatie ( dit is een hele vroege conclusie op basis van het feit dat het blijkbaar niet lukt om zonder deze informatie een willekeurig account te kraken ).
Op basis van die conclusie kun je er ook vanuit gaan dat dit ook de oorzaak zal zijn van het probleem van angels45.

Indien het probleem toch elders ligt, dan laat ik me daar graag van overtuigen, maar dan moet het ook mogelijk zijn om in de door mij hiervoor speciaal aangemaakte accounts te komen. Dit lijkt vooralsnog niet mogelijk ( zonder mijn specifieke hulp ).

Grappig is ook om te zien dat deze "vermeende" hackmogelijkheid net vandaag in het nieuws is:
http://tweakers.net/nieuws/64900/google ... ounts.html

het is zelfs professionele hackers ( chinese in dit geval ) niet gelukt om in de gmailaccounts te komen en de inhoud te lezen.. Dit zou dan met een simpel formuliertje invullen hier in nederland door eenieder wel moeten kunnen :roll: Het lijkt me zeer onwaarschijnlijk !
Volgens Google was de aanval er voornamelijk op gericht om toegang te krijgen tot de Gmail-accounts van een onbekend aantal Chinese mensenrechtenactivisten. Volgens het Amerikaanse bedrijf was de aanval geen succes; de hackers zouden slechts van twee accounts basisinformatie, zoals de datum dat de accounts zijn aangemaakt, en onderwerpregels van e-mails hebben kunnen inzien. De hackers hebben volgens Google geen toegang weten te krijgen tot de inhoud van deze e-mails,

aight
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 nov 2008 09:48

Re: Gmail geeft onbevoegde toegang tot je account!

Ongelezen bericht door aight »

angel1978 schreef:
aight schreef:Geef me is het ''alternatfiefe email''' adres.
En waarom zal dat niet mee tellen?
Je gaf aan dat je ieder willekeurig gmail-adres kon kraken.. Er was geen extra informatie nodig.. Wat je nu vraagt is dat de eigenaar van een adres een 'hacker' mee moet helpen om het adres te kraken door informatie af te geven die ene 'normale' gebruiker nooit zou moeten afgeven.. Niet helemaal hoe jij het voorgesteld hebt in 1e instantie.
Meeste mensen hebben geen alternatfief email adres ingesteld.
Dit is voor deze beide accounts wel het geval.
wil je dat ik 't adres eruit haal ?

Het probleem is nu dat ik geen enkele vraag juist kan invullen. En daarbij ook nog is een alternatief email adres is ingesteld die ik niet weet.

Als ik heel veel pogingen doe wat me dus een hoop tijd gaat kom ik wel binnen, maar als je mij het alternatief email adres geeft, of een antwoord op 1 van de vragen.

Als ik een hacker was, hack ik iemand met een reden. Dan ken ik die persoon, en verdiep ik me er in. Jou ken ik niet, weet je naam niet, helemaal niks.

Bijv beatrix, weet ik haar voornaam + achternaam + woonplaats, geboorte datum etc etc.

greetz

Gesloten