hallo summerday,
ik weet niet of je probleem al opgelost is,maar ik had zo'n zelfde soort probleem,althans,dat lijkt er misschien op.
vorig jaar een nieuwe tv van samsung aangeschaft,en ziggo gebeld voor digitale tv.volgens de medewerker van ziggo was onze tv geschikt voor de module,maar zelf had ik al gezocht op ons typenummer en dacht dat dit niet zo was,maar omdat deze "kenner"mij erop wees dat dit wel zo was,heb ik mij deze laten aansmeren.er gingen dagen voorbij,de tv werkte maar niet,en uiteindelijk hadden we dan ook nog de pech dat onze nieuwe tv stuk ging.er moest een monteur bijkomen,en deze heeft een nieuw moederboard moeten plaatsen,de monteur vertelde mij:deze module is helemaal niet geschikt voor deze tv(!)
dus na heel wat telefoontjes met ziggo(zucht..)was ik er helemaal klaar mee,en heb ik een digitale ontvanger besteld.ik kreeg deze niet eerder dan dat ziggo de module in ontvangst had(ben je al zolang aan het zoeken waar het aan ligt,en dan moet je nog langer wachten op de ontvanger!)uiteindelijk de ontvanger binnengekregen en tussentijds nog wel overlegd met ziggo dat ik niet van plan was om extra te betalen voor de ontvanger,alleen het verschil dus extra bij te leggen!natuurlijk mevrouw!dat komt goed zeggen ze nog!nu na een paar maanden is het track en trace nummer van tnt weggegooid,en nu beweren ze dus dat ze niet weten waar de module is gebleven(?)terwijl ik er allang van uitging dat dit wel goed zou komen.dus mijn conclusie is:mocht deze module niet werken,ruil dit dan om met een digitale ontvanger,en bewaar goed het nummer van tnt,want het is ECHT een KL*TEbedrijf dat ziggo....geen andere woorden voor!!!succes!