LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Heb jij weleens gekocht op het internet? Ging dat goed of juist niet? Bespreek hier jouw ervaringen met winkels op het internet
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door jor »

bedrock02 schreef:gelukkig zijn er ook nog mensen die het eens zijn met mijn standpunt, schrijf ik gelukkig niet voor niets een reacties hier, dit forum is er toch voor om mensen te waarschuwen ik heb nu het idee dat ik aan de klaagmuur opgehangen wordt of zoiets dat is toch raar of niet soms
Als u zich nu net zo druk maakt over het terug betalen van de gedupeerde als u doet over het feit dat deze gegevens hier staan is het zo opgelost hoor.

elmo43
Berichten: 542
Lid geworden op: 03 sep 2009 19:53

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door elmo43 »

een oplichter zou immers het geld nemen en verdwijnen naar het buitenland
Niet alle "oplichters" verdwijnen naar het buitenland hoor. :wink: Dus die conclusie die jij trekt is niet waar, ze gaan gewoon verder met iets anders om mensen op te lichten :wink:

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

maar beste jor, wie garandeert mij in deze tijd waarin wij leven dat mij niets overkomt die garantie kun jij toch ook niet gegeven, dus met andere woorden we laten het maar staan en het risico is geheel voor zich zelf. er wordt wel van mij verwacht dat ik alles op los maar vervolgens krijg ik geen medewerking over het aanpassen van dit topic, vind het nu wel een hele vreemde toestand worden. beste jor vertel jij mij dan maar eens in wat voor een tijd wij leven, er gebeurt toch een hoop de laatste tijd en openlijke geweldpleging staat wel erg vaak in de dagelijkse kranten dus is het toch niet zo vreemd dat ik vraag om het een en ander aan te passen. ik laat het maar hierbij want het is volgens mij zinloos. ik ga contact opnemen met de redactie van radar eens kijken wat die kunnen betekenen voor mij

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

een oplichter zou immers het geld nemen en verdwijnen naar het buitenland


Niet alle "oplichters" verdwijnen naar het buitenland hoor. :wink: Dus die conclusie die jij trekt is niet waar, ze gaan gewoon verder met iets anders om mensen op te lichten :wink:

met die stelling ben ik het eens dan zat ik nu echt heel ver weg nee ik loop niet weg voor mij problemen en los deze heus wel op, dat is geen loze belofte maar een daad

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door jor »

bedrock02 schreef: ik ga contact opnemen met de redactie van radar eens kijken wat die kunnen betekenen voor mij
Beste wat je kan doen. Hou er wel rekening mee dat als dingen niet opgelost worden dit soort vrije gegevens binnen de kortste keren weer op een forum verschijnen, misschien dan niet hier maar er zijn talloze consumentenforums. In deze tijd kan je niet zomaar de stekker uit een zaak trekken,geld (nog) niet terug betalen onder de opmerking dat jij ook bent opgelicht zonder dat mensen je gaan opzoeken via http://www.google.nl en zo toch weer achter de KVK en Provider gegevens komen.Ik zou mij meer zorgen gaan maken hoe je dit kan oplossen en daar vooral tijd en aandacht aan besteden.
dus met andere woorden we laten het maar staan en het risico is geheel voor zich zelf. er wordt wel van mij verwacht dat ik alles op los maar vervolgens krijg ik geen medewerking over het aanpassen van dit topic
Je manoeuvreert je steeds in de slachtofferrol en dat ben je niet! Je hebt geld van kopers aangepakt en niet geleverd ,wel meld je dat jij ook bent opgelicht!
Vind je het dan gek als kopers gaan klagen. Van mij mag de redactie de gegevens verwijderen(zal ook wel gebeuren) maar zonder actie van jou naar de gedupeerde klanten toe zullen die snel weer op een forum verschijnen vrees ik .
Ik heb er genoeg over gezegd en reageer niet verder, veel sterkte ermee.

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

maar zonder actie van jou naar de gedupeerde klanten toe zullen die snel weer op een forum verschijnen vrees ik .
Ik heb er genoeg over gezegd en reageer niet verder, veel sterkte ermee.

ik heb er inmiddels al een paar email gestuurd en wel degelijk al geld terug gestort zelfs van eentje die hier ook een melding geplaatst heeft dus zo slecht ben ik ook weer niet toch, zijn toch weer pluspunten, bedankt voor je input

queenlilacwine
Berichten: 3
Lid geworden op: 07 jan 2010 20:55

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door queenlilacwine »

Ik heb vandaag zowaar mijn geld terug gekregen van deze persoon. Iets waar ik erg blij om ben en wat ik niet verwacht had

Het is een particulier iemand die onprofessioneel zaken doet. Ik raad iedereen aan om contact te houden via de volgende van deze persoon bekende email adressen:

[email protected]; [email protected]; [email protected]; [email protected]




spam je rekeningnummer aldaar en na circa 100 emails had ik resultaat

succes!

bedrock02
Berichten: 12
Lid geworden op: 12 jan 2010 16:32

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door bedrock02 »

even voor de goede orde hebben jullie er baat bij dat mijn gegevens meerdere malen gekopieerd worden, ik val echt in de ene naar de andere verbazing telkens als ik het topic open sta ik heb weer netjes op, schijnbaar heeft nog iemand ontdekt hoe je persoon gegevens kunt vinden, compliment

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door jor »

bedrock02 schreef:even voor de goede orde hebben jullie er baat bij dat mijn gegevens meerdere malen gekopieerd worden
Het verder plaatsen van(steeds dezelfde ) deze gegevens is inderdaad onnodig, iedereen weet nu wel hoe het zit. Geef bedrock02 dan wel de kans om het op te lossen.

kopermoleen
Berichten: 46
Lid geworden op: 02 jan 2010 01:46

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door kopermoleen »

jor heeft gelijk anders lost zij het wel op.

chick1986
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2010 11:50

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door chick1986 »

Wij hebben het grootste gedeelte van het geld terug gekregen en zijn voorlopig tevreden! Jullie moeten begrijpen dat Bedrock ook opgelicht is en ons geld daarom kwijt is net als jullie jullie geld kwijt zijn. Hij probeert iedereen zo snel mogelijk terug te betalen lijkt mij maar voor bedrock zal het wel om duizenden euro's gaan ipv honderden euro's. Jullie zien dat hij reageert en dus ook zijn best doet dus hou ajb op met alleen jezelf begrijpen want bij ons lost hij het ook op. Jullie hebben zelf besteld hij probeert te leveren, jullie hebben zelf ook onnodig risico gelopen dus heb begrip voor elkaars situatie anders kom je nergens!!

Iemand die zelf ook in de **** terecht is gekomen en dan zijn persoonsgegevens op internet zetten gaat nu te ver en als je dit herhaalt ben je echt een zielig mens.

En als je beweert dat het zijn eigen schuld is dan is het ook jullie eigen schuld.

Net als het ook onze eigen schuld is.

Wij missen ook nog geld maar begrijpen wel de situatie onderhand wat beter.

tinkerbel24
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2010 10:03

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door tinkerbel24 »

ook ik ben opgelicht door the bag shop!

ok het kan dat er leverings problemen zijn,en hij ook het geld kwijt is,maar dat
is zeker geen excuus om geen mails te beantwoorde,zo worden wij nog bozer!!!
ook heeft hij/zij mij 2 x gemailt dat ze verzonden zijn,dus ze weten zelf dat ze verkeerd bezig zijn.
ik heb echt geen medelijden,heb meer medelijden met mn dochtertje die heel blij was dat ze uggs kreeg,en nu zeer teleurgesteld is :twisted: .en ik ben mijn zuurverdiende geld kwijt!
ik weet zeker dat ik mijn geld terug krijg,hoe dan ook!

jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door jor »

tinkerbel24 schreef:ook ik ben opgelicht door the bag shop!

ok het kan dat er leverings problemen zijn,en hij ook het geld kwijt is,maar dat
is zeker geen excuus om geen mails te beantwoorde,zo worden wij nog bozer!!!
ook heeft hij/zij mij 2 x gemailt dat ze verzonden zijn,dus ze weten zelf dat ze verkeerd bezig zijn.
ik heb echt geen medelijden,heb meer medelijden met mn dochtertje die heel blij was dat ze uggs kreeg,en nu zeer teleurgesteld is :twisted: .en ik ben mijn zuurverdiende geld kwijt!
ik weet zeker dat ik mijn geld terug krijg,hoe dan ook!
Kijk, dat bedoel ik nu. klanten 2 maal een email sturen dat de spullen verstuurd zijn en later blijkt er helemaal niets verstuurd is ? De reactie van chick1986 neem ik niet serieus, teveel begrip wijst vaak op betrokkenheid. Mag hopen dat iedereen zijn/haar geld terugkrijgt maar eerst zien en dan geloven.

chick1986
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2010 11:50

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door chick1986 »

Sorry beste "Jor" maar ik ben zeker niet betrokken bij deze zaak! :evil:
Ik krijg nog meer dan 200 euro van deze meneer, maar omdat ik van 2 andere bestellingen geld heb terug gekregen ben ik ervan overtuigt dat dit wel opgelost kan worden! Bedrock02 heeft zichzelf een slechte naam gegeven omdat het email-contact zo ontzettend slecht is, niet reageren of als hij wel reageert: geen antwoord op je vraag, dat is erg frustrerend.
Ik geef hem het voordeel van de twijfel en verwacht dat dit opgelost wordt...

Toxopeus
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 okt 2009 11:18

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Toxopeus »

chick1986 schreef:Denk dat ik vanmiddag maar eens langsga bij xxxx in xxxx, is bij mij in de buurt!
Je hebt een gedeelte van jouw geld teruggekregen nadat je bent langs gegaan, dan heb je kennelijk profijt gehad van de domeingegevens. Ik zou ook nog maar gaan voor de resterende 200,- voordat je ze nooit meer terug ziet, je moet het ijzer smeeden als het heet is. Dat jij nu nu zoveel begrip kunt opbrengen voor deze man wil nog niet zeggen dat andere gedupeerden dat ook kunnen cq willen.

Een website moet voorzien zijn van duidelijke contactgegevens, een inschrijving bij KvK i.p.v. een vaag postbusnummer en Gmailadressen als bedrock02 en pieter409. De heer xxxx heeft er alles aan gedaan om anoniem te blijven zelfs het rekeningnummer staat op naam van iemand anders. Het was te voorspellen dat een dergelijke website problemen met de 'leverancier in het buitenland' zou krijgen.

Gedupeerden die aangifte willen doen weten nu in ieder geval tegen wie ze dat moeten doen als ze het geld niet terug ontvangen.

[Bericht aangepast door moderator (persoonsgegevens)]

tinkerbel24
Berichten: 5
Lid geworden op: 13 jan 2010 10:03

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door tinkerbel24 »

heb nu ongeveer 35 mails gestuurd,4 keer een mail terug met geen duidelijk antwoord/oplossing.
2 keer tussendoor een mail gehad dat ze verstuurd zijn,kwam pas na dreigen aangifte te gaan doen,dus hij weet dondersgoed waar hij mee bezig is!
en waarom is hij zolang doorgegaan?ik zie dat berichten dateren van langer geleden.als je met zo'n shop begint moet je wel weten wat je aan het doen bent!
ik kan nog wel EVEN geduld opbrengen,maar ik snap heel goed dat veel gedupeerden
het adres hebben genoteerd en langsgaan.
ik ga gelijk ook aangifte doen,hopen dat die gauw mij en andere gedupeerden terugbetaald.
en zoniet ga ik zelf een oplossing zoeken.

chick1986
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 jan 2010 11:50

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door chick1986 »

Ik had het adres zelf al, hij heeft geld teruggeboekt dus daar staat dan automatisch een adres bij, ben uiteindelijk niet langs geweest, hij zei toen ook al dat ie 3 kleine kinderen heeft rondlopen.
Hoop dat ik snel de rest van me geld terug heb!
Ondertussen Ugg's in de winkel gekocht, met deze vrieskou :-(

weverfrancisca
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2010 22:01

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door weverfrancisca »

Snik....snik....Ook wij zijn opgelicht! Ik had al een vaag vermoeden......en ja hoor! 1 paar UGGS gekocht en dus nooit gekregen.....Kan iemand mij het adres van de desbetreffende persoon geven? Heeft iemand tips over hoe je dit het beste aan kan pakken en hoe we zo snel mogelijk ons geld terug kunnen krijgen.

Alvast bedankt

Aberkanos
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 jan 2010 23:07

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door Aberkanos »

Hey Dames en Heren,
Ik heb precies hetzelfde probleem. Ik weet niet of degene wel weet waar die mee bezig is... Maar kan iemand mij helpen bij het geven van zijn contactgegevens of adres...?? Ik wacht nu al 3 weken op mijn tas, en hij reageert maar niet via de mail!! :?

ann222
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 jan 2010 19:31

Re: Pas op voor TheBagShop.nl !!! xxxx!

Ongelezen bericht door ann222 »

Hee, ik ben ook opgelicht door deze website, al tientallen emails gestuurd maar helaas nog steeds mijn geld niet terug. Ga morgen aangifte doen bij de politie en dan rechtsbijstand inschakelen. Iemand nog tips die dit al heeft gedaan?

Gesloten