LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] clw duitse lotto

Goede of slechte ervaringen met kansspelen? Geef hier jouw mening.
pumaisthebest
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 nov 2003 22:21

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door pumaisthebest »

ik heb ook een brief gehad van de llc, duitse lotto, en ik snap niet dat er NIKS maar dan ook NIKS AAN GEDAAN WORDT!!! doe er nou is wat aan, zij kunnen toch ook alles achterhalen, waarom kunnen jullie dat niet ?

Astrid van Dijk

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door Astrid van Dijk »

Ja, ook wij hebben de hoofdprijs van 60.000,00 Euro gewonnen en ook wij hoefden alleen het deelname formulier terug te sturen. Normaal ging deze post direct bij het oud papier, maar dit vonden we zo ver gaan, dat we het wel hebben teruggezonden (eerste een kopie van gemaakt natuurlijk). Natuurlijk zullen wij het ongetwijfeld niet ontvangen, maar ja, je zal maar een gelukswinnaar zijn. Toch zijn wij van plan om wel verdere stappen te ondernemen tegen dit soort acties.

Tommie

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door Tommie »

Kom je wel achter Astrid, als er voor een maand deelnamegeld wordt afgeschreven van je rekening, kom je er te laat achter ben je je eurotjes kwijt. En stappen ondernemen helpt allemaal niets, zo gauw het een rechtzaak wordt zijn ze failliet en richten ze weer een nieuwe op.

resp00198030

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door resp00198030 »

Op de een of andere manier ben ik de gelukkigste man van NL. Against all odds ben ik elke week winnaar van minstens 1 grote prijs. Totaal het laatste jaar al meer dan een miljoen € denk ik. Ik woon in een studentenhuis en daar hangt iedereen deze post op 1 groot bord. Wat een onzin. Echt, als je hierop ingaat ben je wel heeeel erg stom. Waarom gaat iemand prijzen uitkeren terwijl er geen loten zijn verkocht????? :roll: Nooit op reageren, gewoon een leuke collage van maken!! 8)

diny
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 okt 2003 13:14

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door diny »

komen ze ook al aan de deur??????????? het moet niet mooier worden, gewoon eerst netjes vragen waar bent U van?? willen ze het op dat moment niet zeggen. gewoon de DEUR dichtknallen het moet niet gekker worden zeg, dat jij een aangetekende brief moet versturen voor iets wat je niet getekend hebt,, RADAR kan dit zomaar?????????????

diny
Berichten: 22
Lid geworden op: 14 okt 2003 13:14

Re: clw duitse lotto

Ongelezen bericht door diny »

ik heb na het jaar 2002 alles wat ik kreeg meteen retour gestuurd naar hun antwoordnummer dus een plakker er op met hun antwoordnummer, ik hoor nu na een aantal keer gedaan te hebben helemaal niets meer en dat is lekker rustig

Gesloten